Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Lige meget hvor meget der bliver råbt at "Jønne" er fri bliver han ikke spillet .... no wonder sådan som han brænder dem ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #92
      Siden sæsonen startede har jeg ment, at vi havde det 12. Bedste hold. Jeg tog fejl, vi har det 14. Bedste, måske er EfB lige så dårlige

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Holdet der er godt nok til top6 ligger nu som bundprop ... det må koste hoveder et eller andet sted ... kan ikke komme på et eneste sted hvor en ansvarlig bestyrelse vil acceptere så stort gap mellem mål og aktuel situation.
        Hvor jeg dog håber du har ret. Men jeg tror ikke på det. Niels Thorborg har alt for travlt med at kigge på regneark og holde fine frokoster. Han har tydeligvis ikke en skid interesse i at skabe et hold som alle fynboer kan være stolte af.

        Det er rystende at man kan være så passiv.
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          #94
          Tror Viborg scorer inden for de næste 10 minutter. Synes de er hurtige når de får bolden
          OBeliever

          Comment


            #95
            Og vi kunne hverken bruge Kamper eller Borring for den sags skyld ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #96
              Kent Nielsen mener vi bare skal fortsætte. Så kommer målene nok.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                Hvor jeg dog håber du har ret. Men jeg tror ikke på det. Niels Thorborg har alt for travlt med at kigge på regneark og holde fine frokoster. Han har tydeligvis ikke en skid interesse i at skabe et hold som alle fynboer kan være stolte af.

                Det er rystende at man kan være så passiv.
                det er heller ikke hans opgave ... men det er hans opgave at finde/ansætte en der kan .. og der har han fejlet ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #98
                  Kunne være interessant, at vide hvor meget langsommere vores spillere er i forhold til det næste langsomste hold.

                  Comment


                    #99
                    Fri header 2 min fra mål. Vi dækker ikke op

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      det er heller ikke hans opgave ... men det er hans opgave at finde/ansætte en der kan .. og der har han fejlet ..
                      Jamen det er jo lige præcis det jeg mener. I sidste ende er det jo ham der har ansvaret for at sige "nok er nok!".
                      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                      Lou Holtz

                      Comment


                        Bomberen fra Bredebro. WELP

                        Comment


                          AK ud. Mikkelsen ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Bomberen fra Bredebro. WELP
                            Nu vender det. Jeg kan mærke det.... ;-/
                            This is what you have been trained for, makes us proud!

                            Comment


                              Nu skal vores killer Aka jan kollers klodsede fætter så sættes ind...jeg lugter point...eller noget
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                                Jamen det er jo lige præcis det jeg mener. I sidste ende er det jo ham der har ansvaret for at sige "nok er nok!".
                                Håber han har haft headhunters ude og kigge på alternativer til JH så vi ikke skal gå endnu halvandet år uden styring (ikke at det har hjulpet) ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X