Kent Nielsen er handlingslammet!!!!!!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKent Nielsen er handlingslammet!!!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNaaah.... nu kommer Yao ind i stedet for Makrini, lyder det til
1-1 er spiseligt for begge mandskaber, mener Graulund... øh nej, det bør ikke være spiseligt for OB! Hvad Viborg synes, det må de selv om...
Comment
-
Hold kæft hvor jeg savner OB under Lars Olsen, når jeg ser på det uduelige boldflytteri vi præstere i denne sæson.
2 hurtige fløje der kan smide bolden præcist ind i det lille felt, en midtbanen med 2 landmænd der kan dræbe alt der kommer i nærheden af bolden, og så en kombination af en hurtig angriber med ADHD og et fyrtårn med 90 FIFA point i "HEADING" og 90 FIFA point i "STRENGTH". Så kan forsvaret for min skyld sagtens være det samme som nu, for de får INTET at lave.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæghold kæft hvor jeg savner ob under lars olsen, når jeg ser på det uduelige boldflytteri vi præstere i denne sæson.
2 hurtige fløje der kan smide bolden præcist ind i det lille felt, en midtbanen med 2 landmænd der kan dræbe alt der kommer i nærheden af bolden, og så en kombination af en hurtig angriber med adhd og et fyrtårn med 90 fifa point i "heading" og 90 fifa point i "strength". Så kan forsvaret for min skyld sagtens være det samme som nu, for de får intet at lave.
Comment
Comment