Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Og Fester kommer MÅSKE til Spanien lørdag (Kent i det mærkelige gå-interview på fyens.dk).
    Præcis. For at jogge i nogle dage.. Røgslør

    Comment


      Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?

      https://youtu.be/O8Pkj637leg

      "Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"

      "Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".

      Altsåå......

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        "Det er bedre at vi lader ham blive hjemme og træne end at give ham 30 min" citat Kent

        Hvorfor skulle vores 1.angriber ellers starte ude og kun få 30 min mod Helsingborg?
        AK var slet ikke med, han fik helt lov at blive hjemme... Og hvis du så retter spørgsmålet ind efter det, så er mit svar:
        Fordi kulturen i OB er en børnehave værdig... Der er efterhånden ingen voksne mænd tilstede længere... Pylre kultur...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Sport Fyn skal stille det oplagte spørgsmål: Hvorfor skal vi tro på dig denne gang?
          Det gør de jo ikke..

          Men nogle spørgsmål kunne være:

          1)Du snakkede om på sidstetransferdag at i gik efter en spiller der hævede overliggeren men det ikke lykkedes. Nu er det kommet frem at det var Fellah fra FCN..
          En der hovedsagelig er på bænken eller ude af truppen.. Er det virkelig at hæve overliggeren i OB?

          2) Nu er det 2. Vindue i træk hvor du på sidstedagen mislykkedes med en tiltrængt transfer.. Det har udad til virket som om at du har satset på en hest og det så ikke er lykkedes. Ville det ikke være smartere at jonglere med en 2-3 stykker på sidstedagen for at sikre at man henter en ind?

          3) Hvorfor lukker du allerede vinduet med en del timer igen når man tit ser handler ske lidt i 12? Som eksempel fik SIF tilbudt en offensiv spiller sent på dagen som de endte at skrive med.

          4) Betyder det noget for dig at samtlige fanfora og ob Facebook sider skummer af raseri over du ikke lykkedes med at forstærke offensiven når du jo næsten havde lovet det..

          5) Har du tænkt at trække dig fra din stilling som sportschef hvis i rykker ned?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            AK var slet ikke med, han fik helt lov at blive hjemme... Og hvis du så retter spørgsmålet ind efter det, så er mit svar:
            Fordi kulturen i OB er en børnehave værdig... Der er efterhånden ingen voksne mænd tilstede længere... Pylre kultur...
            Ved godt han ikke var med. Men hvorfor?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Hvad fanden skete der nogensinde med ham SLO'en? Jeg har aldrig set ham, hørt ham, eller hørt om ham.. Kom han nogensinde igang, eller blev han sendt af helvedes til af JH og co.?

              https://youtu.be/O8Pkj637leg

              "Jeg skal være bindeled mellem klub og fans"

              "Hvis fansene har noget klubben skal vide, så er jeg formidleren til klubben, og omvendt".

              Altsåå......
              Kunne jo passende være mit spørgsmål nummer 6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ved godt han ikke var med. Men hvorfor?
                Nåå, ja det var mig der lige missede hvad du skrev...

                Jamen det kan sagtens være du har ret, formuleringen OB brugte giver mig bare anledning til at tro på mere pylre kultur... men det er klart, hvis ikke der var udsigt til han kunne spille mere end 30 min. så må der jo være et eller andet ja...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne jo passende være mit spørgsmål nummer 6
                  Er der nogen som bruger facebook, som kan spørger ham om, hvad hans rolle er, og om han stadigvæk har samme rolle? Hvis han stadigvæk er SLO, så skal han fandeme få fingeren ud.....

                  http://facebook.com/kenneth.hansen.1420

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Er der nogen som bruger facebook, som kan spørger ham om, hvad hans rolle er, og om han stadigvæk har samme rolle? Hvis han stadigvæk er SLO, så skal han fandeme få fingeren ud.....

                    http://facebook.com/kenneth.hansen.1420
                    Jeg bruger det ikke. Men håber at en gider at høre ham ad

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Nåå, ja det var mig der lige missede hvad du skrev...

                      Jamen det kan sagtens være du har ret, formuleringen OB brugte giver mig bare anledning til at tro på mere pylre kultur... men det er klart, hvis ikke der var udsigt til han kunne spille mere end 30 min. så må der jo være et eller andet ja...
                      Ja det tænker jeg også. Så pt har vi 2 angribere i truppen. Den ene er på vej tilbage efter skade men kan stadig ikke træne med mens den anden max kan klare 30 min... Jo jo
                      Bliv ikke overrasket hvis angrebet hedder Jönsson/Yao når vi møder Randers

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg bruger det ikke. Men håber at en gider at høre ham ad
                        Facebook-brugere, meld jer.. :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Facebook-brugere, meld jer.. :-)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Er der nogen som bruger facebook, som kan spørger ham om, hvad hans rolle er, og om han stadigvæk har samme rolle? Hvis han stadigvæk er SLO, så skal han fandeme få fingeren ud.....

                            http://facebook.com/kenneth.hansen.1420
                            Han er ikke SLO længere!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                              Han er ikke SLO længere!
                              Ved du mere end det? Kom han nogensinde igang.. hvis ikke, hvad er grunden til at sådan en "stilling" bliver nedlagt..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja det tænker jeg også. Så pt har vi 2 angribere i truppen. Den ene er på vej tilbage efter skade men kan stadig ikke træne med mens den anden max kan klare 30 min... Jo jo
                                Bliv ikke overrasket hvis angrebet hedder Jönsson/Yao når vi møder Randers
                                Ville være rart hvis der var lidt mere klare udmeldinger om diverse spilleres status... Tingager var heller ikke med, men husker ikke at have hørt noget om hvad det gik ud på med ham sådan helt præcist, ligesom med AK...
                                Vi må bare håbe vi ikke skal bøvle med skader dette forår, for der er godt nok ikke meget plads til det i denne trup...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X