Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg er helt med på at Rasmus Jönsson i det store hele ikke har været nogen stor succes i OB. Men hvorfor er det at folk for alt i verden vil af med ham? Er truppen stærkere uden ham? Er han så ødelæggende for truppen, at han ligefrem skal betales for at smutte? Skal vi altså bruge penge på at få ham til at smutte - således at vi måske ikke har råd til at hente en erstatning. Skulle vi virkelig blive stærkere af det? Eller har hadet til Rasmus Jönsson måske taget bare en smule overhånd?
    Synes det går ikke om "hadet til Rasmus Jønsson". Frygter bare at det eneste hvad kan bringe Kent til at afslutte sit eksperiment med RJ som venstre kant er at slippe af med svenskeren fordi Kent er en alt for stædig mand. Og med RJ son vk var vores venstre side en skam og det gik på bekostning af spilletid for Greve og Yao. Er overbevist at vi ville være bedre (og ville have mere point på kontoen) med Greve/Yao.
    Så, ja, i den hensigt ville holdet være bedre uden Jønsson. (Selvom jeg anerkender at det er også Kent´s disposition som er medansvarlig derfor.)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      træffe de rigtige beslutninger er bestemt ikke nemt. Hvad er 'de rigtige beslutninger' og i fht. hvem? Sig selv, OB eller krævende fans .. der er ikke nødvendigvis sammenfald der
      At være krævende som fan, er ikke nødvendigvis en slem ting. Det er det kun for dem, der vil fortsætte med at lave undskyldninger på vegne af dem, der ikke engang lever op til egne mindste målsætninger på det eneste område, som tæller, både for klubben og for fans: Det sportslige.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Er også på sælg-vognen. Udover, at det har været svært spillemæssigt at se, hvordan han passer ind, så virker han også mentalt ramt af situationen. Da der samtidig er bundet meget økonomi i ham, og vi har brug for, at posen bliver rystet, så ser jeg ikke rigtig nogen grund til ikke at sælge.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Det er et straffespark uden målmand. Kan JH forplumre det, så er jeg målløs.

          Er vi ude i, at Rasmus skal have et mindre engangsbeløb for at opløse kontrakten, jamen, så er det jo det vi må gøre.

          Nu har de rakt dig lillefingeren Jesper!
          Emil Larsen
          Thomas Mikkelsen 2 gange
          Izunna


          jo det er set før ;-) ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            En ganske simpel overfortolkning - hvis man vil af med en spiller, man ikke føler bidrager til holdet, eller vigtigere; ikke føler vil komme til at bidrage til holdet er det hul i hovedet at ville beholde ham, bare fordi det er billigere. Det er ikke had. Det er at ønske, hvad der er bedst for holdet både på den korte og den lange bane. Hvad du så læser ind i folks motiver, det må stå for din egen regning.

            MvH ChrisOB
            Og jeg spurgte ind til hvordan det er bedre for holdet (både på den korte og den lange bane) at komme af med ham end at beholde ham, selvom det skulle koste os penge at komme af med ham. Det er der ikke nogen der har svaret på indtil nu, hvor andlox som den eneste har forsøgt sig med en reel begrundelse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Alle spillere kan sælges og stille klubben stærkere "med de rette erstatninger". Det gælder også Delaney i FCK og Zlatan i United. Det bliver først interessant, når man konkretiserer hvilke erstatninger der kunne være tale om.
              Nu bidrager Zlatan posetivt til spillet i United og Delaney gjorde ligeledes i FCK , det er derfor markant svære at erstatte dem end feks Jønnson og Izunna som i meget begrænset omfang bidrager posetivt i OB men sansynligvis bidrager stærkt til at holde vores lønbudget i vejret .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Enig. Hele regnestykket skal som minimum gå i nul.. Men så er jeg også frisk på en bytter
                Selvfølgelig skal vi ikke forære ham væk . Enig i at en handel hvor regnestykket går i nul må være minimum .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  At være krævende som fan, er ikke nødvendigvis en slem ting. Det er det kun for dem, der vil fortsætte med at lave undskyldninger på vegne af dem, der ikke engang lever op til egne mindste målsætninger på det eneste område, som tæller, både for klubben og for fans: Det sportslige.

                  MvH ChrisOB
                  Det mener jeg nu heller ikke jeg har sagt, endsige antydet her.
                  Den beslutning Weber tager ved at forlænge med 1 år med OB er vel hans håb om at komme gennem nåleøjet og udvikle sig kan udvikle sig til SL-spiller på sigt, og det er vel en rigtig beslutning for ham selv. Om den er 'rigtig' for OB kan kun tiden vise, hvis målet er han bliver fast bestanddel af holdet, chancen skal forfølges men der er absolut ingen garanti givet for et lykkeligt udfald. For fans er det vel mest sandsynligt at han IKKE kommer gennem nåleøjet og bliver sorteret fra lidt senere i forløbet og blot vil glide gennem som en parantes i OB-historien. Han skal selvf. forfølge sin ambition og ikke vurdere på om han realistisk set har evner og muligheder for at blive profil i OB, chancerne herfor er ikke særligt store.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Er ret enig i andlox indlæg.
                    RJ har ikke været dårligere end så mange andre på holdet.
                    Grytebust er vel reelt den eneste som har præsteret.
                    Mit forslag er at bytte ham med Mads Albæk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                      Og jeg spurgte ind til hvordan det er bedre for holdet (både på den korte og den lange bane) at komme af med ham end at beholde ham, selvom det skulle koste os penge at komme af med ham. Det er der ikke nogen der har svaret på indtil nu, hvor andlox som den eneste har forsøgt sig med en reel begrundelse.
                      At ville af med ham, fordi han ikke leverer eller fordi man tror, det bliver svært, tæt på umuligt, at han kommer til at levere, er imo også en reel begrundelse. Either way har jeg stadig svært ved at se, at dét skulle være "had".

                      At ville af med spillere er ikke ensbetydende med had. At ville af med en spiller, selv om det ikke er billigt, er ikke ensbetydende med hverken had eller noget andet ulogisk.

                      Også selv om den pågældende kun har været her i et halvt år.

                      Der synes jeg, at du går galt i byen. Ikke det samme som, at der ikke er folk, der måske decideret "hader" Jönsson. Tror bare ikke det er tilfældet her. For hverken mig selv eller flertallet af folk herinde, der vel ikke synes de skal retfærdiggøre deres mening på baggrund af, at du synes, at der er tale om "had".

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Selvfølgelig skal vi ikke forære ham væk . Enig i at en handel hvor regnestykket går i nul må være minimum .
                        Jeg er egentlig ligeglad med, om et evt. regnestykke går i nul eller der er tab på en handel. Sådan helt generelt.
                        I hvert fald når det kommer til en spiller på kontrakt, som ikke "leverer varen". Engang imellem må man tage det tab, der nu engang måtte være (ligesom man jo gerne tager en gevinst ved salg af en spiller, der har gjort det godt), og så sende spilleren videre, i stedet for stædigt at fastholde spilleren, bare fordi at handlen ikke vil "gå i nul".

                        Jow, RJ spiller kontinuerligt - stort set hver kamp. I mine øjne uden at levere ret meget godt til holdet sådan for alvor. En spiller, der i mine øjne godt kunne undværes og sendes videre i systemet nu, hvor der er bud efter ham - og så krydse fingre for, at man kan finde en erstatning, der kan gøre det bedre.

                        Ovenstående har bestemt ikke noget med "had" at gøre overhovedet.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det mener jeg nu heller ikke jeg har sagt, endsige antydet her.
                          Den beslutning Weber tager ved at forlænge med 1 år med OB er vel hans håb om at komme gennem nåleøjet og udvikle sig kan udvikle sig til SL-spiller på sigt, og det er vel en rigtig beslutning for ham selv. Om den er 'rigtig' for OB kan kun tiden vise, hvis målet er han bliver fast bestanddel af holdet, chancen skal forfølges men der er absolut ingen garanti givet for et lykkeligt udfald. For fans er det vel mest sandsynligt at han IKKE kommer gennem nåleøjet og bliver sorteret fra lidt senere i forløbet og blot vil glide gennem som en parantes i OB-historien. Han skal selvf. forfølge sin ambition og ikke vurdere på om han realistisk set har evner og muligheder for at blive profil i OB, chancerne herfor er ikke særligt store.
                          Der er absolut ingen herinde, der forlanger garantier, men vi forventer alle i og omkring OB gør hvad de kan for at leve op til egne ambitioner. Når de så ikke gør det, så spiller det ingen rolle, om chancerne på forhånd var store, små eller ej, så finder man nogen, der kan leve op til ambitionerne. Og hvis de også kikser, så finder man nogen andre and so on and so on...

                          Jeg håber Weber slår igennem.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Der er absolut ingen herinde, der forlanger garantier, men vi forventer alle i og omkring OB gør hvad de kan for at leve op til egne ambitioner. Når de så ikke gør det, så spiller det ingen rolle, om chancerne på forhånd var store, små eller ej, så finder man nogen, der kan leve op til ambitionerne. Og hvis de også kikser, så finder man nogen andre and so on and so on...

                            Jeg håber Weber slår igennem.

                            MvH ChrisOB
                            Jeg tror der er en vis form for konsensus her .. mit indspark var rettet til dem der skriver at de får "den fede hyre" for at træffe de 'rigtige' beslutninger over en bred kam i fht. klub/fans, kontraktlængde og troen på at de faktisk kommer gennem "hullet" og bliver personligheder i OB's historie.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Jag skulle vara mycket ledsen att förlora en spelare som betyder så mycket för klubben. Vem kommer nu att göra vårt mål, och vem som ska vara vår chans skaber nu? JH inte sälja! :-(
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                                Så fra nu af må vi ikke hente spillere fra AaB, fordi vi har hentet et par stykker uden den store succes? Det virker godt nok som et retarderet princip.
                                Lige præcis. Listen er alt for lang med uduelige spillere og trænere derfra. Du har forstået mig korrekt.

                                Comment

                                Working...
                                X