Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...ndler-med-fck/

    Hmmm, FCK har da efterhånden et kæmpelager af kantspillere, kan OB ikke låne et par stykker? Hvis de henter Thomsen, så må Kadrii og Kusk da blive skubbet længere ud?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
      Er han ikke mere en 6'er end en 8'er, som vel er det vi har behov for?
      Jeg tænker ham selv som 6' er og grunden til jeg foreslår ham er, at jeg forventer at Makrini og Izunna er fortid i nærmeste fremtid. Kunne da være fedt hvis Makrini forlænger, i så fald er Holst ikke så interessant, men mit ønske om ham, skal ses i lyset af, at han kunne være en fin midtbane sammen med JJT.

      Comment


        Stort nej tak til Holst. Syntes han er pivringe

        Comment


          Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...ndler-med-fck/

          Hmmm, FCK har da efterhånden et kæmpelager af kantspillere, kan OB ikke låne et par stykker? Hvis de henter Thomsen, så må Kadrii og Kusk da blive skubbet længere ud?
          Danske spillere er så utroligt vattede. Giver op i udlandet indenfor 1 år.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Danske spillere er så utroligt vattede. Giver op i udlandet indenfor 1 år.

            MvH ChrisOB
            det skyldes blande andet den curling-kultur vi i Danmark har udviklet , alt for få af dem vi sender ud har nosser og hår på brystet . De får et kulturchok når de kommer andre steder hen og finder ud af at deres krævermentalitet ikke praktiseres hvor de kommer hen , så er det for svært at bryde ud af den kæmpe indpakning af vat de er opflasket med hjemmefra . Jeg tror der stilles for få krav og nusses for meget om dem herhjemme .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Transfervindue opdatering fra JH hvor Tipsbladet virkelig går i dybden og får meget nyt og interessant med

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ng-af-angriber

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB
                De danske spillere der klarer sig i udlandet er pudsigt nok dem, der tidligt forlod andedammen. Schmeichel, Kjær, AC, Vestergaard, Yussuf P, Eriksen, Højbjerg f.eks. Curling kulturen viser sig også på dette forum, hvor "kritik" udlægges som "had", eller som om at kritik nærmest er personligt ment. Det der forekomme på dette forum og stort set alle andre danske forums er det rene vand i forhold til det pres, de kommer ud for i udlandet, hvilket vel også gør det knap så underligt at flere og flere danske spillere, der var Superliga profiler stikker halen imellem benene, når de kommer ud for pres syd for skandinaviske ligaer.

                Vattede. Det er hvad de er.

                MvH ChrisOB
                Som udgangspunkt er jeg enig. Fordi han ikke har spillet i et par måneder vil han hjem. Lol
                Men hvis en træner står og kigger dig i øjnene og siger at han ikke vil bruge dig kan jeg godt forstå hvis nogen søger videre. Det er jo kun sund fornuft

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Transfervindue opdatering fra JH hvor Tipsbladet virkelig går i dybden og får meget nyt og interessant med

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ng-af-angriber
                  Det her skriv rykker totalt, ved min opfattelse af Jesper Hansen. Jeg er nu en glad og tilfreds kunde i OS&E.
                  Er det alt du serverer for os Hansen.
                  Vi lejer en ud, og skal have en anden ind. No shit Sherlock.
                  Last edited by sinus; 11-01-2017, 09:01.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Ja, tak for en væsentlig og overraskende artikel . Jeg håber Jesper Hansen er en presset mand og at det er sidste udkald for at præstere.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Som udgangspunkt er jeg enig. Fordi han ikke har spillet i et par måneder vil han hjem. Lol
                      Men hvis en træner står og kigger dig i øjnene og siger at han ikke vil bruge dig kan jeg godt forstå hvis nogen søger videre. Det er jo kun sund fornuft
                      Så finder man en anden klub i udlandet eller kæmper for at ændre trænerens opfattelse af én. Man tager ikke hjem ved først givne lejlighed. I fodboldverdenen kan tingene ændre sig meget, hvem siger at den træner, der ser dig i øjnene den ene dag er træner den næste? Det er langt fra en unik situation, ligesom det heller ikke unikt, at der er nogen, der har kæmpet sig tilbage efter sådan en besked.

                      At tage hjem er at stikke halen imellem benene. At tage hjem skal være sidste udvej, hvis man altså har ambitioner.

                      Vattet. Det er, hvad det er.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Transfervindue opdatering fra JH hvor Tipsbladet virkelig går i dybden og får meget nyt og interessant med

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ng-af-angriber
                        Hahahaha! Der fik du mig fandeme. Jeg åbnede linket med en vis glæde og forventning om at skulle læse noget godt.. Men jeg fik mig et godt grin ud af det.

                        JH. Godmorgen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Hahahaha! Der fik du mig fandeme. Jeg åbnede linket med en vis glæde og forventning om at skulle læse noget godt.. Men jeg fik mig et godt grin ud af det.

                          JH. Godmorgen
                          Endnu en meget vigtig lektie når man er fan

                          Expect NOTHING!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Så finder man en anden klub i udlandet eller kæmper for at ændre trænerens opfattelse af én. Man tager ikke hjem ved først givne lejlighed. I fodboldverdenen kan tingene ændre sig meget, hvem siger at den træner, der ser dig i øjnene den ene dag er træner den næste? Det er langt fra en unik situation, ligesom det heller ikke unikt, at der er nogen, der har kæmpet sig tilbage efter sådan en besked.

                            At tage hjem er at stikke halen imellem benene. At tage hjem skal være sidste udvej, hvis man altså har ambitioner.

                            Vattet. Det er, hvad det er.

                            MvH ChrisOB
                            Måske. Det er i hvert fald hurtigt at vende snuden hjem - men det betyder ikke, at det ikke kan være meget fornuftigt. Thomsen har stadig et godt navn herhjemme, men det er jo ikke sikkert, at der står en masse andre udenlandske klubber og vil smide penge, der skal til, når han nu ikke kan klare sig i Nantes. Så hvis man kan komme til FCK, hvor der er hård konkurrence om pladserne, få et sikkert mesterskab, komme ud og spille europæisk (måske endda CL), så kan det sagtens være meget bedre karriereplanlægning end at forsvinde i glemslen på bænken i Nantes.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Endnu en meget vigtig lektie når man er fan

                              Expect NOTHING!
                              Der er ikke noget at smile af her...

                              JH snakker og røven, tiden, den går. Og selv når der sker noget, taler sandsynligheden for at det alligevel går i fisk.

                              Den mand fortjener nul tillid.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Måske. Det er i hvert fald hurtigt at vende snuden hjem - men det betyder ikke, at det ikke kan være meget fornuftigt. Thomsen har stadig et godt navn herhjemme, men det er jo ikke sikkert, at der står en masse andre udenlandske klubber og vil smide penge, der skal til, når han nu ikke kan klare sig i Nantes. Så hvis man kan komme til FCK, hvor der er hård konkurrence om pladserne, få et sikkert mesterskab, komme ud og spille europæisk (måske endda CL), så kan det sagtens være meget bedre karriereplanlægning end at forsvinde i glemslen på bænken i Nantes.
                                Det eneste jeg kan se som udgang på det her stykke "karriereplanlægning" er det samme som er sket for Kasper Kusk. Dygtig spiller, der bliver ramt af kulturchokket i udlandet - kommer hjem og lige så stille og roligt kommer til at fade ud, først på bænken - siden på tribunen, fordi de end ikke kan klare konkurrencen i en dansk klub.

                                Resultatet: Endnu en spiller, der p.g.a mentalitet aldrig kan blive mere end en superligaspiller.

                                Og endda en dårligere superligaspiller, end man var, da man tog afsted.

                                Spørg bare en Mikkel Thygesen. F.eks.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X