Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Der er et par stykker som ikke er realistiske på den liste.

    Vinicius er god. Ham ville jeg gerne have. Deblé har ikke imponeret i år, og virker lidt som en "godtvejrs-spiller". Helenius bliver enten i Silkeborg, eller ryger tilbage til AaB med en undskyldning fra Gaarde. Jeg tror ikke på, at han ville skifte til os. Finnbogason er god, men han har lige forlænget med Horsens, så han ville være dyr at hente. Ikke JHs stil. Söder har været et af de få lyspunkter på et sløjt, sløjt Esbjerghold i år, og han ville ikke være en dårlig signing. Om hans nuværende niveau så betyder, at han har løftet sig, eller om det er et "one season wonder" er jo spørgsmålet. Han ville være en lottokupon, men jeg ville ikke være trist, hvis vi hentede ham.
    Vinicius er jo klart det meste interessante her, han kunne nok også gå hen og blive en dyr herre. Det eneste der reelt bekymre mig er det faktum at vi kun kender ham fra det seneste halvår.

    Alternativt vil jeg foreslå at leje Rubin Okotie som reddede Sønderjydske røv samme år som FC Midtjylland smed alt på gulvet og Aab blev mestre. 11 mål på 15 kampe for SE flere af dem var endda på hovedstød. Han sidder lige nu i Kina og varmer bænken, derfor leje. Til gengæld har han bevist at han kan klare sig i suppen og på et hold i den nederste halvdel.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Både Helenius og Finnbogason ville jeg se som klare, dag-ét forstærkninger.
      Nu er græsset ikke altid grønnere på den anden side af hækken. Helenius har haft en god sæson i sin karriere. Ham kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge til. Finnbogasson er en udmærket angriber men heller ikke mere.
      Dominic fra Vejle er ung og kan blive en god investering. Han er lige typen der har mulighed for at slå afgørende igennem og indbringe en stor transfer sum.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Nu er græsset ikke altid grønnere på den anden side af hækken. Helenius har haft en god sæson i sin karriere. Ham kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge til. Finnbogasson er en udmærket angriber men heller ikke mere.
        Dominic fra Vejle er ung og kan blive en god investering. Han er lige typen der har mulighed for at slå afgørende igennem og indbringe en stor transfer sum.
        Efter hvad jeg har hørt snakker vi nok omkring 2 millioner plus videresalg. Problemet er at de vist ikke mangler penge da en kineser også er blevet involveret.. Ikke at de svømmer i penge men de kan tillade sig at sige nej til lave bud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Nu er græsset ikke altid grønnere på den anden side af hækken. Helenius har haft en god sæson i sin karriere. Ham kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge til. Finnbogasson er en udmærket angriber men heller ikke mere.
          Dominic fra Vejle er ung og kan blive en god investering. Han er lige typen der har mulighed for at slå afgørende igennem og indbringe en stor transfer sum.
          Helenius har da haft flere gode sæsoner samt en enkelt fremragende sæson alt i alt. Det er vel kun tiden i Villa og det første stykke tid hjemme, efter depression og stesolid-afhængighed, hvor han ikke leverede noget som helst.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Vinicius er jo klart det meste interessante her, han kunne nok også gå hen og blive en dyr herre. Det eneste der reelt bekymre mig er det faktum at vi kun kender ham fra det seneste halvår.

            Alternativt vil jeg foreslå at leje Rubin Okotie som reddede Sønderjydske røv samme år som FC Midtjylland smed alt på gulvet og Aab blev mestre. 11 mål på 15 kampe for SE flere af dem var endda på hovedstød. Han sidder lige nu i Kina og varmer bænken, derfor leje. Til gengæld har han bevist at han kan klare sig i suppen og på et hold i den nederste halvdel.
            Han var vanvittig stærk i den ½sæson han var sønderjyde, men han er en rodløs herre, og som jeg læser transfermarkt har han repræsenteret 11 klubber siden juli 2010. Det kunne godt ligne at han måske har brug for at klubskifter for at bevare motivationen .. det er naturligvis min egen gisning
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Nu er græsset ikke altid grønnere på den anden side af hækken. Helenius har haft en god sæson i sin karriere. Ham kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge til. Finnbogasson er en udmærket angriber men heller ikke mere.
              Dominic fra Vejle er ung og kan blive en god investering. Han er lige typen der har mulighed for at slå afgørende igennem og indbringe en stor transfer sum.
              Det er så ikke helt korrekt, ang. Helenius. Han har haft to sæsoner som starter i SL (10/11, 12/13), hvor han har scoret hhv 14 og 16 mål. Som indskifter i 14/15 lavede han 8, plus fire assists. Han laver i det hele taget rigtig mange assists for en frontangriber, hvilket også er værd at tage med.

              Hans statistik i ligaen hedder 49 mål i 157 kampe, deraf 115 kampe som starter. Derudover har han lavet 24 assists. I denne sæson, hvor han har spillet fast for en oprykker der fik en sløv start, har han lavet seks mål i 17 kampe. Det er ret hæderlige stats, imo.

              http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1799
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Han var vanvittig stærk i den ½sæson han var sønderjyde, men han er en rodløs herre, og som jeg læser transfermarkt har han repræsenteret 11 klubber siden juli 2010. Det kunne godt ligne at han måske har brug for at klubskifter for at bevare motivationen .. det er naturligvis min egen gisning
                Hvordan får du det til 11 klubber? Så vidt jeg kan tælle mig frem til så har han været i 7 forskellige klubber, 8 hvis man tæller de 4 kampe med han havde for Nürnbergs 2. hold mens hans selv var på kontrakt i Nürnberg.

                FC Nürnberg
                St. Truiden (lån)
                Sturm Graz
                Austria Vienna
                Sønderjydske (lån)
                1860 Munich
                Kineserklub

                Den eneste gisning jeg har er hans løn. Det er ikke hver dag man kan hive en Silberbauer aftale hjem og nøjes med at betale en 1/3 af spillerens løn under lejeophold.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Det er så ikke helt korrekt, ang. Helenius. Han har haft to sæsoner som starter i SL (10/11, 12/13), hvor han har scoret hhv 14 og 16 mål. Som indskifter i 14/15 lavede han 8, plus fire assists. Han laver i det hele taget rigtig mange assists for en frontangriber, hvilket også er værd at tage med.

                  Hans statistik i ligaen hedder 49 mål i 157 kampe, deraf 115 kampe som starter. Derudover har han lavet 24 assists. I denne sæson, hvor han har spillet fast for en oprykker der fik en sløv start, har han lavet seks mål i 17 kampe. Det er ret hæderlige stats, imo.

                  http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1799
                  Det er meget muligt, men jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få Helenius her og nu, nu hvor Silkeborg er så glade for ham og Aab nok også lugter en god handel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Helenius har da haft flere gode sæsoner samt en enkelt fremragende sæson alt i alt. Det er vel kun tiden i Villa og det første stykke tid hjemme, efter depression og stesolid-afhængighed, hvor han ikke leverede noget som helst.
                    Hvis det var muligt at hente Helenius for et rimeligt beløb, syntes jeg det ville være rigtigt interessant med hans stat.s og alder, det gør nok også at Aab vil slippe ham billigt
                    Men som du skriver er han jo også et lidt usikkert kort, med hensyn til hans tidligere problemer, der er så en risiko man skal være bevist om, men hvis muligheden var der for at få ham måtte det være fristende at prøve,,

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                      Hvordan får du det til 11 klubber? Så vidt jeg kan tælle mig frem til så har han været i 7 forskellige klubber, 8 hvis man tæller de 4 kampe med han havde for Nürnbergs 2. hold mens hans selv var på kontrakt i Nürnberg.

                      FC Nürnberg
                      St. Truiden (lån)
                      Sturm Graz
                      Austria Vienna
                      Sønderjydske (lån)
                      1860 Munich
                      Kineserklub

                      Den eneste gisning jeg har er hans løn. Det er ikke hver dag man kan hive en Silberbauer aftale hjem og nøjes med at betale en 1/3 af spillerens løn under lejeophold.
                      Du har selvf. ret .. han var i Nürnberg i 3 perioder, og Austria Wien i 2 perioder hvor han åbenlyst ikke har slået til. Stadig 7 klubber på 6½ år. Det er relativt meget, men er han så skarp som var i SønderJyskE ville han da være en markant forstærkning
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                        Det er meget muligt, men jeg kan ikke se hvordan vi skal kunne få Helenius her og nu, nu hvor Silkeborg er så glade for ham og Aab nok også lugter en god handel.
                        Enig. Vi kan ikke hente ham alligevel (han har allerede spillet for to klubber i denne sæson), jeg opponerede bare imod, at han ikke ville være en forstærkning.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Nu er græsset ikke altid grønnere på den anden side af hækken. Helenius har haft en god sæson i sin karriere. Ham kan jeg ikke se hvad vi skulle bruge til. Finnbogasson er en udmærket angriber men heller ikke mere.
                          Dominic fra Vejle er ung og kan blive en god investering. Han er lige typen der har mulighed for at slå afgørende igennem og indbringe en stor transfer sum.
                          Finnbogasson ser jeg ikke som noget at råbe hurra for .
                          Dominic Vinicius Eberechukwu Uzoukwu .. et helvedes navn ;-) .. total uprøvet men umidlbart spændende , men lidt satset at håbe han er vores redningsmand
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Jeppe Andersen (EfB) frier til BIF, så ham kan vi vist godt strege fra listen

                            http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ere-spaendende
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeppe Andersen (EfB) frier til BIF, så ham kan vi vist godt strege fra listen

                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ere-spaendende
                              Det kan jo også være for at presse flere penge id af andre klubber. Evt. EfB, OB, Sønderjyske

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Finnbogasson ser jeg ikke som noget at råbe hurra for .
                                Dominic Vinicius Eberechukwu Uzoukwu .. et helvedes navn ;-) .. total uprøvet men umidlbart spændende , men lidt satset at håbe han er vores redningsmand
                                Alle spillere vi kan komme i nærheden af er et sats. Vi kan jo ikke få fat i spillere, der er topscorere i Superligaen. Vi skal derfor enten kigge på spillere, der er topscorere på et lavere niveau (som Vinicius) eller spillere der af forskellige årsager ikke har slået til hvor de er nu (fx. Bashkim eller tidligere talenter, der er kommet til en udenlands klub uden at slå igennem - kender ikke markedet for disse, men et tidligere eksempel er fx. Bjørn Runstrøm). Vi kan altså aldrig finde en spiller som er garanteret at slå igennem. Det tætteste vi kommer er vel da vi hende AKJ, der jo havde bombet i SL i forvejen, men selv her kan vi jo se, at det kan være svingende.

                                Comment

                                Working...
                                X