Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Dinjo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Ved ikke om vi har angrebstalenter, der kan rykkes op hvis det kniber, angrebstalentet Mads Raben som vi gav superliga debut som 17 årig er skiftet til Middelfart.
    Vi har allerede rykket weber op og udstyret ham med en kontrakt, hvilket gør ham til erstatningen af Thomas Mikkelsen. Ligeledes er Yao brugt som angriber og det er nok også en position vi skal forvente at han kommer til at spille i år. Ser gode muligheder i ham og tror han kan udvikle rigtig godt! Desværre er det bare noget generelt pislort at det ikke er på et tidspunkt hvor vi præstere, hvilket ville have gjort hans chancer for gennebrud langt større!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Apropos at vi angiveligt får i omegnen af 2 mio for El Makrini, der har præsteret på ret højt niveau i 1,5 år, så blegner salget godt nok lidt i forhold til, at Hjulsager sælges for 8 mio med 6mdr til udløb, og FCK får angiveligt 4 mio for en eller anden 16-årig med kontraktudløb til sommer også?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...undesliga-klub

    Det virker godt nok vildt for mig?
    Hvor har du Makrini prisen fra?

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Tror ikke vi henter nogen transferfrie. Tror tilgangen af Helenius til sommer "ødelægger" det og så tror jeg, at Jesper og Kent tror på, at nu er der en vis kontinuitet og vi rykker lidt sammen i bussen og så går det alt sammen......JEG har ikke sagt det bliver bedre, tror bare det er det Jesper og Kent tænker.
    Det bliver nok svært med en transferfri, så skal man give ham et 1/2 år, indtil Helenius kommer.

    Ved ikke om vi har angrebstalenter, der kan rykkes op hvis det kniber, angrebstalentet Mads Raben som vi gav superliga debut som 17 årig er skiftet til Middelfart.

    Vi må håbe at Festersen AK begynder at præsterer igen, at JJT indimellem kan lave et perlemål som i slutningen af sæsonen, at KN træner erfaring og tidligere meritter, begynder at virke i OB.

    Det er ikke umuligt at vi klarer os rimeligt her i foråret, men vi er særdeles sårbare.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Apropos at vi angiveligt får i omegnen af 2 mio for El Makrini, der har præsteret på ret højt niveau i 1,5 år, så blegner salget godt nok lidt i forhold til, at Hjulsager sælges for 8 mio med 6mdr til udløb, og FCK får angiveligt 4 mio for en eller anden 16-årig med kontraktudløb til sommer også?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...undesliga-klub

    Det virker godt nok vildt for mig?
    Værdi bliver jo udregnet på mange parametre. Alder, kontraktudløb, antal point pr. spillet kamp, Landskampe osv. Så kan det godt være at El Makrini isoleret set har været god for os, men det er bare ikke noget, som højner hans værdi - desværre. Læs eventuelt denne artikel, så tror jeg at du bliver mindre overrasket over hvorfor, at El Makrini ikke kostede ret meget:

    http://www.football-observatory.com/...es/mr/mr16/en/

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Apropos at vi angiveligt får i omegnen af 2 mio for El Makrini, der har præsteret på ret højt niveau i 1,5 år, så blegner salget godt nok lidt i forhold til, at Hjulsager sælges for 8 mio med 6mdr til udløb, og FCK får angiveligt 4 mio for en eller anden 16-årig med kontraktudløb til sommer også?

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...undesliga-klub

    Det virker godt nok vildt for mig?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Gud hvor jeg savner Zohore! Var der nogen som så den vanvittige kasse han lavede i går på egen hånd? Mod Lindegaards klub.

    https://mobile.twitter.com/PNEAKTE/s...834304/video/1
    Kongekasse!!!

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Gud hvor jeg savner Zohore! Var der nogen som så den vanvittige kasse han lavede i går på egen hånd? Mod Lindegaards klub.

    https://mobile.twitter.com/PNEAKTE/s...834304/video/1

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg synes AGF ser værre ud end Silkeborg og Viborg. Esbjerg kan ikke vurderes, men det ender nok ikke med at blive helt godt - kæmpe kaos i den klub!
    Jeg vil godt vædde en bamse med at EfB ender over os. Ikke at jeg har en logisk forklaring men det ligger bare i kortene at en kaotisk bundklub der har solgt spillere til os kommer til at gøre det bedre

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg tror stadig vi undgår nedrykning. Men ikke i kraft af egne kvaliteter, mere fordi flere af vores konkurrenter i bunden også ser ringe ud. Esbjerg er et kaos og jeg tror de får det rigtig hårdt. Selvom det er svært at sige med de mange ukendte de har fået ind. Silkeborg ser svækkede ud og Viborg kommer til at savne Rask meget. Jeg er bestemt ikke optimist, men jeg vil heller ikke dømme os som nedrykket endnu.
    Jeg synes AGF ser værre ud end Silkeborg og Viborg. Esbjerg kan ikke vurderes, men det ender nok ikke med at blive helt godt - kæmpe kaos i den klub!

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Jeg tror stadig vi undgår nedrykning. Men ikke i kraft af egne kvaliteter, mere fordi flere af vores konkurrenter i bunden også ser ringe ud. Esbjerg er et kaos og jeg tror de får det rigtig hårdt. Selvom det er svært at sige med de mange ukendte de har fået ind. Silkeborg ser svækkede ud og Viborg kommer til at savne Rask meget. Jeg er bestemt ikke optimist, men jeg vil heller ikke dømme os som nedrykket endnu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Løgneren og hans tro væbner styrer OB sikkert mod afgrunden.

    OB er kommet svækket ud af transfervinduet, ikke styrket. Vores bedste markspiller er væk, og ind er kommet et tvivlsomt talent på midten og en kronisk skadet højreback.

    Den her "klub" ledes af idioter og løgnere
    Nemlig. Man drejer bare sandheden rundt hele tiden og "sugarcoater" den med hvad der er af alternativer og forskellige opstillinger...
    Jesper Hansen har svigtet os endnu engang og prøver at skjule det med løgne og spin om at man endnu engang forsøgte at hæve overliggeren..

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Løgneren og hans tro væbner styrer OB sikkert mod afgrunden.

    OB er kommet svækket ud af transfervinduet, ikke styrket. Vores bedste markspiller er væk, og ind er kommet et tvivlsomt talent på midten og en kronisk skadet højreback.

    Den her "klub" ledes af idioter og løgnere. JH erkender tilmed, at han er for dårlig, han manglende evner er dermed et fakta, ikke en vurdering.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Sørgelig spareomgang af ledelsen igen igen desværre...
    Som jeg ser det blir vores næste udfordring at spillermaterialet IKKE er til 4-4-2 i Kents version med 2 angribere on'omvendte' fløje - ligesom 6eren heller ikke kommer til at gi sig selv. Og Dessler som venstre midt kan også blive en udfordring ... Buttom Line: HVIS man indser hvor fatalt vigtige de i hvertfald næste 5 kampe er - så skal systemet skiftes... Og lige præcis der blir Kent vel udfordret på værst tænkelig vis...
    Er på ingen måde overrasket , det gik som man kunne forudsige . KN / JH sporede fremgang i slutningen af efteråret hvilket gav dem ro , måske det ene point i Viborg som holdt os fra sidstepladsen gav dem den sidste sikkerhed for at de trygt kan være tilfredse med truppen .
    Som forudsagt så fik vi efter vinduets lukning sangen om at der er flere alternativer i truppen som kan spille i angrebet .
    Igen som man så det med KEP , Izunna og Jønnson så henter JH nogle spillere som på papiret ser fine ud og Leif Rasmussen , Martin Davidsen og andre blåøjede eksperter nikker anerkendende og udtaler at OB står stærkt og kan ikke rykke ned , uden nogen form for skepsis ift hvilke mangler der er i truppen og uden et blik hvilke roller og pladser de nye fine spillere er tiltænkt , for whau vi har købt en U21 spiller ... jovist en reserve på U21 holdet , som aldrig har været målfarlig men det overser man i benovelse over at OB sørme var i stand til at lande en U21 landsholdspiller .
    Selv da efteråret skred frem kunne de skarpe eksperter ikke forstå at Izunna og Jønnson ikke præsterede , for det var da nogle særdeles gode forstærkninger som OB der havde hentet og som i nogles øjne bragte os op i medaljefarvorit feltet .. man overså stadig at de fine indkøb var indkøbt til pladser de ikke kunne bestride og aldrig har spillet , Jønnson dog af mød i AaB men uden succes ...
    Last edited by Magge; 01-02-2017, 08:14.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Tror ikke vi henter nogen transferfrie. Tror tilgangen af Helenius til sommer "ødelægger" det og så tror jeg, at Jesper og Kent tror på, at nu er der en vis kontinuitet og vi rykker lidt sammen i bussen og så går det alt sammen......JEG har ikke sagt det bliver bedre, tror bare det er det Jesper og Kent tænker.

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Sørgelig spareomgang af ledelsen igen igen desværre...
    Som jeg ser det blir vores næste udfordring at spillermaterialet IKKE er til 4-4-2 i Kents version med 2 angribere on'omvendte' fløje - ligesom 6eren heller ikke kommer til at gi sig selv. Og Dessler som venstre midt kan også blive en udfordring ... Buttom Line: HVIS man indser hvor fatalt vigtige de i hvertfald næste 5 kampe er - så skal systemet skiftes... Og lige præcis der blir Kent vel udfordret på værst tænkelig vis...

    Leave a comment:

Working...
X