Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Der vandt festersen sgu mit hjerte tilbage. Spurgt af Boldsen: Vil du også bue, hvis spillet er dårligt? Og så svare han noget i retning af: Ja, det vil jeg.
    Alt for fed humor! Hold kæft, hvor er jeg ked af, at jeg ikke kan være der.

    Comment


      #92
      Jeg har slet ikke nerver til det her, hold nu kæft... Håber på et hurtigt mål, og et svagt VFF hold der intet skaber... :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg har slet ikke nerver til det her, hold nu kæft... Håber på et hurtigt mål, og et svagt VFF hold der intet skaber... :-)
        mon ikke vi kommer til at sidde på spillet - dog uden at score - de første 60 min hvorefter VFF score og så ender kampen 1-0.....vi har bolden mest og flytter den fra side til side i store dele af kampen.....

        Comment


          #94
          Og lige tilbage i det igen ... to fine chancer og bum i eget net ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Det bliver bare en af de kampe, hvor vi brænder 1000 chancer igen....

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Som jeg skriver så er det helvedes svært IKKE at håbe på en sejr , men omvendt hvis et nederlag betyder handling nu så kan et nederlag på den lange bane vise sig mere værd . Det er selvfølgelig afhængig om der skrides til handling hvis vi ligger sidst efter aftenens kamp . Betyder en sejr at julefreden sænker sig og JH går på
              Ferie i den tro at truppen er tilfredsstillende og det kun er uheld der gør at vi ikke ligger bedre så kan de 3 point i aften let vise sig at koste når det strammer til i de sidste kampe . Vi er sikre på at komme i taberslutspillet , men det bliver ikke let at hente nok point til at undgå nedrykningsfinaler og kommer det derud hvor vi skal spille om at undgå nedrykning så står vi skidt med nuværende trup . At give JH endnu et vindue til at handle i giver mig ingen ro , tværtimod så frygter jeg at det endnu engang bliver et forfejlet vindue .
              Altså en sejr i dag kan vise sig at være en pisse i bukserne effekt , hvilket jeg har set rigeligt af i OB de senere år .
              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Tror nu ikke en 12. plads betyder at der vil være ro på internt. Hvis de var så blæste, ville det nok være ligegyldigt for dem om det hedder 12. eller 14. plads.
              Ovenstående er fra før sidste kamp i Viborg ..

              Har du stadig samme mening ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment

              Working...
              X