Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt VFF-OB

    OB gør noget for fans (igen)

    http://www.ob.dk/artikel/alle-mand-til-viborg.aspx#
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Udemærket initiativ. Håber mange vil benytte sig af det

    Comment


      #3
      Bliver der noget bus der op?

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
        Bliver der noget bus der op?
        https://billetto.dk/da/events/bustur...-627d80-e0053b

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Udemærket initiativ. Håber mange vil benytte sig af det
          Hva' satan !!
          Har alarmklokkerne nu endelig ringet så længe og højt at OB har opdaget deres katastrofekurs i forhold til sine fans at de desperat er gået i gang med at dække den kæmpemæsdige kløft de har gravet imellem klub og fans ..

          Men ja godt initiativ .

          Med hensyn til kampen så er jeg stærkt i tvivl om hvad der er bedst , sejr eller nederlag . .
          Last edited by Magge; 08-12-2016, 11:17.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Det er jo ikke billetten der er dyr, det er turen derop der koster!
            siden 1887

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
              Det er jo ikke billetten der er dyr, det er turen derop der koster!
              Hvis du er medlem ved "de stribede" er prisen derop 125kr, hvis ikke så er prisen 225kr. Billetpris i Viborg er 120kr. så det er ikke dyrt, sammenlign evt selv med DSB .. Ros og respekt til OB for det fine initiativ.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Havde klubben lidt format! så smed de dollars efter at fylde to gratis busser med fans efter først til mølle princippet
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Havde klubben lidt format! så smed de dollars efter at fylde to gratis busser med fans efter først til mølle princippet
                  Yep og så skulle de også give fadøl og pølser pausen ... både ude og hjemme
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Yep og så skulle de også give fadøl og pølser pausen ... både ude og hjemme
                    Nææh behøvede de såmænd ikke for min skyld……det ville da også være lidt underligt at undergrave sin egen indtjeningsmulighed på stadion, men det er selvfølgelig bare min mening
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Havde klubben lidt format! så smed de dollars efter at fylde to gratis busser med fans efter først til mølle princippet
                      Det var her jeg havde håbet på at vores kære bestyrelsesformand, Niels Thorbor havde smidt lidt penge efter gratis transport.. Han kunne måske også tænkes at have lidt gode kontakter, som ville kunne give ham en fin pris. ;-)

                      Jeg siger ikke at jeg forventer det, overhovedet ikke, men jeg havde håbet og ønsket mig, at han var så vild med klubben, at han lige gav transport derop.

                      Men det er måske ham som har sponsoreret gratis entré, hvem ved? Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved han er millardær og han ville nok ikke kunne mærke, at han brugte 100.000 kr. På at sende 1.000 tilskuere til viborg. - Men det er hans penge, og han er jo ikke blevet millardær på at give penge væk. :-) Men jeg tror da på, at et fyldt udebaneafsnit vil give så meget til spillerne, og på sigt kan tre point vise sig at være rigtig afgørende..

                      Comment


                        #12
                        KEP bliver ikke klar og det bliver vel spændende om OL får genvalg på bekostning af Tingager

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          KEP bliver ikke klar og det bliver vel spændende om OL får genvalg på bekostning af Tingager
                          newer change a winning team ... kontinuitet osv ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #14
                            http://www.fyens.dk/sport/Viborg-OB-...rtikel/3105231
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #15
                              Det er en fedt aktion at spillere er med i fanbussen. Det var der ja også en gang i sidste sæson. Og det viser til mindst at klubben ikke har helt glemt fansene.
                              Er rigtigt misundelig fordi kan ikke deltage.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X