Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Mærkelig holdning at håbe på et OB-nederlag. Jeg håber på flot OB-spil og en sikker 3-0 sejr. Men det er nok bare mig.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Da Jönsson nok skubbes op som angriber er det pænt uheldigt hvis vi skal undvære Joan på kanten
      Hvorfor Jönsson i angrebet? Er Mikkelsen helt ude i kulden eller hvad? Han skal da ind og bevise sit værd, hvis han er klar!

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
        Mærkelig holdning at håbe på et OB-nederlag. Jeg håber på flot OB-spil og en sikker 3-0 sejr. Men det er nok bare mig.
        Det er ikke bare dig .. FORZA OB
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Da Jönsson nok skubbes op som angriber er det pænt uheldigt hvis vi skal undvære Joan på kanten
          Hvis Joan ikke bliver klar tror jeg at Jönsson får en plads på kanten og Yao får en startplads i angrebet. Men joan må meget gerne være klar. Det skal bare være 100% og intet mindre.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
            Hvorfor Jönsson i angrebet? Er Mikkelsen helt ude i kulden eller hvad? Han skal da ind og bevise sit værd, hvis han er klar!
            Mikkelsen virker langt fra kampform her efter han røg ud af holdet. Da han kom ind mod Esbjerg virkede han mest af alt meget frustreret og fik et tåbeligt gult kort...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
              Mærkelig holdning at håbe på et OB-nederlag. Jeg håber på flot OB-spil og en sikker 3-0 sejr. Men det er nok bare mig.
              Som jeg skriver så er det helvedes svært IKKE at håbe på en sejr , men omvendt hvis et nederlag betyder handling nu så kan et nederlag på den lange bane vise sig mere værd . Det er selvfølgelig afhængig om der skrides til handling hvis vi ligger sidst efter aftenens kamp . Betyder en sejr at julefreden sænker sig og JH går på
              Ferie i den tro at truppen er tilfredsstillende og det kun er uheld der gør at vi ikke ligger bedre så kan de 3 point i aften let vise sig at koste når det strammer til i de sidste kampe . Vi er sikre på at komme i taberslutspillet , men det bliver ikke let at hente nok point til at undgå nedrykningsfinaler og kommer det derud hvor vi skal spille om at undgå nedrykning så står vi skidt med nuværende trup . At give JH endnu et vindue til at handle i giver mig ingen ro , tværtimod så frygter jeg at det endnu engang bliver et forfejlet vindue .
              Altså en sejr i dag kan vise sig at være en pisse i bukserne effekt , hvilket jeg har set rigeligt af i OB de senere år .
              Last edited by Magge; 12-12-2016, 16:33.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Som jeg skriver så er det helvedes svært IKKE at håbe på en sejr , men omvendt hvis et nederlag betyder handling nu så kan et nederlag på den lange bane vise sig mere værd . Det er selvfølgelig afhængig om der skrides til handling hvis vi ligger sidst efter aftenens kamp . Betyder en sejr at julefreden sænker sig og JH går på
                Ferie i den tro at truppen er tilfredsstillende og det kun er uheld der gør at vi ikke ligger bedre så kan de 3 point i aften let vise sig at koste når det strammer til i de sidste kampe . Vi er sikre på at komme i taberslutspillet , men det bliver ikke let at hente nok point til at undgå nedrykningsfinaler og kommer det derud hvor vi skal spille om at undgå nedrykning så står vi skidt med nuværende trup . At give JH endnu et vindue til at handle i giver mig ingen ro , tværtimod så frygter jeg at det endnu engang bliver et forfejlet vindue .
                Altså en sejr i dag kan vise sig at være en pisse i bukserne effekt , hvilket jeg har set rigeligt af i OB de senere år .
                Tror nu ikke en 12. plads betyder at der vil være ro på internt. Hvis de var så blæste, ville det nok være ligegyldigt for dem om det hedder 12. eller 14. plads.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Hvis Joan ikke bliver klar tror jeg at Jönsson får en plads på kanten og Yao får en startplads i angrebet. Men joan må meget gerne være klar. Det skal bare være 100% og intet mindre.
                  Stiften er ret overbevist om det bliver Thrane på hk, hvis Joan stadig er sløj

                  Comment


                    #69
                    P3-sporten melder kun Fester og KEP ude i aften. Joan håbet lever, men intet er vel sikkert endnu
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Tror nu ikke en 12. plads betyder at der vil være ro på internt. Hvis de var så blæste, ville det nok være ligegyldigt for dem om det hedder 12. eller 14. plads.
                      Tja syntes efterhånden det er svært at vurdere hvor højt man skal sætte sin tillid til hhv bestyrelse , sportsdirektør og træner .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Som jeg skriver så er det helvedes svært IKKE at håbe på en sejr , men omvendt hvis et nederlag betyder handling nu så kan et nederlag på den lange bane vise sig mere værd . Det er selvfølgelig afhængig om der skrides til handling hvis vi ligger sidst efter aftenens kamp . Betyder en sejr at julefreden sænker sig og JH går på
                        Ferie i den tro at truppen er tilfredsstillende og det kun er uheld der gør at vi ikke ligger bedre så kan de 3 point i aften let vise sig at koste når det strammer til i de sidste kampe . Vi er sikre på at komme i taberslutspillet , men det bliver ikke let at hente nok point til at undgå nedrykningsfinaler og kommer det derud hvor vi skal spille om at undgå nedrykning så står vi skidt med nuværende trup . At give JH endnu et vindue til at handle i giver mig ingen ro , tværtimod så frygter jeg at det endnu engang bliver et forfejlet vindue .
                        Altså en sejr i dag kan vise sig at være en pisse i bukserne effekt , hvilket jeg har set rigeligt af i OB de senere år .
                        Tror ikke at det er afhængigt af resultatet i aften om der ske noget i hensigt af JH/KN. Om vi er 12., 13. eller 14. er ikke afgørende.
                        Enten de har forstået at den kombination Nielsen/Hansen har dumpet og bestyrelsen/NT overvejer allerede alternativer eller de går fælles med de to til sidst - i værste fald til 1. Div.. NT handterer OB ja åbenbart helt kold og uemotionalt; så han vil ikke tage beslutninger på grund af det værst muligt ansigt af rækken de næste to måneder. Et ansigt som gør rigtigt ondt til dig og mig, men til NT? Hvis han havde sådan et stort OB-hjerte så havde han sikker smed mere penge ind.
                        Så tror ikke at en sejr i aften ville koste noget. Men måske det vil være de point som redder os til sidst.
                        Tror det vigtigste spørgsmål for NT er den finansielle aspekt: om de er villig at acceptere en mulig nedrykning eller om de vil åbne pengepungen i vinteren.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Tror ikke at det er afhængigt af resultatet i aften om der ske noget i hensigt af JH/KN. Om vi er 12., 13. eller 14. er ikke afgørende.
                          Enten de har forstået at den kombination Nielsen/Hansen har dumpet og bestyrelsen/NT overvejer allerede alternativer eller de går fælles med de to til sidst - i værste fald til 1. Div.. NT handterer OB ja åbenbart helt kold og uemotionalt; så han vil ikke tage beslutninger på grund af det værst muligt ansigt af rækken de næste to måneder. Et ansigt som gør rigtigt ondt til dig og mig, men til NT? Hvis han havde sådan et stort OB-hjerte så havde han sikker smed mere penge ind.
                          Så tror ikke at en sejr i aften ville koste noget. Men måske det vil være de point som redder os til sidst.
                          Tror det vigtigste spørgsmål for NT er den finansielle aspekt: om de er villig at acceptere en mulig nedrykning eller om de vil åbne pengepungen i vinteren.
                          Det at ligge på sidstepladsen øger presset udefra og vil udstille krisen i langt højere grad en at ligge nr 12 .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Start opstilling

                            gryte
                            desler lund tverskov barrett
                            greve makrini JJ thrane
                            Ak jönsson
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Start opstilling

                              gryte
                              desler lund tverskov barrett
                              greve makrini JJ thrane
                              Ak jönsson
                              Jeg fornemmer en dårlig kamp af Lund. Når han har spillet en rigtig god kamp, så spiller han to dårlige. Jeg håber på det bedste, også fordi jeg rigtig godt kan lide ham.

                              Hvad er der sket med Joan?

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg fornemmer en dårlig kamp af Lund. Når han har spillet en rigtig god kamp, så spiller han to dårlige. Jeg håber på det bedste, også fordi jeg rigtig godt kan lide ham.

                                Hvad er der sket med Joan?
                                Joan er vidst bare sygdoms ramt. Jeg tror på Oli
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X