Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt VFF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Grytebust bliver ny kaptajn når både kaptajnen og vicekaptajnen er fraværende i dagens kamp .. desuden er Joan stærkt tvivlsom med sygdom i kroppen, og det er jo næsten det værste der kunne ske for os pt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Grytebust bliver ny kaptajn når både kaptajnen og vicekaptajnen er fraværende i dagens kamp .. desuden er Joan stærkt tvivlsom med sygdom i kroppen, og det er jo næsten det værste der kunne ske for os pt
      Skidt pyt...med en bred trup med masser af kvalitet, så gør det ikke noget, at normale startere er fraværende.

      ...nøj, hvor gad man godt kunne tænke sådan om holdet og truppen.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #48
        Et bud på vores start-11, hvis Joan er ude med sygdom:
        Grytebust
        Desler Tverskov Lund JBL

        Greve Makrini JJT Yao

        Mikkelsen AK

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Skidt pyt...med en bred trup med masser af kvalitet, så gør det ikke noget, at normale startere er fraværende.

          ...nøj, hvor gad man godt kunne tænke sådan om holdet og truppen.
          Ja det ville sgu være rart at tænke fedt nok så kan vi se hvad ham og ham kan .. nu tænker man at så er undskyldningen klar på forhånd hvis vi taber igen .

          Jeg håber da uanset om Joan er klar el ej at Greve får en startplads
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Grytebust bliver ny kaptajn når både kaptajnen og vicekaptajnen er fraværende i dagens kamp .. desuden er Joan stærkt tvivlsom med sygdom i kroppen, og det er jo næsten det værste der kunne ske for os pt
            Da Jönsson nok skubbes op som angriber er det pænt uheldigt hvis vi skal undvære Joan på kanten

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Da Jönsson nok skubbes op som angriber er det pænt uheldigt hvis vi skal undvære Joan på kanten
              Sgu en underlig følelse jeg sidder med , det er helvedes svært ikke at håbe på en OB sejr men på den anden side nærer jeg et håb om at et nederlag vil ruske op i bestyrelsen og få den til at indse hvor galt det står til .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Sgu en underlig følelse jeg sidder med , det er helvedes svært ikke at håbe på en OB sejr men på den anden side nærer jeg et håb om at et nederlag vil ruske op i bestyrelsen og få den til at indse hvor galt det står til .
                Om så OB rykker ned, kommer vi ikke af med Jesper Hansen og Kent Nielsen. De sidder limet fast i deres stole, fordi bestyrelsen underskriver deres eget diplom i inkompetence, hvis de fyrer dem.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Sgu en underlig følelse jeg sidder med , det er helvedes svært ikke at håbe på en OB sejr men på den anden side nærer jeg et håb om at et nederlag vil ruske op i bestyrelsen og få den til at indse hvor galt det står til .
                  Jeg har det lidt på samme måde. Jeg håber altså virkelig vi vinder. Men er også nysgerrig for at se hvilke konsekvenser det får ved et nederlag..
                  Det værste ville så være nederlag,ingen fyring og tilfredshed med truppen

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Om så OB rykker ned, kommer vi ikke af med Jesper Hansen og Kent Nielsen. De sidder limet fast i deres stole, fordi bestyrelsen underskriver deres eget diplom i inkompetence, hvis de fyrer dem.
                    På et eller andet tidspunkt bliver de jo nød til at vurdere det hele.
                    Bestyrelsen kan vel ikke blive ved med at klandres for at det er inkompetent at fyre dem.
                    På et eller andet tidspunkt vender det jo og bliver inkompetent hvis de lader dem blive siddende.

                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg har det lidt på samme måde. Jeg håber altså virkelig vi vinder. Men er også nysgerrig for at se hvilke konsekvenser det får ved et nederlag..
                    Det værste ville så være nederlag,ingen fyring og tilfredshed med truppen
                    Bange for at det markerede er det der kommer til at ske.

                    Comment


                      #55
                      Er ved en fejl kommet til at spille på en sejr til VFF i dag 😳😳

                      Nå, så vinder jeg dog uanset hvad 😎

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Er ved en fejl kommet til at spille på en sejr til VFF i dag 

                        Nå, så vinder jeg dog uanset hvad 
                        Så får du nok råd til at komme på McDonalds efter kampen. Mon ikke du møder Jesper Hansen, der savlende over en Bigmac og med munden fuld af papmad rokkende frem og tilbage sidder og messer sætningen "Jeg er tilfreds med vores trup, jeg er tilfreds med vores trup!" for sig selv?
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #57
                          Kan ikke helt afvises, men nu skal Milan spille lige bagefter, så den gyldne måge må vente 😆

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Sgu en underlig følelse jeg sidder med , det er helvedes svært ikke at håbe på en OB sejr men på den anden side nærer jeg et håb om at et nederlag vil ruske op i bestyrelsen og få den til at indse hvor galt det står til .
                            Jeg synes jeg har set mange indlæg på det seneste med disse toner. Jeg ved at vi ikke er helt enige, men jeg er alligevel forbavset over at der ligefrem håbes på mere modgang for at få sin vilje. Det synes jeg er mere skidt end alt andet. Det bliver en svær kamp, men forhelvede hvor jeg håber på en klar sejr, og dermed ikke sagt at der så intet skal ske i transfervinduet fordi det mener jeg at der skal.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Jeg synes jeg har set mange indlæg på det seneste med disse toner. Jeg ved at vi ikke er helt enige, men jeg er alligevel forbavset over at der ligefrem håbes på mere modgang for at få sin vilje. Det synes jeg er mere skidt end alt andet. Det bliver en svær kamp, men forhelvede hvor jeg håber på en klar sejr, og dermed ikke sagt at der så intet skal ske i transfervinduet fordi det mener jeg at der skal.
                              Hvis man mener, at nogle nederlag på den korte bane kan gøre livet meget bedre på den lange, er det vel ok? Jeg er ikke selv der, hvor jeg ligefrem håber på et OB-nederlag, men det svarer vel til at betale et lån ud her og nu. Det er ikke så sjovt i øjeblikket, men man ved, at man bliver glad for det om et halvt år?
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Hvis man mener, at nogle nederlag på den korte bane kan gøre livet meget bedre på den lange, er det vel ok? Jeg er ikke selv der, hvor jeg ligefrem håber på et OB-nederlag, men det svarer vel til at betale et lån ud her og nu. Det er ikke så sjovt i øjeblikket, men man ved, at man bliver glad for det om et halvt år?
                                Jeg forstår godt hvorfor og respekterer den modstand der er mod JH selvom min ikke er af samme kaliber. Men nej jeg synes ikke at det er ok at håbe på OB nederlag, hverken på den korte eller lange bane.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X