Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt VFF-OB
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægBliver der noget bus der op?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægUdemærket initiativ. Håber mange vil benytte sig af det
Har alarmklokkerne nu endelig ringet så længe og højt at OB har opdaget deres katastrofekurs i forhold til sine fans at de desperat er gået i gang med at dække den kæmpemæsdige kløft de har gravet imellem klub og fans ..
Men ja godt initiativ .
Med hensyn til kampen så er jeg stærkt i tvivl om hvad der er bedst , sejr eller nederlag . .Last edited by Magge; 08-12-2016, 11:17.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægDet er jo ikke billetten der er dyr, det er turen derop der koster!Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Havde klubben lidt format! så smed de dollars efter at fylde to gratis busser med fans efter først til mølle princippetDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHavde klubben lidt format! så smed de dollars efter at fylde to gratis busser med fans efter først til mølle princippetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægYep og så skulle de også give fadøl og pølser pausen ... både ude og hjemmeDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHavde klubben lidt format! så smed de dollars efter at fylde to gratis busser med fans efter først til mølle princippet
Jeg siger ikke at jeg forventer det, overhovedet ikke, men jeg havde håbet og ønsket mig, at han var så vild med klubben, at han lige gav transport derop.
Men det er måske ham som har sponsoreret gratis entré, hvem ved? Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved han er millardær og han ville nok ikke kunne mærke, at han brugte 100.000 kr. På at sende 1.000 tilskuere til viborg. - Men det er hans penge, og han er jo ikke blevet millardær på at give penge væk. :-) Men jeg tror da på, at et fyldt udebaneafsnit vil give så meget til spillerne, og på sigt kan tre point vise sig at være rigtig afgørende..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKEP bliver ikke klar og det bliver vel spændende om OL får genvalg på bekostning af Tingager"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Er rigtigt misundelig fordi kan ikke deltage."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment