Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Køber heller ikke den med utur, hvis der havde været mål ved Festersens fantastiske afslutning, og det tynde straffespark i forbindelse med indkast ikke var fløjtet, ja så havde vi sikkert vundet. Men i forhold til dominansen i kampen, så vandt vi ikke pga. af en kombination af dårlige afslutninger og for få afslutninger i 2. halvleg. Esbjerg var rystende ringe, og det var rystende ringe at vi ikke formåede at vinde. Vi kunne eksempelvis også havde tabt mod BIF, men de skabte ikke specielt mange chancer og vi havde en supermålmand til at tage dem de havde. Så allerede her er held/uheld lidt udlignet.

    Kommentatorene fastholder stædigt at vi ikke burde ligge i bunden med det hold vi har, og vi målt på alle spillets facetter heller ikke burde være et bundhold. Syntes vi har været dårlige i rigtig mange kampe, og vores placering er helt fortjent.

    Vi har så spillet rimeligt mod BIF og FCM, BIF har været svingende i deres præstationer og FCM tabte så kampen efter mod Silkeborg.

    Jeg håber virkeligt at der intensivt trænes skud på mål og indlæg. JJT har helt klart talent, men det kræver hårdt arbejde at nå topnivauet. Eriksens sparketeknik kommer eksempelvis ikke af sig selv, hans træner i Tottenham har gentagne gange udtrykt begejstring for hvor meget ekstra tid på træning Eriksen bruger for at vedligeholde og udvikle sin sparketeknik.

    HHA i sin tid havde sikkert ikke nær så meget talent som JJT, men han havde lært at lave kasser, der i mange tilfælde var kampafgørende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Køber heller ikke den med utur, hvis der havde været mål ved Festersens fantastiske afslutning, og det tynde straffespark i forbindelse med indkast ikke var fløjtet, ja så havde vi sikkert vundet. Men i forhold til dominansen i kampen, så vandt vi ikke pga. af en kombination af dårlige afslutninger og for få afslutninger i 2. halvleg. Esbjerg var rystende ringe, og det var rystende ringe at vi ikke formåede at vinde. Vi kunne eksempelvis også havde tabt mod BIF, men de skabte ikke specielt mange chancer og vi havde en supermålmand til at tage dem de havde. Så allerede her er held/uheld lidt udlignet.

      Kommentatorene fastholder stædigt at vi ikke burde ligge i bunden med det hold vi har, og vi målt på alle spillets facetter heller ikke burde være et bundhold. Syntes vi har været dårlige i rigtig mange kampe, og vores placering er helt fortjent.

      Vi har så spillet rimeligt mod BIF og FCM, BIF har været svingende i deres præstationer og FCM tabte så kampen efter mod Silkeborg.

      Jeg håber virkeligt at der intensivt trænes skud på mål og indlæg. JJT har helt klart talent, men det kræver hårdt arbejde at nå topnivauet. Eriksens sparketeknik kommer eksempelvis ikke af sig selv, hans træner i Tottenham har gentagne gange udtrykt begejstring for hvor meget ekstra tid på træning Eriksen bruger for at vedligeholde og udvikle sin sparketeknik.

      HHA i sin tid havde sikkert ikke nær så meget talent som JJT, men han havde lært at lave kasser, der i mange tilfælde var kampafgørende.
      Det er ikke utur eller uheld . Det er inkompetence og ufattelig dårlig indsigt i truppen samt tåbelig satsning .
      At satse en hel sæson på to angribere som aldrig har præsteret kontinuinerligt men begge kun har haft to gode sæsoner i deres karriere er skræmmende ringe af både sportsdirektør og træner . For trænerens vedkommende er det til at få betændte løg af at høre på at han vedholdende hæfter sig ved tidligere præstationer ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Jeg hader Rasmus Festersen. Håber vi river hans kontrakt i stykker til vinter. Vil hellere spille med 10 mand end at have ham på banen (overdrivelse fremmer forståelsen ..)

        Han siger det endda selv i spillerreaktionerne på OB.dk efter kampen.

        "Jeg er ikke god nok"

        Tak, Rasmus Festersen. Det har vi andre fandeme kunne se i lang tid. Du var og er INTET uden Rasmus Falk bag dig. Du er fucking affald, og du skal fucking ikke spille i OB dit talentløse fodboldvrag!
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Og jeg elsker Rasmus Festersen - så går det lige op.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Og jeg elsker Rasmus Festersen - så går det lige op.
            Jamen tillykke med det. Jeg gætter på, at du også var helt vild med Lasse Kryger og Emil Larsen.
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jeg hader Rasmus Festersen. Håber vi river hans kontrakt i stykker til vinter. Vil hellere spille med 10 mand end at have ham på banen (overdrivelse fremmer forståelsen ..)

              Han siger det endda selv i spillerreaktionerne på OB.dk efter kampen.

              "Jeg er ikke god nok"

              Tak, Rasmus Festersen. Det har vi andre fandeme kunne se i lang tid. Du var og er INTET uden Rasmus Falk bag dig. Du er fucking affald, og du skal fucking ikke spille i OB dit talentløse fodboldvrag!
              Jeg syntes nu umiddelbart at du er for hård her.. Han var et vindpust fra at bringe os foran igår. Han er stadig viceanfører og en god mand i truppen. Måske er han ikke god nok til start 11 pt men for en klub som os syntes jeg det er fint at have en som ham i truppen. Han skal nok finde en hvis målform igen hvis vi får nogle bedre spillere bag ham.. Syntes ikke det klæder dig at blive så personlig at kalde nogen "affald". Han har jo ikke lavet en Falk eller noget. Han scorer bare ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg syntes nu umiddelbart at du er for hård her.. Han var et vindpust fra at bringe os foran igår. Han er stadig viceanfører og en god mand i truppen. Måske er han ikke god nok til start 11 pt men for en klub som os syntes jeg det er fint at have en som ham i truppen. Han skal nok finde en hvis målform igen hvis vi får nogle bedre spillere bag ham.. Syntes ikke det klæder dig at blive så personlig at kalde nogen "affald". Han har jo ikke lavet en Falk eller noget. Han scorer bare ikke
                tjo det er han vel - for hvem har vi der er bedre??....det er jo netop en stor del af problemet. Vi har mange der ikke præsterer men fordi vi ikke har noget bedre at sætte ind spiller de stadig. AK, fester, jönsson kunne alle snildt bruge en tur på bænken - og sikkert flere til. Men hvad smider vi istedet?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tjo det er han vel - for hvem har vi der er bedre??....det er jo netop en stor del af problemet. Vi har mange der ikke præsterer men fordi vi ikke har noget bedre at sætte ind spiller de stadig. AK, fester, jönsson kunne alle snildt bruge en tur på bænken - og sikkert flere til. Men hvad smider vi istedet?
                  Det er jo også netop en del af min pointe. At vi skal have bedre spillere så en som Fester bliver 3-4. Valg til tider.
                  Lige nu er der jo ingen reél konkurrence om pladserne

                  Comment


                    ... og pånær på målmandsposten og måske den defensive midt er udfordringen at der ikke er nogen kvalificeret konkurrence om startpladser.... att. JH og Thorborg

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                      ... og pånær på målmandsposten og måske den defensive midt er udfordringen at der ikke er nogen kvalificeret konkurrence om startpladser.... att. JH og Thorborg
                      Leif Rasmussen har netop sammenlignet OB med Titanic og sagt der skal tre gode og nødvendige signinger i vinterpausen.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Leif Rasmussen har netop sammenlignet OB med Titanic og sagt der skal tre gode og nødvendige signinger i vinterpausen.
                        Sammenligningen med titanic er oplagt. De ansvarlige har bildt omverdenen ind vi er blandt top 6 holdene og dermed naturligvis ikke kan synke og for ikke at tabe ansigt er man havnet i total handlingslammelse. Isbjergene bliver ikke taget helt alvorligt da det jo er helt surrealistisk at vi er havnet i den situation, men samtidig synker vi bare længere og længere ned i dybet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Sammenligningen med titanic er oplagt. De ansvarlige har bildt omverdenen ind vi er blandt top 6 holdene og dermed naturligvis ikke kan synke og for ikke at tabe ansigt er man havnet i total handlingslammelse. Isbjergene bliver ikke taget helt alvorligt da det jo er helt surrealistisk at vi er havnet i den situation, men samtidig synker vi bare længere og længere ned i dybet.
                          .... og orkestret fortsætter med at spille, som om intet er sket. Dirigenten Kent og komponisten Jesper er helt tilfreds med musikkens kvalitet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            .... og orkestret fortsætter med at spille, som om intet er sket. Dirigenten Kent og komponisten Jesper er helt tilfreds med musikkens kvalitet.
                            Genau Andlox ...

                            Comment


                              Bedømt på kampen og flere andre kampe er der et hav af problemfelter. At angriberne ikke afslutter særligt godt er gennemtærsket, så den vil jeg lade ligge.

                              Et andet stort problem er, at der ikke er sammenhæng mellem midtbane og angribere. Angriberne tager (ikke længere?) de rigtige løb bag om deres direkte modstander i forsvarskæden. Samtidig falder de ikke ned i banen og laver dybdeløb, som kan bringe forsvaret ud af position og derved skabe plads til andre spillere. Jeg har svært ved at se en enkelt forklaring på det. Angriberne står med ryggen til målet og kigger på at bolden bliver ført fra side til side. Mulige forklaringer:

                              1. Det kræver fordboldintelligens at udføre de rigtige løb på de rigtige tidspunkter - mangler denne intelligens hos for mange spillere?
                              2. Er selvtillliden efterhånden så lav at man ikke gør det man skal?
                              3. Bliver denne facet af spillet ikke trænet nok - der er 3 nye spillere som skal servicere angriberne - det kræver uhyggeligt meget træning at få sådanne løbemønstre til at fungere automatisk?
                              4. De spillere der skal servicere angriberne er ikke gode nok til at se "hullerne", der kan spilles i?

                              Jeg tror, at det er en kombination af de fire ting. Synes dog, at både Jønson og Joan har løbene på tværs af feltet, som skal bruges til at stikke den igennem forsvarskæden. I de situationer er angriberne alt for passive. Derfor kommer de to spillere også tit til at se "dårlige" ud, fordi den spilmulighede de søger ikke tilbydes af angriberne. Den skal komme hurtigt, da der naturligvis ikke er lang tid til at udføre disse spilninger, da pladsen er lille og der presses op af forsvaret.

                              Det eneste man kan rette op på (indtil transfervinduet) er at træne disse løb. Jeg har ikke set dem trænet de gange jeg har været til træning i dette efterår. Jeg har set en masse træning i defensiv organisation og hvordan midtbanen skal modtage bolden og fordele den til kanterne. Men måske har holdet bare været så sløjt organiseret pga de mange udskiftninger og manglende top- og bundkvalitet på flere pladser, at det ikke har været muligt at forbedre sig nok på alle nødvendige parametre for at klare sig bedre. Jeg tror, at Kent har satset på organisation og regnet med at de to angribere ville bombe videre som sidste sæson. Den gik så ikke.....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                .... og orkestret fortsætter med at spille, som om intet er sket. Dirigenten Kent og komponisten Jesper er helt tilfreds med musikkens kvalitet.
                                Hehe, og vi fans går bare og venter på at Leonardo DiCaprio drukner. Det bliver et langt og tungt forår frem til nedrykningsslutspillet i sommeren 2017
                                Men Jesper Hansen er stadig overbevist om at "skibet" ikke kan synke :

                                http://youtu.be/NAZYKDVkAeA

                                Comment

                                Working...
                                X