Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Nej nej nej Festersen
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Nej nej nej....
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #78
        Fester, for helvede!!!
        Den kunne score jeg...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          For helvede ... Min 2-årige søn kunne have sparket den ind. I sutsko.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #80
            Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Hold kæft hvor er vi bare en stor utur.. hele sæsonen!

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Esbjerg er en af dårligste hold jeg længe har set i suppen. Taber vi i dag .. Så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
              Esbjerg er uhyggelige ringe, denne her kan vi ikke undgå at vinde.

              Comment


                #82
                Jønsson er rigtig god mod 1.divisionsspillere - måtte det give ham selvtillid
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Esbjerg er en af dårligste hold jeg længe har set i suppen. Taber vi i dag .. Så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
                  Jeg skulle til at skrive det samme

                  Comment


                    #84
                    Det er jo latterligt det her. Bank nu den kugle ind i maskerne....
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

                    Comment


                      #85
                      Heldigvis gør vores brede trup at vores angribere kan få en tur på bænken og lade batterierne op ...eller noget..
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                        Esbjerg er uhyggelige ringe, denne her kan vi ikke undgå at vinde.
                        Det gjorde du bare ikke det der

                        Comment


                          #87
                          syntes sådan set vi sidder fint på kampen - men men men vi mangler SÅ meget kvalitet i feltet, og når ikke man udnytter sine gode perioder, så ender det nok med at esbjerg vinder 2-0....

                          nu får vi lige om lidt vinden imod os - mon ikke EFB formår at udnytte det - og vi endnu engang skal høre på hvor gode vi var (hvilket jo ikke er helt væk - men der skal bare mål i kassen og point på kontoen, den går ikke længere)

                          Comment


                            #88
                            Målløs... Var det Festersen igen?

                            Comment


                              #89
                              Yao må og skal ind i den modvind i 2. halvleg.

                              Comment


                                #90
                                Vi har ligaens dårligste offensiv, men rent defensivt står vi altså rigtig godt.. i hvert fald mod et hold med 1. Divisions niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X