I flg. dagens FS er KEP stadig tvivlsomtil FCM kampen. Så må Tverskov og Tingager gentage deres succesfulde samspil. Det åbner så pladsen på def.midt. Det giver vel Izu chancen for at markere sig positivt, alternativt må det være Thrane som spillede pladsen mod SIF mener jeg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt FCM-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægI flg. dagens FS er KEP stadig tvivlsomtil FCM kampen. Så må Tverskov og Tingager gentage deres succesfulde samspil. Det åbner så pladsen på def.midt. Det giver vel Izu chancen for at markere sig positivt, alternativt må det være Thrane som spillede pladsen mod SIF mener jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSå vidt jeg husker var det Nana som var den defensive af de to imod SIF, og han gjorde det egentlig fint. Han satte spillet fint op nede fra, men kan ikke løbe som Makrini og blev træt som kampen skred frem."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNana er 6'er. Lad ham endelig starte inde. Izunna er færdig i striber."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægNana er 6'er. Lad ham endelig starte inde. Izunna er færdig i striber.
Edit: Transfermarkt siger central midtbane, og alternativt defensiv midtbaneLast edited by manner; 24-11-2016, 15:19.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg var til træningen i dag og fik mig en kort snak med Kent.
Vi blev enige om at ingen i det centrale forsvar spillede sig af mod Brøndby, og så tilføjede han, at han som regel spiller med de spiller, der har været til træning i ugens løb. Det lød på ham som om, at KEP ikke var en overvejelse i forhold til startopstillingen mod FCM.
Umiddelbart vil jeg også mene, at det vil være smart med Tingager mod lange Paul
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJoan, Nana og Festersen harkarantæne mod EfB på torsdag hvis de får advarsler i kampen mod FCM
Forhåbentligt kaster det seks point af sig. Jeg tror ikke på en sejr i det midtjyske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJoan ville være skidt at have ude i sådan en kamp. Det er også lige gået op for mig, at vi har tre kampe på en uge.. i dag, torsdag og søndag.
Forhåbentligt kaster det seks point af sig. Jeg tror ikke på en sejr i det midtjyske.
Comment
Comment