Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    optakt FCM-OB

    Efter en dejlig dags jubel efter sejren over BIF skal vi se frem mod FCM kampen

    Tingager bør med igen, men hvilken makker skal han have. Tør KN at lade Izunna overtage den defensive midtbaneplads mod hans gamle venner fra Herning .. jeg tror og håber det ikke med den attitude han viser på banen. KEP må have cf sammen med Tingager og Tverskov sammen med JJT på midten. Mest åbne spørgsmål er vel om Jönsson snart har spillet sig selv afholdet, og Greve får vk. Undgår vi skader i ugens løb bliver vores starter sikkert denne

    Grytebust
    Desler KEP Tingager Perira
    Joan Tverskov JJT Greve/Jönsson
    AK Fester
    Last edited by manner; 22-11-2016, 04:17.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Efter en dejlig dags jubel efter sejren over BIF skal vi se frem mod FCM kampen

    Tingager bør med igen, men hvilken makker skal han have. Tør KN at lade Izunna overtage den defensive midtbaneplads mod hans gamle venner fra Herning .. jeg tror og håber det ikke med den attitude han viser på banen. KEP må have cf sammen med Tingager og Tverskov sammen med JJT på midten. Mest åbne spørgsmål er vel om Jönsson snart har spillet sig selv afholdet, og Greve får vk. Undgår vi skader i ugens løb bliver vores starter sikkert denne

    Grytebust
    Desler KEP Tingager Perira
    Joan Tverskov JJT Greve/Jönsson
    AK Fester
    Meget realistisk starter. Er dog ikke et sekund i tvivl om at Jönsson starter inde.

    Nå, jeg er positiv og tror på mindst et point, og mon ikke Pusic laver en enkelt pind mod os? Heldigvis kommer Festersen også på tavlen.

    Comment


      #3
      Greve blev skadet under opvarmningen igår så han er nok ikke i spil til start 11

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Efter en dejlig dags jubel efter sejren over BIF skal vi se frem mod FCM kampen

        Tingager bør med igen, men hvilken makker skal han have. Tør KN at lade Izunna overtage den defensive midtbaneplads mod hans gamle venner fra Herning .. jeg tror og håber det ikke med den attitude han viser på banen. KEP må have cf sammen med Tingager og Tverskov sammen med JJT på midten. Mest åbne spørgsmål er vel om Jönsson snart har spillet sig selv afholdet, og Greve får vk. Undgår vi skader i ugens løb bliver vores starter sikkert denne

        Grytebust
        Desler KEP Tingager Perira
        Joan Tverskov JJT Greve/Jönsson
        AK Fester
        Jeg håber godt nok ikke, at han hiver Tverskov op på midten igen. Synes ikke, at duoen med KEP og Tingager har fungeret - overhovedet. Det ligner nærmest, at de gør hinanden værre. Lad nu Tverskov blive i det centerforsvar, så vi får noget kontinuitet og stabilitet i den bagerste kæde

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Jeg håber godt nok ikke, at han hiver Tverskov op på midten igen. Synes ikke, at duoen med KEP og Tingager har fungeret - overhovedet. Det ligner nærmest, at de gør hinanden værre. Lad nu Tverskov blive i det centerforsvar, så vi får noget kontinuitet og stabilitet i den bagerste kæde
          Fuldstændig enig

          Comment


            #6
            Ja, der er brug for Tverskov i centerforsvaret. Men han spiller altså også en udmærket midtbane. Mon ikke det bliver ham den unge mørke på midtbanen og KEP på bænken!
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg håber godt nok ikke, at han hiver Tverskov op på midten igen. Synes ikke, at duoen med KEP og Tingager har fungeret - overhovedet. Det ligner nærmest, at de gør hinanden værre. Lad nu Tverskov blive i det centerforsvar, så vi får noget kontinuitet og stabilitet i den bagerste kæde
              Jeg ville også gøre som trådstarter. El Makrini har jo karantæne og jeg vil hellere have KEP ind i midterforsvaret (og Tverskov på midten) end jeg vil have Izunna (eller Welbeck) ind på midtbanen.

              Tror Tverskov vil supplere JJT fornuftigt på midtbanen.
              Last edited by Agbre; 22-11-2016, 09:23.

              Comment


                #8
                Never change a winning team, det kan vi så ikke helt, men vi kan trods alt beholde et clean sheet forsvar, og så er vi trods alt tættere på point, hvis de kan holde den igen.

                Synes nu Izunna gjorde det okay i de minutter han fik i søndags.

                Har i hvert fald set ham være en del dårligere.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Jeg ville også gøre som trådstarter. El Makrini har jo karantæne og jeg vil hellere have KEP ind i midterforsvaret (og Tverskov på midten) end jeg vil have Izunna (eller Welbeck) ind på midtbanen.

                  Tror Tverskov vil supplere JJT fornuftigt på midtbanen.
                  Jeg ved godt, at Makrini har karantæne, og jeg er sådan set også enig i, at Tverskov ville supplere JJT fint. Men KEP og Tingager fungerer ikke sammen, og så er det nærmest ligegyldigt, hvilken midtbanekonstellation, der har spillet/spiller foran dem. Derfor vil jeg hellere holde fast i Tverskov i forsvaret - det er også der, han skal være på sigt, og vi er simplethen nødt til at sigte efter lidt stabilitet i den bagkæde. Så er jeg nærmest ligeglad med, om det betyder, at Izunna, Welbeck (eller Thrane for den sags skyld) skal spille ved siden af JJT.

                  Comment


                    #10
                    bare til info, så er Izunna det nye hadeobjekt blandt OB fans uanset om, han så lavede hattrick, så vil folk åbenbart hade ham. Det minder mig om dengang Hans Henrik Andreassen var i OB i slutningen, her var det samme historie. (sørgeligt men faktum).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                      bare til info, så er Izunna det nye hadeobjekt blandt OB fans uanset om, han så lavede hattrick, så vil folk åbenbart hade ham. Det minder mig om dengang Hans Henrik Andreassen var i OB i slutningen, her var det samme historie. (sørgeligt men faktum).
                      Hahaha...
                      God humor... :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                        bare til info, så er Izunna det nye hadeobjekt blandt OB fans uanset om, han så lavede hattrick, så vil folk åbenbart hade ham. Det minder mig om dengang Hans Henrik Andreassen var i OB i slutningen, her var det samme historie. (sørgeligt men faktum).
                        Lille ven da ...

                        Respekt skal man gøre sig fortjent til .

                        Jeg hader ikke Izunna , han er blot en simpel lejesvend som jeg ønsker langt væk fra min klub hurtigst muligt .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Stop dog dine nedladende kommentar. Du har ingen indsigt i hvorvidt jeg er et stort brød på 150 kg eller en lille splejs. Du ved ligeledes intet om hvor længe jeg har holdt af og med OB. Så syntes du skal stikke piben ind sømand.

                          Du har din holdning/ mening til Izunna og jeg er af en anden holdning og det har jeg vel lov til. Men hold da din konversation på et sober niveau i stedet for, at være nedladende over for andre, som ikke har samme mening, som præcis dig.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                            bare til info, så er Izunna det nye hadeobjekt blandt OB fans uanset om, han så lavede hattrick, så vil folk åbenbart hade ham. Det minder mig om dengang Hans Henrik Andreassen var i OB i slutningen, her var det samme historie. (sørgeligt men faktum).
                            Not true, tror folk hader Jesper Hansen og Jönsson mere. ;-)

                            Kender du i øvrigt forskellen imellem (berettiget) kritik og had?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #15
                              Minder om gode gamle dage med HHA. Han kunne have været en god hjælp gennem de misserable år, helt sikkert med masser af DNA fight og mål. HHA var så lidt et symbol på den ikke så underholdende spillestil.

                              Alt for meget blev lavet om på for kort tid, når der var råd til kan ikke huske hans navn litauer og Nkoum m.m, burde der bestemt havde været plads til en HHA også, men som prinsessen på ærten duer ikke væk mente Tv-Poul og Troels Bech.

                              Der skal godt nok meget til at Izunna kommer op på samme hylde som HHA eller Djemba da han var bedst, men hvis han vil starte med fight og loyalitet overfor klubben, vil han fluks få meget mere respekt.

                              Er bange for at han er på 2 divisions nivaue ligesom Salami der slår sine folder i Middelfart, hvor han dårlig nok er en profil.

                              Comment

                              Working...
                              X