Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt FCM-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    I flg. dagens FS er KEP stadig tvivlsomtil FCM kampen. Så må Tverskov og Tingager gentage deres succesfulde samspil. Det åbner så pladsen på def.midt. Det giver vel Izu chancen for at markere sig positivt, alternativt må det være Thrane som spillede pladsen mod SIF mener jeg.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      I flg. dagens FS er KEP stadig tvivlsomtil FCM kampen. Så må Tverskov og Tingager gentage deres succesfulde samspil. Det åbner så pladsen på def.midt. Det giver vel Izu chancen for at markere sig positivt, alternativt må det være Thrane som spillede pladsen mod SIF mener jeg.
      Så vidt jeg husker var det Nana som var den defensive af de to imod SIF, og han gjorde det egentlig fint. Han satte spillet fint op nede fra, men kan ikke løbe som Makrini og blev træt som kampen skred frem.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Så vidt jeg husker var det Nana som var den defensive af de to imod SIF, og han gjorde det egentlig fint. Han satte spillet fint op nede fra, men kan ikke løbe som Makrini og blev træt som kampen skred frem.
        Nana er 6'er. Lad ham endelig starte inde. Izunna er færdig i striber.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Nana er 6'er. Lad ham endelig starte inde. Izunna er færdig i striber.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Nana er 6'er. Lad ham endelig starte inde. Izunna er færdig i striber.
            Tjek .. jeg har nu har nu hele tiden ment han var 8'er, og måske en smule "klejn" til 6'er positionen, men det kan der selvf. arbejdes med i taktikken

            Edit: Transfermarkt siger central midtbane, og alternativt defensiv midtbane
            Last edited by manner; 24-11-2016, 15:19.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Sygdom i truppen

              http://www.fyens.dk/ob/Virus-florere...rtikel/3101108

              Comment


                #22
                Jeg var til træningen i dag og fik mig en kort snak med Kent.
                Vi blev enige om at ingen i det centrale forsvar spillede sig af mod Brøndby, og så tilføjede han, at han som regel spiller med de spiller, der har været til træning i ugens løb. Det lød på ham som om, at KEP ikke var en overvejelse i forhold til startopstillingen mod FCM.
                Umiddelbart vil jeg også mene, at det vil være smart med Tingager mod lange Paul

                Comment


                  #23
                  KEP stadig skadet og ude af truppen

                  http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fcm-26664.aspx

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    KEP stadig skadet og ude af truppen

                    http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fcm-26664.aspx
                    Det sørgelige her er vel at man ikke engang tænker : pis også
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Det sørgelige her er vel at man ikke engang tænker : pis også
                      Præcis. Det glædede mig faktisk en smule, sørgerligt nok.

                      Comment


                        #26
                        http://www.fyens.dk/ob/OBs-Izunna-vi...rtikel/3101913
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Joan, Nana og Festersen harkarantæne mod EfB på torsdag hvis de får advarsler i kampen mod FCM
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Joan, Nana og Festersen harkarantæne mod EfB på torsdag hvis de får advarsler i kampen mod FCM
                            Joan ville være skidt at have ude i sådan en kamp. Det er også lige gået op for mig, at vi har tre kampe på en uge.. i dag, torsdag og søndag.

                            Forhåbentligt kaster det seks point af sig. Jeg tror ikke på en sejr i det midtjyske.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Joan ville være skidt at have ude i sådan en kamp. Det er også lige gået op for mig, at vi har tre kampe på en uge.. i dag, torsdag og søndag.

                              Forhåbentligt kaster det seks point af sig. Jeg tror ikke på en sejr i det midtjyske.
                              Det er sateme optimistisk at tro, at vi kan kan gå til Farum og tage tre point på kunsten. Vi skal være glade for ét point deroppe.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Joan, Nana og Festersen harkarantæne mod EfB på torsdag hvis de får advarsler i kampen mod FCM
                                ... og Lund...

                                AK, hvis han får 6 straf point...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X