Har ikke kunne se kampen. Er der en venlig sjæl som vil komme med en kort beskrivelse af kampen?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- Brøndby 20.11.16
Collapse
X
-
Tjek lige denne overskrift fra en københavner avis
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ddroem/6415599
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTjek lige denne overskrift fra en københavner avis
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ddroem/6415599
BIF drømmer jo vel om at hænge på helt i toppen... de drømme er vel mere eller mindre væk nu.
OB er et bundhold - ganske enkelt.
Comment
-
Lige første halvleg, efter en Super start af os. 3 min før pause har jjt hånden på i vores felt, men dommeren ser det ikke. I anden halvleg kan vi ikke sætte meget sammen,. Vi er presset i bund, og de har et hovedstød på stolpen og en kæmpechance som man score på i 99 a 100 tilfælde. Gyte gør det godt, og alle Fighter, men svenskeren løber rundt som om han er på vej til næste post i et orienteringsløb- han har ingen fokus på spillet. Vi havde gode omstiælingsmuligheder, men de løb alle ud i intet, faktisk var det udsædvanligt ringe kontraspil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægmen du er er jo ikke Greve .. så deeeh
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægDet var du alligevel hurtig... Der er en uduelig svensker som starter inde i stedet for ham, og ALLE kan se at manden er totalt ude af position. Derfor tænker jeg på det signal som vores trænere sender til Greve, når han uge efter uge sidder fejlagtig placeret på bænken.
Men Jönsson er der desværre ikke længere noget, der taler for, at han skal blive ved med at starte... "desværre", fordi jeg jo gerne ser alle spillere i OB's stald præstere forrygende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægDet var du alligevel hurtig... Der er en uduelig svensker som starter inde i stedet for ham, og ALLE kan se at manden er totalt ude af position. Derfor tænker jeg på det signal som vores trænere sender til Greve, når han uge efter uge sidder fejlagtig placeret på bænken.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg ved nu ikke, om det er totalt fejlagtigt at Greve er på bænken, og så kommer ind i ny og næ. Der mangler lige lidt, synes jeg. Og er han god på den kant? Det er jeg ikke overbevist om.
Men Jönsson er der desværre ikke længere noget, der taler for, at han skal blive ved med at starte... "desværre", fordi jeg jo gerne ser alle spillere i OB's stald præstere forrygende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg ved udmærket hvad du mener ... kan det tænkes at svenskeren viser det bedste niveau af de 2 i hverdagen til træningen. Greve har ikke vist i de kampe, og de minutter han trods alt har fået har ikke overbevist mange om hans berettigelse på holdkortet.
Comment
-
Syntes det var en fin kamp, og egentlig også at sejren vat fortjent en meget fin start og god 1. halvleg, 2 halvleg havde BIF mest, og var farlige nogle enkelte gange, det klarede vores supermålmand jo fint. Syntes bestemt ikke at det kunne ses at det var top og bund idag.
Har været spæde tegn på fremgang i de 2 forrige kampe også.
Måske bliver KN alligevel en succes i OB, de næste kampe bliver spændende at følge.
Comment
Comment