Pereira er da den bedste. Til at få bolden fra en midterforsvarer, tage et træk, kigge op, og spille den skråt bagud. Hver gang
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Brøndby
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er jo skræmmende, men jeg er et eller andet sted fint tilfreds, med vores anfører ikke er med. På længere sigt er potentialet i Tingager og tverskov større. Kep har været ringe og selvom Tingager laver sine fejl, har jeg stadig fidus til ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg får mindre og mindre fidus til Tingager hver gang jeg ser ham spille. Desværre. Fordi han virker som en god og sympatisk knægt man godt kunne onde det bedste
Grytebust
Desler Tverskov Tingager Pereira
Joan ElMak JJT Jönsson
AK FesterBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægPukki er næppe Tingagers livret, men det er selvf. tilladt at overraske ... anyways jeg tror på denne opstilling.
Grytebust
Desler Tverskov Tingager Pereira
Joan ElMak JJT Jönsson
AK FesterGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægMeget sandsynligt og ikke et hold der kan tage point fra BIF. Med mindre der sker mirakler.... og håbet er som bekendt lysegrønt
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTror aldrig jeg har oplevet så død en optakt til en Brøndby kamp. Men det er fuldt forståeligt. 5 års nedtur der er kulmineret her i efteråret, med den dårligste sæson start nogensinde, har dræbt den sidste interesse for de fleste fynboer.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTror aldrig jeg har oplevet så død en optakt til en Brøndby kamp. Men det er fuldt forståeligt. 5 års nedtur der er kulmineret her i efteråret, med den dårligste sæson start nogensinde, har dræbt den sidste interesse for de fleste fynboer."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHelt enig. Men vi vil alligevel give alt på Stiften at smadre de pis - gule og sende de hjemme i en kold, mørk og trist novemberaften!
Landsholdspausen har gjort godt, KN har læst alle vores input, den dynamiske duo Fester og AK med 47 skud i støvlerne er igen i topform og de farligste i Liga'en. Crackerne hader at tabe og Odense bliver usikker i aften, når de ikke kan bære skuffelsen af blive sendt hjem med en ordentlig røvfuld.Last edited by Ricardo; 20-11-2016, 13:16.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægTror på en god overraskelser her det er vore tur til at have lidt modgang.
Landsholdspausen har gjort godt, KN har læst alle vores input, den dynamiske duo Fester og AK med 47 skud i støvlerne er igen i topform og de farligste i Liga'en. Crackerne hader at tabe og Odense bliver usikker i aften, når de ikke kan bære skuffelsen af blive sendt hjem med en ordentlig røvfuld.
Ellers må du gerne få ret i resten..."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
Comment