Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brøndby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Brøndby

    Kent "plan" de næste 14 dage frem mod BIF

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/p...e-med-spillet/

    #2
    Odds 1,90 på BIF .. Gaveodds
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #3
      Håber på flg start-11:
      Grytebust
      Lund Tingager Tverskov JBL
      Edmundsson Makrini Welbeck Thrane
      Fester Yao

      Udskiftninger
      JJT skifter med Welbeck efter 45
      Jönsson skifter med Yao efter 60 min
      Greve skifter med Thrane eller Edmundsson efter 70-75 min

      Comment


        #4
        Jeg ville ønske at det blev den her, men det er nok for urealistisk og Kent er jo ikke meget for at gå væk fra 4-4-2. Men jeg vil gerne have plads til den smule DNA vi nu har. Det er ikke meget, men vores 3 unge skal spille noget mere sammen. Jeg vil vælge Joao i stedet for JBL pga han står bedre defensivt, men eller normalt spilletid til JBL i de fleste kampe.

        Gryte
        Lund, Tverskov, Joao
        Makrini
        Desler, Nana, JJT, Greve
        Fester, Joan
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Odds 1,90 på BIF .. Gaveodds
          Brøndby med 2 er også et gaveodds

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jeg ville ønske at det blev den her, men det er nok for urealistisk og Kent er jo ikke meget for at gå væk fra 4-4-2. Men jeg vil gerne have plads til den smule DNA vi nu har. Det er ikke meget, men vores 3 unge skal spille noget mere sammen. Jeg vil vælge Joao i stedet for JBL pga han står bedre defensivt, men eller normalt spilletid til JBL i de fleste kampe.

            Gryte
            Lund, Tverskov, Joao
            Makrini
            Desler, Nana, JJT, Greve
            Fester, Joan
            Hvis vi skal holde fast i noget positivt, synes jeg faktisk Joao spillede en fin kamp mod LBK. Han var selvfølgelig delvist skyldig i deres mål, men det er sgu svært at finde nogen der ikke er/har været det.

            Comment


              #7
              Har vi nogen karantæner til denne kamp?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Har vi nogen karantæner til denne kamp?
                Nej... men vi har 7 spillere(fra sidste rundes start 11er) i karantæne fare, så de kommer nok snart...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Har vi nogen karantæner til denne kamp?
                  næppe det der vil få den store betydning - vi har ikke en chance, karantæner eller ej

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Nej... men vi har 7 spillere(fra sidste rundes start 11er) i karantæne fare, så de kommer nok snart...
                    Havde vi haft en spansk træner el. lignende, havde han nok forberedt en håndfuld af dem på, at de skulle trække et gult i løbet af kampen, så de får afsonet imod FCM, hvor vi alligevel ikke har megen mulighed for point.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      næppe det der vil få den store betydning - vi har ikke en chance, karantæner eller ej
                      Enig. Betyder heller ikke noget om BIF har et par stykker. Stensikkert 2 tal

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Jeg ville ønske at det blev den her, men det er nok for urealistisk og Kent er jo ikke meget for at gå væk fra 4-4-2. Men jeg vil gerne have plads til den smule DNA vi nu har. Det er ikke meget, men vores 3 unge skal spille noget mere sammen. Jeg vil vælge Joao i stedet for JBL pga han står bedre defensivt, men eller normalt spilletid til JBL i de fleste kampe.

                        Gryte
                        Lund, Tverskov, Joao
                        Makrini
                        Desler, Nana, JJT, Greve
                        Fester, Joan
                        Er du klar til at erkende, at du tog fejl i forhold til holdets styrke ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Er du klar til at erkende, at du tog fejl i forhold til holdets styrke ...
                          Nej ;) Det er jeg ikke fordi at det mentale spiller så meget ind som det gør. Men der hvor jeg tog fejl var at vi er meget mere skrøbelige mentalt end jeg havde kunne drømme om og så skal der løbes mere for hinanden.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Nej ;) Det er jeg ikke fordi at det mentale spiller så meget ind som det gør. Men der hvor jeg tog fejl var at vi er meget mere skrøbelige mentalt end jeg havde kunne drømme om og så skal der løbes mere for hinanden.
                            Ja okay, erkendelse ER en svær ting.
                            De ufatteligt mange fejl vi begår, de tekniske færdigheder de mangler og de langsomme spillere vi har, har begået de samme fejl hele sæsonen, har været lige lidt tekniske hele sæsonen og er ikke blevet langsommere ... men jeg tror ikke det er muligt at få dig til at erkende, at du ganske enkelt tog fejl af truppens styrke ... grundigt fejl!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              2 min video fra dagens træning

                              http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-indtr...straening.aspx

                              Comment

                              Working...
                              X