Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brøndby

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Pereira er da den bedste. Til at få bolden fra en midterforsvarer, tage et træk, kigge op, og spille den skråt bagud. Hver gang

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ved ikke om jeg skal grine eller græde

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-broendby-kamp
      Det er jo skræmmende, men jeg er et eller andet sted fint tilfreds, med vores anfører ikke er med. På længere sigt er potentialet i Tingager og tverskov større. Kep har været ringe og selvom Tingager laver sine fejl, har jeg stadig fidus til ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Det er jo skræmmende, men jeg er et eller andet sted fint tilfreds, med vores anfører ikke er med. På længere sigt er potentialet i Tingager og tverskov større. Kep har været ringe og selvom Tingager laver sine fejl, har jeg stadig fidus til ham.
        Jeg får mindre og mindre fidus til Tingager hver gang jeg ser ham spille. Desværre. Fordi han virker som en god og sympatisk knægt man godt kunne onde det bedste

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg får mindre og mindre fidus til Tingager hver gang jeg ser ham spille. Desværre. Fordi han virker som en god og sympatisk knægt man godt kunne onde det bedste
          Pukki er næppe Tingagers livret, men det er selvf. tilladt at overraske ... anyways jeg tror på denne opstilling.

Grytebust
          Desler Tverskov Tingager Pereira
          Joan ElMak JJT Jönsson
          AK Fester
          Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Pukki er næppe Tingagers livret, men det er selvf. tilladt at overraske ... anyways jeg tror på denne opstilling.

Grytebust
            Joan ElMak JJT Jönsson
            AK Fester
            Meget sandsynligt og ikke et hold der kan tage point fra BIF. Med mindre der sker mirakler.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Meget sandsynligt og ikke et hold der kan tage point fra BIF. Med mindre der sker mirakler.
              ikke umiddelbart, men bolden er rund, og den fede dame har ikke sunget endnu ... og håbet er som bekendt lysegrønt
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Tror aldrig jeg har oplevet så død en optakt til en Brøndby kamp. Men det er fuldt forståeligt. 5 års nedtur der er kulmineret her i efteråret, med den dårligste sæson start nogensinde, har dræbt den sidste interesse for de fleste fynboer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Tror aldrig jeg har oplevet så død en optakt til en Brøndby kamp. Men det er fuldt forståeligt. 5 års nedtur der er kulmineret her i efteråret, med den dårligste sæson start nogensinde, har dræbt den sidste interesse for de fleste fynboer.
                  5-6 års nedtur med manglende hold i løfterne om bedring fra sommeren 16 , et hold helt og aldeles uden profiler hvis man ser bort fra Gryte , ledelsens totale virkelighedsfornægtelse .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

Grytebust
                    Joan ElMak JJT Jönsson
                    AK Fester
                    Kunne det hold slå Skive og Næstved? Jeg er ikke sikker

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Helt enig. Men vi vil alligevel give alt på Stiften at smadre de pis - gule og sende de hjemme i en kold, mørk og trist novemberaften!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Helt enig. Men vi vil alligevel give alt på Stiften at smadre de pis - gule og sende de hjemme i en kold, mørk og trist novemberaften!
                        Tror på en god overraskelser her det er vore tur til at have lidt medgang.

Landsholdspausen har gjort godt, KN har læst alle vores input, den dynamiske duo Fester og AK med 47 skud i støvlerne er igen i topform og de farligste i Liga'en. Crackerne hader at tabe og Odense bliver usikker i aften, når de ikke kan bære skuffelsen af blive sendt hjem med en ordentlig røvfuld.
                        Last edited by Ricardo; 20-11-2016, 13:16.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Tror på en god overraskelser her det er vore tur til at have lidt modgang.

Landsholdspausen har gjort godt, KN har læst alle vores input, den dynamiske duo Fester og AK med 47 skud i støvlerne er igen i topform og de farligste i Liga'en. Crackerne hader at tabe og Odense bliver usikker i aften, når de ikke kan bære skuffelsen af blive sendt hjem med en ordentlig røvfuld.
                          Gætter på du mener "medgang"...

Ellers må du gerne få ret i resten...
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Tak for rettelsen

Modgang har vi haft nok af.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Tak for rettelsen

Modgang har vi haft nok af.
                              Og der er vel ikke meget der taler for at det stopper lige foreløbig. Kun et spørgsmål om tid før vi ligger sidst

Comment

Nederlag i de næste 2 kampe er meget sandsynligt. Kan Kent overleve det? Eller er han fredet hele sæsonen? Er sgu lidt bange for vi får en snitter i eftermiddag.

Comment

Working...
                                X