Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Brøndby

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...et-kynisk-hold
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

KEP skal tjekkes, og er muligvis ikke klar til Brøndby kampen.

http://www.fyens.dk/fodbold/OB-anfoe...rtikel/3098290

Comment

Desler om kampen:
        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...d-120-i-timen/
        Fint at spillere har forstået nu også at det er vigtigt at være med fra kampens første minut. ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Vi er bagud inden for 15 minutter. Brøndby kommer flyvende ud til de fleste af deres kampe, vi skal nok ende med at blive totalt overrumplede.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Vi er bagud inden for 15 minutter. Brøndby kommer flyvende ud til de fleste af deres kampe, vi skal nok ende med at blive totalt overrumplede.
            Nok desværre et meget sansynsynligt scenarie, mon ikke vi efterfølgende skal høre noget om " føler vi er godt med,....tager en masse gode elementer med os,.....forbandet....og andre gentagelser.....suk.....
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

http://www.fyens.dk/ob/OB-anfoerer-o...rtikel/3099234
              Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Nok desværre et meget sansynsynligt scenarie, mon ikke vi efterfølgende skal høre noget om " føler vi er godt med,....tager en masse gode elementer med os,.....forbandet....og andre gentagelser.....suk.....
                "Vi var ikke klat fra start .."

i øvrigt nok den længste pause for nye indlæg jeg har set herinde ... viser lidt om interessen .. ligyldigheden og mismodet ...

holdet kan vel reelt kun overraske positivt ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  "Vi var ikke klat fra start .."

i øvrigt nok den længste pause for nye indlæg jeg har set herinde ... viser lidt om interessen .. ligyldigheden og mismodet ...

holdet kan vel reelt kun overraske positivt ..
                  Jeg var helt nervøs for at forummet var nede... ,o)

Men ja, tror bare folk er så desillusionerende at vi ikke engang gider skændes om det længere...

Mvh

MaxHH

Comment

Kampprogrammet er lagt online. 24 sider denne gang - og et længere indlæg fra sportsdirektøren om kritik, humør og U19. Desuden lidt om esport samt interview med Kent og Thrane.

https://issuu.com/odensesportevent/d...27681/40876646
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg var helt nervøs for at forummet var nede... ,o)

Men ja, tror bare folk er så desillusionerende at vi ikke engang gider skændes om det længere...

Mvh

MaxHH
                      Mon ikke det er en blanding af, at vi faktisk ikke har det helt store at være uenige om, samt at vi er ved at have mistet modet.

Jesper Hansen og Kent Nielsen har fuldstændig ødelagt min optimisme og glæde ved at følge OB. Jeg fatter ikke, at bestyrelsen er så stædig. Det her ender med, at OB glider permanent ud af dansk topfodbold og bliver det nye Vejle. Øv!
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

OB - FCK gav det laveste tilskuertal til en FCK kamp i Odense i 20 år , spænde at se hvor langt vi skal tilbage i tiden efter søndag for at finde tilsvarende til en BIF kamp .

Mit gæt er at der kommer ca 5200 og da BIF som regel har god volumen på lægterne vil vi blive overdøvet klart .

Jeg ror BIF vinder 3-1 og vi derfor skal vente i spænding på mandagskampen for at vide om vi dumper ned på sidstepladsen .
                        Hvis vi ligger sidst efter denne runde vil jeg håbe medierne endelig langt om længe vil kigge nærmere på grunden til krisen i OB og ikke blot som de eksperter som vedholdende siger at vi handlede godt ind og har en god trup , for sandheden er jo at vi ikke handlede godt ind hvis man kigger nærmere efter for to af de navne man er faldet i svime over har været de største flop , hvilket skyldes at de spiller på uvante pladser og på ingen måde har kvalitet og evner til de pladser de er købt ind til at bestride .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Ved ikke om jeg skal grine eller græde

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-broendby-kamp

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            OB - FCK gav det laveste tilskuertal til en FCK kamp i Odense i 20 år , spænde at se hvor langt vi skal tilbage i tiden efter søndag for at finde tilsvarende til en BIF kamp .

Mit gæt er at der kommer ca 5200 og da BIF som regel har god volumen på lægterne vil vi blive overdøvet klart .

Jeg ror BIF vinder 3-1 og vi derfor skal vente i spænding på mandagskampen for at vide om vi dumper ned på sidstepladsen .
                            Hvis vi ligger sidst efter denne runde vil jeg håbe medierne endelig langt om længe vil kigge nærmere på grunden til krisen i OB og ikke blot som de eksperter som vedholdende siger at vi handlede godt ind og har en god trup , for sandheden er jo at vi ikke handlede godt ind hvis man kigger nærmere efter for to af de navne man er faldet i svime over har været de største flop , hvilket skyldes at de spiller på uvante pladser og på ingen måde har kvalitet og evner til de pladser de er købt ind til at bestride .
                            Tror også at vi taber med 2 i en "tæt" kamp hvor vi bagefter er "ærgerlige" og "forbandede"...
                            Har sagt nej da jeg blev inviteret i VIP i går.. Ved faktisk slet ikke om jeg orker at se kampen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ved ikke om jeg skal grine eller græde

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-broendby-kamp
                              Synes måske, at det lige er i overkanten at grine af, at manden er skadet. Jeg kan omvendt heller ikke se nogen grund til at græde over det
                              Det passer faktisk fint i forhold til, at jeg hele vinterpausen har gået og håbet på denne opstilling.

Gryte
                              Desler-Tverskov-Tingager-Perera
                              Joan-Nana-Makrini-Yao
                              Festersen-AK47

Grunden til at jeg vælger Pereira frem for JBL, er, at jeg vil give ham en sidste chance for, at han kan vise os, at han er den bedste. Lykkedes det ikke, så lad os udvikle videre på JBL.
                              Last edited by RASH; 18-11-2016, 15:21.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Synes måske, at det lige er i overkanten at grine af, at manden er skadet. Jeg kan omvendt heller ikke se nogen grund til at græde over det
                                Det passer faktisk fint i forhold til, at jeg hele vinterpausen har gået og håbet på denne opstilling.

Gryte
                                Desler-Tverskov-Tingager-Perera
                                Joan-Nana-Makrini-Yao
                                Festersen-AK47

Grunden til at jeg vælger Pereira frem for JBL, er, at jeg vil give ham en sidste chance for, at han kan vise os, at han er den bedste. Lykkedes det ikke, så lad os udvikle videre på JBL.
                                Hmm, det bliver i hvert fald spændende, at se hvordan Tingager klarer det ... hurtige spillere er bestemt ikke livretten for ham.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X