Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transfervinduet

    3 muligheder for vores klub i det kommende transfervindue:
    En offensiv midtbane
    Ny angriber (target)
    En hurtig venstrekant

    Jeg tænker, at angriberen kunne være Zohore, Nicki Bille eller en stjerneangriber

    Vi er nødt til at bruge nogle millioner på 3-5 spillere, hvis vores elskede klub skal blive oppe!

    #2
    Vi har i hvert fald brug for en hb. Lund er alt for svingende og alt for ofte absolut skuffende og Desler overbeviser ikke på den position og skulle spille kant.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
      3 muligheder for vores klub i det kommende transfervindue:
      En offensiv midtbane
      Ny angriber (target)
      En hurtig venstrekant

      Jeg tænker, at angriberen kunne være Zohore, Nicki Bille eller en stjerneangriber

      Vi er nødt til at bruge nogle millioner på 3-5 spillere, hvis vores elskede klub skal blive oppe!
      bille - NEJ TAK

      zohore gerne - men hvorfor skulle han vende tilbage - tvivler på vi kan komme bare i nærheden af at tilbyde ham det han tjener nu

      Comment


        #4
        Det handler om at leje et par udrykningspillere fra en af de allerhøjeste hylder. Ingen derfra vil til os uden en kæmpe hyre, så kun leje er muligt. Men da gerne med en slags købsklausul.
        Efter kampen i dag ser det ud til at salget af Zohore var rigtig dumt.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Vil ikke nævne navne. Men der skal bruges penge. Mange penge

          Comment


            #6
            Salget af Zohore var super. Den manglende erstatning af ham er dog hovedløst åndssvag.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
              Salget af Zohore var super. Den manglende erstatning af ham er dog hovedløst åndssvag.
              Det hænger vel sammen, men jo.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Salget af Zohore var super. Den manglende erstatning af ham er dog hovedløst åndssvag.
                Det er en del af et større svigt i foråret... Der var mulighed for at bruge det til noget, til at erstatte og udvikle, men det blev pisset væk i en tilbagelænet stil. Vi havde ikke en nedrykning i hælene, så ingen alarm...

                Udfasningen af Falk er et andet emne under dette svigt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vil ikke nævne navne. Men der skal bruges penge. Mange penge
                  Jesper Hansens skødesløshed kommer til at koste ekstremt dyrt...."styr på økonomien" min bare.....

                  Comment


                    #10
                    Tror ikke der kommer til, at ske ret meget i næste vindue. Tror KN og JH er helt sikker på truppen bare lige mangler, at slå til. Der var mulighed i sidste vindue, det ville man ikke. Truppen var fin. Det er helt den samme trup og det vil i den grad udstille de 2 hvis de pludselig skal handle nye spiller.
                    "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                      Tror ikke der kommer til, at ske ret meget i næste vindue. Tror KN og JH er helt sikker på truppen bare lige mangler, at slå til. Der var mulighed i sidste vindue, det ville man ikke. Truppen var fin. Det er helt den samme trup og det vil i den grad udstille de 2 hvis de pludselig skal handle nye spiller.
                      Hvis OB undlader at justere truppen her i vinter er jeg færdig med OB.. Så trækker jeg stikket indtil den dag hvor vi har en ny ledelse.. Fuldstændig..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvis OB undlader at justere truppen her i vinter er jeg færdig med OB.. Så trækker jeg stikket indtil den dag hvor vi har en ny ledelse.. Fuldstændig..
                        +1

                        Comment


                          #13
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis OB undlader at justere truppen her i vinter er jeg færdig med OB.. Så trækker jeg stikket indtil den dag hvor vi har en ny ledelse.. Fuldstændig..
                            +2

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hvis OB undlader at justere truppen her i vinter er jeg færdig med OB.. Så trækker jeg stikket indtil den dag hvor vi har en ny ledelse.. Fuldstændig..
                              Det vil jeg ikke men jeg ville komme i den Lasse-Nielsen-trøje fra Lech Poznan på stadion jeg bestillede før flere dage i Polen og jeg ville spørge hver gang før stadionbesøg herinde om der er nogen som kan sende mig en af de tusinde fribilletter de fordeler for ikke at betale for den lort...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X