Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det står vel rimeligt klart der skal findes en løsning på angrebet til januar. Men hvis vi skal finde en der er til at lokke til OB her og nu, hvad findes der så i Danmark?
    Mit bedste bud må være Nicklas Helenius fra Silkeborg. Men jeg håber ikke man prøver at hente ham. Jeg har aldrig brudt mig om ham, og det ville også være pinligt med endnu en gammel aaber..

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Det står vel rimeligt klart der skal findes en løsning på angrebet til januar. Men hvis vi skal finde en der er til at lokke til OB her og nu, hvad findes der så i Danmark?
      Mit bedste bud må være Nicklas Helenius fra Silkeborg. Men jeg håber ikke man prøver at hente ham. Jeg har aldrig brudt mig om ham, og det ville også være pinligt med endnu en gammel aaber..
      Tja der kommer nok en melding om at JH og KN er fuldt tilfredse med truppen og at vi skal huske at amgriberne tidligere har scoret mål .

Har svært ved at se hvem der skulle være interesseret i at komme til OB fra den hjemlige liga , tror mere på lejemål af en ukendt svensker som man vil forsøge at genstarte karrieren for .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvis vi kan hente helenius så er det bare med at slå til så er jeg sgu ligeglad med han også har spillet i AaB.
        Jeg tvivler dog på han kan lokkes til OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Hvis vi kan hente helenius så er det bare med at slå til så er jeg sgu ligeglad med han også har spillet i AaB.
          Jeg tvivler dog på han kan lokkes til OB.
          Så meget gerne at man hentede Gytkjær i Lyngby, som ikke får spilletid. Hallur Hansson ville ligeledes pynte gevaldigt på midtbanen, men jeg tvivler stærkt på om han ville være interesseret i at blive genforenet med KN:(

for dem kunne man passende afskibe Thomas Mikkelsen og Izunna..
          Last edited by makitabel; 03-12-2016, 22:05.

Comment

Jeg husker da Erik Bo blev lejet for at redde os. Hans første kamp var god og så gik han også i sløv tabermode og kunne ikke lave mål. Vi rykkede ned.........
            Det er stærke personligheder, (på banen) der skal til. Jeg husker hvordan HHA næsten øjeblikkeligt løftede hele holdet.

Men, ærlig talt, jeg har en dårlig fornemmelse. Tror ikke på den nødvendige forvandling af holdet.

PS: Izunna var ret god i kampen uden Makrini. Måske skal han fortsætte til i al fald sommer
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg husker da Erik Bo blev lejet for at redde os. Hans første kamp var god og så gik han også i sløv tabermode og kunne ikke lave mål. Vi rykkede ned.........
              Det er stærke personligheder, (på banen) der skal til. Jeg husker hvordan HHA næsten øjeblikkeligt løftede hele holdet.

Men, ærlig talt, jeg har en dårlig fornemmelse. Tror ikke på den nødvendige forvandling af holdet.

PS: Izunna var ret god i kampen uden Makrini. Måske skal han fortsætte til i al fald sommer
              Til gengæld har netop konstellationen Makrini/Izunna figureret i flere, hvis ikke flest af vores kampe i denne sæson, og HVER gang har konklusionen været den samme! For mange pasninger på tværs og baglæns af de to til vi til sidst ender ude i et boldtab, og en kontring imod. Der mangler både kreativitet og en banal evne til at spille bolden op i længderetningen, når midtbanen består af de to.
              Synes stadigvæk, at en Hallur Hansson ville være den perfekte spiller at få ind. En rigtig dygtig 2-vejsspiller, som desuden udgør en skudtrussel.

https://www.youtube.com/watch?v=NIZZ6qiQlz4

This is what I'm talking about!! Den frække hælaflevering tilhører naturligvis Edmundsson!
              Last edited by makitabel; 04-12-2016, 12:31.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Helt seriøst. Jeg laver en Chuck..
                Huh?

Comment

Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Huh?
                  Jeg trækker stikket herinde i en periode. Laver en Houdini.. Daffer så vinduerne blaffer..

Jeg var utrolig vred den dag jeg skrev det men det er svært at være fan pt og hvis jeg til vinter skal ligge ører til endnu en "tilfreds med truppen" og "de skal bare spilles bedre sammen" flipper jeg fuldstændig ud.. Så bliver det bare svært at være positiv eller hvad man nu er i disse dage..
                  Der skal skal skal SKAL justeres i truppen. Ingen udrensning. Bare en justering/optimering hvor spillere som Thomas Mikkelsen,Izunna og Kurucay skal videre og 3-4 afløsere skal ind.

Comment

Jeg trækker stikket herinde i en periode. Laver en Houdini.. Daffer så vinduerne blaffer..

Jeg var utrolig vred den dag jeg skrev det men det er svært at være fan pt og hvis jeg til vinter skal ligge ører til endnu en "tilfreds med truppen" og "de skal bare spilles bedre sammen" flipper jeg fuldstændig ud.. Så bliver det bare svært at være positiv eller hvad man nu er i disse dage..
                    Der skal skal skal SKAL justeres i truppen. Ingen udrensning. Bare en justering/optimering hvor spillere som Thomas Mikkelsen,Izunna og Kurucay skal videre og 3-4 afløsere skal ind.
                    Forstår dig udemærket . Man er som fan totalt drænet for energi til OB . Jeg er faktisk der hvor jeg er i nærmest ikke gider glæde mig over sejren i går , fordi jeg var begyndt at klynge mig til et håb om at der kun vil blive rusket op i klubben fra ledelsens side hvis vi ligger sidst om en uge .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Forstår dig udemærket . Man er som fan totalt drænet for energi til OB . Jeg er faktisk der hvor jeg er i nærmest ikke gider glæde mig over sejren i går , fordi jeg var begyndt at klynge mig til et håb om at der kun vil blive rusket op i klubben fra ledelsens side hvis vi ligger sidst om en uge .
                      Havde det også lidt på samme måde inden kampen men er alligevel glad for denne sejr... Jeg tror og håber på at ledelsen har fattet budskabet og alvoren..
                      Men havde de da bare hørt på nogen af os de kloge mandagstrænere i Aug kunne dette måske have set noget bedre ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

Erik Bo blev altså købt. Han lavede 6 mål i 16 kampe i den historiske nedrykningssæson. Skal vi ikke blive enige om, at det ikke var hans skyld?
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Erik Bo blev altså købt. Han lavede 6 mål i 16 kampe i den historiske nedrykningssæson. Skal vi ikke blive enige om, at det ikke var hans skyld?

Jep han blev købt i den vist nok den dyreste handel OB har lavet ind... 8-10 mio kr., så vidt jeg erindrer.
                          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jep han blev købt i den vist nok den dyreste handel OB har lavet ind... 8-10 mio kr., så vidt jeg erindrer.
                            Jeg mindes også de 10 mio. Så jeg tror du husker rigtigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg mindes også de 10 mio. Så jeg tror du husker rigtigt.
                              http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...ticleid=153066
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Gjorde jeg det? 😨

Comment

Working...
                                X