Lige pt. Ligger vi sidst. Esbjerg er foran 1-0 mod FCM
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 23/10/2016
Collapse
X
-
Jeg er faktisk ved at være lidt metaltræt af de dårlige resultater. Jeg gider ikke OB så meget mere. Jeg ved godt at lyder åndssvagt, men sådan er det. Mine børn kender kun til OB, som et dårligt hold, og jeg kan mærke, at de absolut godt kan finde på noget andet end at bruge deres sæsonkort på stadion. Jeg køber sandsynligvis ikke sæsonkort til familien næste år, og vi kommer nok ikke ret meget, før det går bedre igen. Vi har været med under Troels Bech, Ove P. og nu Kent Nielsen - af dem syntes vi klart at det var fedest at komme på stadion under Ove P., da vi vidste, at der var en chance for sejr, selv om han skulle spille med Kryger som angriber og mange andre spillere som ikke havde niveau til superligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er faktisk ved at være lidt metaltræt af de dårlige resultater. Jeg gider ikke OB så meget mere. Jeg ved godt at lyder åndssvagt, men sådan er det. Mine børn kender kun til OB, som et dårligt hold, og jeg kan mærke, at de absolut godt kan finde på noget andet end at bruge deres sæsonkort på stadion. Jeg køber sandsynligvis ikke sæsonkort til familien næste år, og vi kommer nok ikke ret meget, før det går bedre igen. Vi har været med under Troels Bech, Ove P. og nu Kent Nielsen - af dem syntes vi klart at det var fedest at komme på stadion under Ove P., da vi vidste, at der var en chance for sejr, selv om han skulle spille med Kryger som angriber og mange andre spillere som ikke havde niveau til superligaen.
Jeg og mine unger er ikke nået dertil endnu , men den mindste er begyndt at kede sig til kampene , og vil gerne hjem når vi kommer bagud 2-0 , men han er dag stadig den første som er klar til at komme af sted ugen efter .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægTak til Borring. :-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er er af de sørgelige resultater der kommer af den måde OB drives på , og du/i er langt fra de eneste .
Jeg og mine unger er ikke nået dertil endnu , men den mindste er begyndt at kede sig til kampene , og vil gerne hjem når vi kommer bagud 2-0 , men han er dag stadig den første som er klar til at komme af sted ugen efter .
Jeg har brugt 25 år af mit liv på at følge OB, jeg har set træninger, ungdomskampe (bl.a Eriksen og Falk i aktion), træningskampe i frostvejr i Hjallelse, træningskampe i solskin i Hillerød, Royal League kamp i Malmø, europæiske kampe i bl.a Athen, Enschede og Berlin, 3 pokalfinaler i Parken og antallet af missede hjemmekampe misset i den periode kan tælles på 3 fingre - men det her vil jeg ikke stå model til.
Metaltræthed er ikke bare ordet. Passionen er ved at blive suget ud, og kulturen føles døende.
Men hey, de arbejder jo "stenhårdt", så jeg med mine 25 år på bagen skal bare æde min skuffelse og bange anelser i mig...
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEpisoden med de langelandske børn, der glade sang FCK sange gjorde mig så bedrøvet, at jeg fandt mig selv i at tænke og sige det utænkelige til min bror (som også har sæsonkort), at jeg ville overveje om det var værd at få et sæsonkort næste år, hvis det her fortsætter.
Jeg har brugt 25 år af mit liv på at følge OB, jeg har set træninger, ungdomskampe (bl.a Eriksen og Falk i aktion), træningskampe i frostvejr i Hjallelse, træningskampe i solskin i Hillerød, Royal League kamp i Malmø, europæiske kampe i bl.a Athen, Enschede og Berlin, 3 pokalfinaler i Parken og antallet af missede hjemmekampe misset i den periode kan tælles på 3 fingre - men det her vil jeg ikke stå model til.
Metaltræthed er ikke bare ordet. Passionen er ved at blive suget ud, og kulturen føles døende.
Men hey, de arbejder jo "stenhårdt", så jeg med mine 25 år på bagen skal bare æde min skuffelse og bange anelser i mig...
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEpisoden med de langelandske børn, der glade sang FCK sange gjorde mig så bedrøvet, at jeg fandt mig selv i at tænke og sige det utænkelige til min bror (som også har sæsonkort), at jeg ville overveje om det var værd at få et sæsonkort næste år, hvis det her fortsætter.
MvH ChrisOB
Om det passer skal jeg ikke kunne sige, men jeg kan i hvert fald mærke det på min egen passion, som bestemt ikke rammer tidligere højder pt...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægJeg sad og lyttede til Mediano Special om AGF den anden dag, og de kom med en interessant påstand: FCK, Brøndby og AGF er de eneste klubber i Danmark med et reelt pres fra omverdenen. I de resterende bliver folk apatiske, når tingene ikke kører, hvor de i de tre førnævnte bliver vrede, højlydte og pågående.
Om det passer skal jeg ikke kunne sige, men jeg kan i hvert fald mærke det på min egen passion, som bestemt ikke rammer tidligere højder pt...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægTja, jeg ved det som sagt ikke. Men jeg forestiller mig at lokalpressen er hårdere i Aarhus end den er i Odense...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed mindre de serverer det med Candy Floss deroppe kan det ikke blive meget blødere.. Selv om Leif R har lavet et par gode artikler på det sidste er det bare ikke kritisk nok efter min mening. Men det er måske nemmere sagt end gjort
Er Abildtrup stadig redaktoer? Under en artikel stod der bare reporter.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Har ikke noteret mig, at KEP's medvirken i FodboldFM eller William K's ageren ved 2-0-målet har været nævnt herinde. Lige da man troede, man ikke kunne blive mere deprimeret:
https://twitter.com/KaffeKbh/status/790874763350700034
Comment
Comment