Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Yao skal ind

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      De er jo nød til at se noget i ham. Ikke fordi han er god nok men fordi han er det 3. Bedste valg på pladsen
      hehe - ja det er der vidst mange spillere i truppen man kan sige det om.

Comment

Santander og Cornelius har været fornærmende ringe. Vi er bagud 0-3..............................................

Comment

Er Thorborg også kørt ligesom mange andre?

Comment

Drop af Grytebust

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              hehe - ja det er der vidst mange spillere i truppen man kan sige det om.
              Yes..

Comment

[QUOTE=mhbp;101369]det kan vi hurtigt blive enige i - men de må vel se noget i ham....og mener man der er mere i ham så skal han jo bare have noget spilletid.....især nu hvor det vel efterhånden er ligegyldigt hvad vi gør - så taber vi

og selv uden det selvmål havde vi tabt kampen....så deeeet[/QUiOTE]
                billig ... Man får som regel hvad man betaler for ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Nicolajkh Se indlæg
                  Altså hvad havde i regnet med? Han er hentet fra 2. Division, jeg gentager, 2. division. Han lever på sin højde intet andet
                  Ja det er sjovt som man i OB tror at grundlæggende logik ikke gælder. Vi har 2-3 top 6-spillere, resten passer bedre ind hos Hobro. Endnu en pinlig eftermiddag ...
                  OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Jeg synes vi skal arbejde på at få Kadrii på en lejeaftale til vinter.
                    Derudover så synes jeg det er pinligt, at vi har en god målmand (endelig), og så pisser resten af spillerne på ham og lader ham se dum ud i mange situationer.
                    Jeg håber for ham, at han finder en bedre klub.
                    OBeliever

Comment

Og endnu 90 min på bænken for Izunna

Comment

Yao og Joan kæmper som gale

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                          Jeg synes vi skal arbejde på at få Kadrii på en lejeaftale til vinter.
                          Derudover så synes jeg det er pinligt, at vi har en god målmand (endelig), og så pisser resten af spillerne på ham og lader ham se dum ud i mange situationer.
                          Jeg håber for ham, at han finder en bedre klub.
                          Jeg håber for os at Gryte bliver og får bedre medspiller. Bashkim kan gerne være en af dem.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Yao og Joan kæmper som gale
                            Til mindst noget som lyder godt.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

5.800 tilskuere haha

Comment

5825

Comment

Working...
                                X