Nej
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHvorfor er det at kommentatorerne altid siger at vi faktisk spiller en rigtig god kamp, men offensiven har svigtet os.
Ja, korrekt med det sidstnævnte, men hvad går jeg glip af mht. at vi spiller rigtig godt?
Normalt anser jeg Thomas Frank for at være god til at analysere og kommentere fodbold generelt - Men jeg forstår det ikke? Jeg synes vi spiller forfærdeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægDe har flere midler end os, efter at Thorborg bremsede op for pengestrømmen, desværre.
Vi mangler en sportsdirektør der kan handle bedre ind....og tror jeg også efterhånden; en træner med en anden og bedre defineret stil.
det Kent "vil" det fungere bare ikke med hvad vi har til rådighed - indse det nu
Comment
-
Jeg må sgu ærligt indrømme at OB har taget røven på mig, fuldstændig! Jeg troede vi havde ramt bunden, og at vi nu kun kunne se fremad mod bedre tider, selvom det stadigvæk ville tage tid.
Det her er det værste OB hold jeg personligt har været vidne til. Ikke engang i vores nedrykningssæson spillede vi så kedeligt og ineffektivt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHan siger jo ikke vi spiller godt. Han siger at selvom Randers vinder fortjent, så har vi haft mange store chancer. Men at kvaliteten i begge ender gør udslaget.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment