Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
    Når i er færdige med at måle penis, skal vi så ikke blive enige om at det var en forfærdelig kamp vi var vidne til i går
    Haha. Det kan vi ikke diskutere. Fantastisk dårlig kamp i går... igen i går. :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Vi har to forskellige opfattelser af mit indlæg. Jeg læser det ikke som dig, så lad det bare være ved det.
      Så at du skriver at "at han måske har en anden opfattelse end os her fra EU, når han selv kommer fra Nigeria. Kulturene er meget forskellige, men man skulle mene at han vidste bedre især med tanke på at han har boet i Danmark store dele af hans liv" ... skal altså ikke læses som, at du mener at det er fordi han er fra Nigeria, hvor kulturen er meget forskellig fra os i EU, at han handlede som han gjorde ...

      Du har ret ... jeg har fremadrettet, nok brug for en smule vejledning for at forstå dine indlæg.

      Hustler, du har ret ... der tænder bare en kontakt, når der lukkes noget så dumt ud.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Så at du skriver at "at han måske har en anden opfattelse end os her fra EU, når han selv kommer fra Nigeria. Kulturene er meget forskellige, men man skulle mene at han vidste bedre især med tanke på at han har boet i Danmark store dele af hans liv" ... skal altså ikke læses som, at du mener at det er fordi han er fra Nigeria, hvor kulturen er meget forskellig fra os i EU, at han handlede som han gjorde ...

        Du har ret ... jeg har fremadrettet, nok brug for en smule vejledning for at forstå dine indlæg.

        Hustler, du har ret ... der tænder bare en kontakt, når der lukkes noget så dumt ud.
        Hold kæft hvor er du arrogant at høre på. Vi læser det forskelligt. Slut. Godnat.

        Comment

        Working...
        X