Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Så at du skriver at "at han måske har en anden opfattelse end os her fra EU, når han selv kommer fra Nigeria. Kulturene er meget forskellige, men man skulle mene at han vidste bedre især med tanke på at han har boet i Danmark store dele af hans liv" ... skal altså ikke læses som, at du mener at det er fordi han er fra Nigeria, hvor kulturen er meget forskellig fra os i EU, at han handlede som han gjorde ...

    Du har ret ... jeg har fremadrettet, nok brug for en smule vejledning for at forstå dine indlæg.

    Hustler, du har ret ... der tænder bare en kontakt, når der lukkes noget så dumt ud.
    Hold kæft hvor er du arrogant at høre på. Vi læser det forskelligt. Slut. Godnat.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Vi har to forskellige opfattelser af mit indlæg. Jeg læser det ikke som dig, så lad det bare være ved det.
    Så at du skriver at "at han måske har en anden opfattelse end os her fra EU, når han selv kommer fra Nigeria. Kulturene er meget forskellige, men man skulle mene at han vidste bedre især med tanke på at han har boet i Danmark store dele af hans liv" ... skal altså ikke læses som, at du mener at det er fordi han er fra Nigeria, hvor kulturen er meget forskellig fra os i EU, at han handlede som han gjorde ...

    Du har ret ... jeg har fremadrettet, nok brug for en smule vejledning for at forstå dine indlæg.

    Hustler, du har ret ... der tænder bare en kontakt, når der lukkes noget så dumt ud.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Hustler Se indlæg
    Når i er færdige med at måle penis, skal vi så ikke blive enige om at det var en forfærdelig kamp vi var vidne til i går
    Haha. Det kan vi ikke diskutere. Fantastisk dårlig kamp i går... igen i går. :)

    Leave a comment:


  • Hustler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Som åbenbart må gå på, at man skal gå ud fra at du ikke mener det du skriver :D.
    Når i er færdige med at måle penis, skal vi så ikke blive enige om at det var en forfærdelig kamp vi var vidne til i går

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Som åbenbart må gå på, at man skal gå ud fra at du ikke mener det du skriver :D.
    Vi har to forskellige opfattelser af mit indlæg. Jeg læser det ikke som dig, så lad det bare være ved det.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg husker brugsanvisningen til dig næste gang. Det er skrevet bag øret.
    Som åbenbart må gå på, at man skal gå ud fra at du ikke mener det du skriver :D.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Den der slags anskuelser der læser hvad der står og responderer ud fra det ... at du åbenbart ikke mente det du skrev kan ikke være læserens ansvar, det er faktisk dit.

    Nok om det.
    Jeg husker brugsanvisningen til dig næste gang. Det er skrevet bag øret.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg kan simpelthen ikke sidde her på internettet og lave en brugsanvisning for alle personer som dig med den anskuelse af ting, men jeg synes derimod at det er dit problem, fordi det første du antager er, at jeg er racist og bare en af de der som deltager i "tidens ånd med negative generaliseringer". Hvad fanden det så er for en trend du henviser til?

    God aften.
    Den der slags anskuelser der læser hvad der står og responderer ud fra det ... at du åbenbart ikke mente det du skrev kan ikke være læserens ansvar, det er faktisk dit.

    Nok om det.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    A) Logger på forum
    B) Hopper til seneste aktive tråd, nyeste indlæg
    C) Ser at der er et større skænderi i gang.
    D) Logger ud igen
    Spot on.!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    A) Logger på forum
    B) Hopper til seneste aktive tråd, nyeste indlæg
    C) Ser at der er et større skænderi i gang.
    D) Logger ud igen
    Du glemte E

    E) What else is new

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    A) Logger på forum
    B) Hopper til seneste aktive tråd, nyeste indlæg
    C) Ser at der er et større skænderi i gang.
    D) Logger ud igen

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det lyder da super at du ikke er modstander af mangfoldighed :),
    "Jeg konkludere jo ikke at fordi han er fra Nigeria, så sidder han og liker modstanderens holds billeder og dermed ikke fatter hvad morale er" ... men hvis du ikke skal efterlade det indtryk at det er præcis det du mener, så ville det nok være smart ikke at insinuere det meget kraftigt.
    Jeg kan simpelthen ikke sidde her på internettet og lave en brugsanvisning for alle personer som dig med den anskuelse af ting, men jeg synes derimod at det er dit problem, fordi det første du antager er, at jeg er racist og bare en af de der som deltager i "tidens ånd med negative generaliseringer". Hvad fanden det så er for en trend du henviser til?

    God aften.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Hvor er du dog en kæmpe idiot at høre på! Hvad gør dig berretiget til at forsøge, at gøre mig til racist? Hvem fanden tror du, at du er?

    Jeg konkludere jo ikke at fordi han er fra Nigeria, så sidder han og liker modstanderens holds billeder og dermed ikke fatter hvad morale er.

    Jeg pointere blot at forskellige kulturer kan være en barriere i den måde vi opfatter tingene på, så vidt som de opfatter tingene på. Det er der absolut intet galt med, tværtimod! Mangfoldighed og forskellighed er hvad der gør mennesket og livet fantastisk! Derfor vil du også finde forskelle på opfatningen af "morale". Så hvordan er min kommentar negativ? Jeg tror bestemt ikke det er tilfældet, men var det tilfældet - Så skulle manden jo belæres om hvordan det ser ud udadtil for os fans her i Danmark.
    Det lyder da super at du ikke er modstander af mangfoldighed :),
    "Jeg konkludere jo ikke at fordi han er fra Nigeria, så sidder han og liker modstanderens holds billeder og dermed ikke fatter hvad morale er" ... men hvis du ikke skal efterlade det indtryk at det er præcis det du mener, så ville det nok være smart ikke at insinuere det meget kraftigt.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Aaah ja, det må være fordi han er fra Aaafrika, der er de jo meget mere amoralske osv. end os her i EU (du er europæer kan jeg forstå).
    Jeg er klar over at det er i tidens ånd at lave negative generaliseringer, især på baggrund af herkomst eller religion, men det bliver ikke mindre trættende at høre på af den grund.
    Hvor er du dog en kæmpe idiot at høre på! Hvad gør dig berretiget til at forsøge, at gøre mig til racist? Hvem fanden tror du, at du er?

    Jeg konkludere jo ikke at fordi han er fra Nigeria, så sidder han og liker modstanderens holds billeder og dermed ikke fatter hvad morale er.

    Jeg pointere blot at forskellige kulturer kan være en barriere i den måde vi opfatter tingene på, så vidt som de opfatter tingene på. Det er der absolut intet galt med, tværtimod! Mangfoldighed og forskellighed er hvad der gør mennesket og livet fantastisk! Derfor vil du også finde forskelle på opfatningen af "morale". Så hvordan er min kommentar negativ? Jeg tror bestemt ikke det er tilfældet, men var det tilfældet - Så skulle manden jo belæres om hvordan det ser ud udadtil for os fans her i Danmark.
    Last edited by Kogtbaby88; 17-10-2016, 16:57.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jamen gæt engang , det er ikke et enkeltstående tilfælde at JH ikke sælger en spiller som er træt af Odense . Vores fantastiske sportsdirektør afslog et tilbud sjovt nok også fra AGF på Emil Larsen selvom det længe havde stået klart ar Emil ville væk og han forpestede truppen ..

    Gad vide hvor mange fadæser den mand får lov at lave i OB før NT æder sin stolthed og indser at han endnu engang har fejlet fælt i ansættelsen at en sportsdirektør ?
    Jeg gætter på at vi ikke har set toppen af isbjerget endnu desværre. Thorborg er iskold
    Last edited by fmprOB; 17-10-2016, 16:46.

    Leave a comment:

Working...
X