Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nej

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Fisk !

      Nogle som kender til økonomien og indkøb OB vs RFC ?
      De har flere midler end os, efter at Thorborg bremsede op for pengestrømmen, desværre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Er der egentlig noget positivt vi kan tage med fra denne her kamp?
        Næ samme pis som sædvanligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
          Er der egentlig noget positivt vi kan tage med fra denne her kamp?
          Nope

          Comment


            For ifølge mine oplysninger tjekker 4. største budget ind på 35 millioner kroner i et meget tæt felt med AGF, OB, Esbjerg, Randers, AaB og lidt efter FC Nordsjælland.

            Fra
            http://www.mediano.nu/oversigt/2016/6/20/her-er-superligaens-mest-interessante-tal

            Comment


              Suk...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Hvorfor er det at kommentatorerne altid siger at vi faktisk spiller en rigtig god kamp, men offensiven har svigtet os.

                Ja, korrekt med det sidstnævnte, men hvad går jeg glip af mht. at vi spiller rigtig godt?

                Normalt anser jeg Thomas Frank for at være god til at analysere og kommentere fodbold generelt - Men jeg forstår det ikke? Jeg synes vi spiller forfærdeligt.
                Han siger jo ikke vi spiller godt. Han siger at selvom Randers vinder fortjent, så har vi haft mange store chancer. Men at kvaliteten i begge ender gør udslaget.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                  Er der egentlig noget positivt vi kan tage med fra denne her kamp?
                  Øhhhh fra KN/JH vil det nok være at vi i perioder havde bolden og spillede den rundt på midten
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    F*ck de få millioner der måske/måske ikke er i forskel.
                    Randers rykkede ned for 6 år siden, og er langt foran os i nutiden... Nuff said...
                    Last edited by Kaspernon; 16-10-2016, 13:53.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      De har flere midler end os, efter at Thorborg bremsede op for pengestrømmen, desværre.
                      Måske men det er ikke markant- så ikke en valid undskyldning.
                      Vi mangler en sportsdirektør der kan handle bedre ind....og tror jeg også efterhånden; en træner med en anden og bedre defineret stil.
                      det Kent "vil" det fungere bare ikke med hvad vi har til rådighed - indse det nu

                      Comment


                        Altså projekt Hansen-Nielsen hænger i laser....Er en gentagelse af blodbadet fra 10 superfedt? nej, men for dælen det er en fristende tanke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          De har flere midler end os, efter at Thorborg bremsede op for pengestrømmen, desværre.
                          Tror faktisk ikke de bruger så helvedes mange penge på indkøb .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Jeg må sgu ærligt indrømme at OB har taget røven på mig, fuldstændig! Jeg troede vi havde ramt bunden, og at vi nu kun kunne se fremad mod bedre tider, selvom det stadigvæk ville tage tid.

                            Det her er det værste OB hold jeg personligt har været vidne til. Ikke engang i vores nedrykningssæson spillede vi så kedeligt og ineffektivt!

                            Comment


                              Endeligt slut....gider ikke engang bruge mere tid på at hælde galde ud......vi har set det her igen og igen.
                              Vi ses til endnu et nederlag i pokalen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Han siger jo ikke vi spiller godt. Han siger at selvom Randers vinder fortjent, så har vi haft mange store chancer. Men at kvaliteten i begge ender gør udslaget.
                                Som skrevet tidligere så lader modstanderne os have bolden i perioder , og det kan de trygt for så har de alt den tid de behøver til at organisere sig og trække luft ind mens vi triller den rundt . At vi i hver kamp har 2-3 chancer er jo ikke et tegn på at vi fortjener mere for der er ikke mange hold som spiller en kamp uden at komme frem til chancer .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X