Jeg græder lidt.. Primært over den manglende selvindsigt som ledelsen har..

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse

X
- 

Dem, der skulle være det, men ikke er det.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægØhh hvilke ledere ??
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
 - 

Ikke en eneste , pointen var at økonomien ikke er en brugbar undskyldning for at vores trup er så ringe og mangelfuld . Jeg tror ikke RFC har en dyrere trup end os , de forstår bare at hente de rigtige , til de rette pladser . Og så kører forretningen endda med overskud .Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægMagge... hvilke af Randers spillere tror du seriøst der ville overveje at skifte til OB næste transfervindue ...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
 - 

Hvorfor er det at kommentatorerne altid siger at vi faktisk spiller en rigtig god kamp, men offensiven har svigtet os.
Ja, korrekt med det sidstnævnte, men hvad går jeg glip af mht. at vi spiller rigtig godt?
Normalt anser jeg Thomas Frank for at være god til at analysere og kommentere fodbold generelt - Men jeg forstår det ikke? Jeg synes vi spiller forfærdeligt.
Comment

Comment