Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Det kan jeg så overhovedet ikke forstå. Har du ikke set hvordan vi spiller?
    Forstår det heller ikke.. Jeg synes vi spiller fantastisk sprudlende og det er yderst underholdende at se på ;-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      3300 fans i Randers. Pinligt fremmøde for Hestene, som altså nu ligger nr. 2. - jyllands Farum.
      Satme heller ikke en sexet modstander de har i dag , men ville man se en sikker sejr så var det en af kampene de skulle møde op til
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Randers har 4 angribere som er bedre end vores bedste, som folk ellers har stor rost. Falk betød langt mere end de småpenge JH ikke ville betale.

        Comment


          Makrini har været ringe, risikerer rødt igen.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Det var vist chancen for at komme tilbage...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Lækkert at der ikke er en direkte nedrykker i suppen
              Det er det. For det dér hold agerer og har et udtryk som et klart nedrykkerhold. Vi er fysisk underlegne. Taktisk er vi lette at læse. Vores ledere begår alt for mange fejl. Vi brænder for meget, når vi endelig får en chance. Bredden kommer med stort set intet.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Ville nu foretrække en offensiv midt og minimum en fløj, inden vi kigger efter en angriber.
                Som jeg har ønsket de seneste 4-5 vinduer så er en ny sportsdirektør højest på min liste
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Ville nu foretrække en offensiv midt og minimum en fløj, inden vi kigger efter en angriber.
                  Vi mangler det hele....Men med vores angribere i den forfatning de har pt....så mener jeg det er/bør have været et stort fokus punkt....det var det så ikke for vi er tilfredse

                  Comment


                    Ikke mindst Thorborg der er tilfreds. Jo i sidste ende ham der er de to geniers boss. Thorborg der ikke vil skrue fodbold budgettet højere op. Synes ikke vi skal glemme Thorborg her.
                    Thorborg kunne jo forsøge at skaffe investorer hvis han ikke selv vil bruge flere penge... og ser ved jeg at i hvertfald 1 tidligere MEGET stor sponsor har sagt nej pga Thorborg der vil bestemme alting.
                    Så mig skud til Thorborg er invester eller sælg ...

                    Comment


                      Havde vi haft Randers´s angreb, og de haft vores. Så førte vi 3-0

                      Comment


                        Super afslutning af vores fantastiske angriber med langtidskontrakten.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Det er det. For det dér hold agerer og har et udtryk som et klart nedrykkerhold. Vi er fysisk underlegne. Taktisk er vi lette at læse. Vores ledere begår alt for mange fejl. Vi brænder for meget, når vi endelig får en chance. Bredden kommer med stort set intet.

                          MvH ChrisOB
                          Øhh hvilke ledere ??
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                            Ikke mindst Thorborg der er tilfreds. Jo i sidste ende ham der er de to geniers boss. Thorborg der ikke vil skrue fodbold budgettet højere op. Synes ikke vi skal glemme Thorborg her.
                            Thorborg kunne jo forsøge at skaffe investorer hvis han ikke selv vil bruge flere penge... og ser ved jeg at i hvertfald 1 tidligere MEGET stor sponsor har sagt nej pga Thorborg der vil bestemme alting.
                            Så mig skud til Thorborg er invester eller sælg ...
                            Tror du Randers trup er væsenlig dyrere end vores ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              OL har været en katastrofe i dag

                              Comment


                                Ikke nogen overraskelse. Vi var heldige, at møde AGF på et tidspunkt, hvor de ikke har tur i den. Havde de haft det, havde vi tabt klart, spillet var ikke bedre.

                                Realiteterne er, at OB er mellem 9-14 i dansk fodbold lige nu, og ikke en placering bedre end det.

                                Alt det kan vi takke vores herlige ledelse for.....

                                Comment

                                Working...
                                X