Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg3300 fans i Randers. Pinligt fremmøde for Hestene, som altså nu ligger nr. 2. - jyllands Farum.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægLækkert at der ikke er en direkte nedrykker i suppen
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægVille nu foretrække en offensiv midt og minimum en fløj, inden vi kigger efter en angriber.
Comment
-
Ikke mindst Thorborg der er tilfreds. Jo i sidste ende ham der er de to geniers boss. Thorborg der ikke vil skrue fodbold budgettet højere op. Synes ikke vi skal glemme Thorborg her.
Thorborg kunne jo forsøge at skaffe investorer hvis han ikke selv vil bruge flere penge... og ser ved jeg at i hvertfald 1 tidligere MEGET stor sponsor har sagt nej pga Thorborg der vil bestemme alting.
Så mig skud til Thorborg er invester eller sælg ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet er det. For det dér hold agerer og har et udtryk som et klart nedrykkerhold. Vi er fysisk underlegne. Taktisk er vi lette at læse. Vores ledere begår alt for mange fejl. Vi brænder for meget, når vi endelig får en chance. Bredden kommer med stort set intet.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægIkke mindst Thorborg der er tilfreds. Jo i sidste ende ham der er de to geniers boss. Thorborg der ikke vil skrue fodbold budgettet højere op. Synes ikke vi skal glemme Thorborg her.
Thorborg kunne jo forsøge at skaffe investorer hvis han ikke selv vil bruge flere penge... og ser ved jeg at i hvertfald 1 tidligere MEGET stor sponsor har sagt nej pga Thorborg der vil bestemme alting.
Så mig skud til Thorborg er invester eller sælg ...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Ikke nogen overraskelse. Vi var heldige, at møde AGF på et tidspunkt, hvor de ikke har tur i den. Havde de haft det, havde vi tabt klart, spillet var ikke bedre.
Realiteterne er, at OB er mellem 9-14 i dansk fodbold lige nu, og ikke en placering bedre end det.
Alt det kan vi takke vores herlige ledelse for.....
Comment
Comment