Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Rijkaard
    replied
    Magge... hvilke af Randers spillere tror du seriøst der ville overveje at skifte til OB næste transfervindue ...

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Øhh hvilke ledere ??
    Dem, der skulle være det, men ikke er det.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Oelle
    replied
    Jeg græder lidt.. Primært over den manglende selvindsigt som ledelsen har..

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Ikke nogen overraskelse. Vi var heldige, at møde AGF på et tidspunkt, hvor de ikke har tur i den. Havde de haft det, havde vi tabt klart, spillet var ikke bedre.

    Realiteterne er, at OB er mellem 9-14 i dansk fodbold lige nu, og ikke en placering bedre end det.

    Alt det kan vi takke vores herlige ledelse for.....

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    OL har været en katastrofe i dag

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Ikke mindst Thorborg der er tilfreds. Jo i sidste ende ham der er de to geniers boss. Thorborg der ikke vil skrue fodbold budgettet højere op. Synes ikke vi skal glemme Thorborg her.
    Thorborg kunne jo forsøge at skaffe investorer hvis han ikke selv vil bruge flere penge... og ser ved jeg at i hvertfald 1 tidligere MEGET stor sponsor har sagt nej pga Thorborg der vil bestemme alting.
    Så mig skud til Thorborg er invester eller sælg ...
    Tror du Randers trup er væsenlig dyrere end vores ?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Det er det. For det dér hold agerer og har et udtryk som et klart nedrykkerhold. Vi er fysisk underlegne. Taktisk er vi lette at læse. Vores ledere begår alt for mange fejl. Vi brænder for meget, når vi endelig får en chance. Bredden kommer med stort set intet.

    MvH ChrisOB
    Øhh hvilke ledere ??

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Super afslutning af vores fantastiske angriber med langtidskontrakten.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Havde vi haft Randers´s angreb, og de haft vores. Så førte vi 3-0

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Ikke mindst Thorborg der er tilfreds. Jo i sidste ende ham der er de to geniers boss. Thorborg der ikke vil skrue fodbold budgettet højere op. Synes ikke vi skal glemme Thorborg her.
    Thorborg kunne jo forsøge at skaffe investorer hvis han ikke selv vil bruge flere penge... og ser ved jeg at i hvertfald 1 tidligere MEGET stor sponsor har sagt nej pga Thorborg der vil bestemme alting.
    Så mig skud til Thorborg er invester eller sælg ...

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Ville nu foretrække en offensiv midt og minimum en fløj, inden vi kigger efter en angriber.
    Vi mangler det hele....Men med vores angribere i den forfatning de har pt....så mener jeg det er/bør have været et stort fokus punkt....det var det så ikke for vi er tilfredse

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Ville nu foretrække en offensiv midt og minimum en fløj, inden vi kigger efter en angriber.
    Som jeg har ønsket de seneste 4-5 vinduer så er en ny sportsdirektør højest på min liste

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Lækkert at der ikke er en direkte nedrykker i suppen
    Det er det. For det dér hold agerer og har et udtryk som et klart nedrykkerhold. Vi er fysisk underlegne. Taktisk er vi lette at læse. Vores ledere begår alt for mange fejl. Vi brænder for meget, når vi endelig får en chance. Bredden kommer med stort set intet.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det var vist chancen for at komme tilbage...

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Makrini har været ringe, risikerer rødt igen.

    Leave a comment:

Working...
X