Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers - OB (16-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Man kan arbejde nok så stenhårdt - en trebant kan ikke lige pludseligt blive til en Ferrari eller bare en bil, der kan følge med de andre.

    Truppen er og bliver horibelt sammensat.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Der er indkøbt forkerte spillere så truppen er ikke god nok. Længere er den ikke. Og den ansvarlige må jo være Jesper Hansen, så han skal være fortid hurtigst mulig.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Altså projekt Hansen-Nielsen hænger i laser....Er en gentagelse af blodbadet fra 10 superfedt? nej, men for dælen det er en fristende tanke.
    helt enig....det vil sætte os et par skridt tilbage igen, men jeg har godt nok svært ved at se perspektiverne i at holde sammen på det her set up mere.

    JH ville ikke ud og lave sidste sekunds panik handler i sommers - skal vi vædde på han kommer til at hente min et par stykker ind på korte kontrakter/leje aftaler til vinter.
    Og så vil han endnu engang stå og fyre en snak om "kontinuitet" af

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Han siger jo ikke vi spiller godt. Han siger at selvom Randers vinder fortjent, så har vi haft mange store chancer. Men at kvaliteten i begge ender gør udslaget.
    Som skrevet tidligere så lader modstanderne os have bolden i perioder , og det kan de trygt for så har de alt den tid de behøver til at organisere sig og trække luft ind mens vi triller den rundt . At vi i hver kamp har 2-3 chancer er jo ikke et tegn på at vi fortjener mere for der er ikke mange hold som spiller en kamp uden at komme frem til chancer .

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Endeligt slut....gider ikke engang bruge mere tid på at hælde galde ud......vi har set det her igen og igen.
    Vi ses til endnu et nederlag i pokalen

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg må sgu ærligt indrømme at OB har taget røven på mig, fuldstændig! Jeg troede vi havde ramt bunden, og at vi nu kun kunne se fremad mod bedre tider, selvom det stadigvæk ville tage tid.

    Det her er det værste OB hold jeg personligt har været vidne til. Ikke engang i vores nedrykningssæson spillede vi så kedeligt og ineffektivt!

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    De har flere midler end os, efter at Thorborg bremsede op for pengestrømmen, desværre.
    Tror faktisk ikke de bruger så helvedes mange penge på indkøb .

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Altså projekt Hansen-Nielsen hænger i laser....Er en gentagelse af blodbadet fra 10 superfedt? nej, men for dælen det er en fristende tanke.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    De har flere midler end os, efter at Thorborg bremsede op for pengestrømmen, desværre.
    Måske men det er ikke markant- så ikke en valid undskyldning.
    Vi mangler en sportsdirektør der kan handle bedre ind....og tror jeg også efterhånden; en træner med en anden og bedre defineret stil.
    det Kent "vil" det fungere bare ikke med hvad vi har til rådighed - indse det nu

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    F*ck de få millioner der måske/måske ikke er i forskel.
    Randers rykkede ned for 6 år siden, og er langt foran os i nutiden... Nuff said...
    Last edited by Kaspernon; 16-10-2016, 13:53.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Er der egentlig noget positivt vi kan tage med fra denne her kamp?
    Øhhhh fra KN/JH vil det nok være at vi i perioder havde bolden og spillede den rundt på midten

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Hvorfor er det at kommentatorerne altid siger at vi faktisk spiller en rigtig god kamp, men offensiven har svigtet os.

    Ja, korrekt med det sidstnævnte, men hvad går jeg glip af mht. at vi spiller rigtig godt?

    Normalt anser jeg Thomas Frank for at være god til at analysere og kommentere fodbold generelt - Men jeg forstår det ikke? Jeg synes vi spiller forfærdeligt.
    Han siger jo ikke vi spiller godt. Han siger at selvom Randers vinder fortjent, så har vi haft mange store chancer. Men at kvaliteten i begge ender gør udslaget.

    Leave a comment:


  • Limefrugten
    replied
    Suk...

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    For ifølge mine oplysninger tjekker 4. største budget ind på 35 millioner kroner i et meget tæt felt med AGF, OB, Esbjerg, Randers, AaB og lidt efter FC Nordsjælland.

    Fra
    http://www.mediano.nu/oversigt/2016/6/20/her-er-superligaens-mest-interessante-tal

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Er der egentlig noget positivt vi kan tage med fra denne her kamp?
    Nope

    Leave a comment:

Working...
X