Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....

    Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..

    Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.
    Jeg kan grundet arbejde ikke komme på onsdag men møder som altid op til hjemmekampen .
    Vil altid bakke spillerne op men jeg vil meget gerne deltage i en aktion som viser vores utilfredshed med ledelsen .

    Jeg vil også opfordre til at boycotte køb på stadion så længe OB ser os som ligegyldige kunder og via deres komiske udmeldinger gør os dummere end vi er .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....

      Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..

      Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.
      Fed støtte i viser drengene på banen, altid! Det skal i fandeme have ros for. Jeres stemning skaber kampene for os fans, og det skal i fandeme have stor respekt for herfra.

      Jeg regner bestemt med at være i Vendsyssel i overmorgen. Jeg er i Aalborg på det tidspunkt, og passer det med job - så kører jeg forbi Vendsyssel inden jeg skal hjem til København.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
        Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....

        Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..

        Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.
        Kæmpe stort tak til jer Marco. Det er værdsat herfra

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kæmpe stort tak til jer Marco. Det er værdsat herfra
          Det er på den ene side fedt at de prøver at banke liv i fanscenen og stabler ekstre støtte på benene , men på den anden side frygter jeg at vores håbløse ledelse er så naive at de tager det som en opbakning til deres arbejde med procjekt evig tålmodighed . Det vil kunne få os til at ligne 200 Ratata'er som underbegavet sidder og logrer med halen .

          Min klub kommer aldrig på fode igen med JH som sportsdirektør , så derfor så jeg hellere vi stod sammen om at signalere at den kræftsvulst der gør min klub syg skal fjernes , hvorefter vi så kunne genoptage arbejdet med at vise støtte til klubben og spillerne .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Det er på den ene side fedt at de prøver at banke liv i fanscenen og stabler ekstre støtte på benene , men på den anden side frygter jeg at vores håbløse ledelse er så naive at de tager det som en opbakning til deres arbejde med procjekt evig tålmodighed . Det vil kunne få os til at ligne 200 Ratata'er som underbegavet sidder og logrer med halen .

            Min klub kommer aldrig på fode igen med JH som sportsdirektør , så derfor så jeg hellere vi stod sammen om at signalere at den kræftsvulst der gør min klub syg skal fjernes , hvorefter vi så kunne genoptage arbejdet med at vise støtte til klubben og spillerne .
            Jeg er enig med dig i at Jesper Hansen han gør mere skade end gavn for vores klub. men vores fokus ligger i at støtte drengene på banen, det er selvfølgelig klart at bliver tingene ved som de gør lige nu, så kommer der en reaktion og den kan forventes snarrest i tilfælde af manglende vilje og fight

            Comment


              #96
              Hvad er status ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Hvad er status ?
                Under construction :)

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                  Under construction :)
                  Byggematerialer bestående af fakler og høtyve..?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Byggematerialer bestående af fakler og høtyve..?
                    Det ville være Naivt

                    Comment


                      Bliver træningen i morgen i Ådalen eller Dyreskuepladsen?
                      Kommer fra KBH og viser min støtte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                        Bliver træningen i morgen i Ådalen eller Dyreskuepladsen?
                        Kommer fra KBH og viser min støtte.
                        Er det ikke noget med de holder åben træning på Stadion? Hvor du har mulighed for at snakke med spillerne, trænerne, og så kan du få en kold fad og en pølle.

                        Comment


                          Det er ændret til Ådalen ifølge begivenheden på Facebook. Nu bliver jeg bare i tvivl, da jeg kan se, at dagens træning var rykket til Dyreskuepladsen

                          Comment


                            De træner I Ådalen .

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                              De træner I Ådalen .
                              Grundet vejret er træningen igen i ådalen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
                                Bliver træningen i morgen i Ådalen eller Dyreskuepladsen?
                                Kommer fra KBH og viser min støtte.
                                Ifølge Odense BKs facebook træner de på ringen ved dyrskuepladsen.. det skrev de for en time siden? Har de allerede ændret det, og ikke givet besked?

                                Comment

                                Working...
                                X