Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

    Kære medfans,

    Krise beskriver vældig godt den tilstand, som vores hjerteklub i skrivende stund, befinder sig i.
    Denne onde spiral, kan hverken klubben eller spillerne bryde alene; de har brug for din og min hjælp mere end nogensinde før; Sammen vil og skal vi bekæmpe dette onde, der tungt hænger over Odense.

    Derfor opfordres alle OB fans, til at troppe op på STIFTEN på fredag imod AGF, og skabe en stemning der løfter holdet til hårdt tiltrængt sejr. Det er lige meget om du er ny-, gammel- eller aktiv stemningsskaber; dette skal ses som en appel til ALLE.

    Så medmindre at du i forvejen er en fast bestanddel af stemningsområdet, så forlad din vanlige plads på stadion, ta’ din sidemand/dame under armen, og søg mod STIFTEN, og lad os sammen få STIFTEN til at gynge i 90 min. som i de glade sølvdage og hjælpe holdet til sejr!

    For en god ordens skyld, vil jeg gerne give credit til ”Limefrugten” på OB’s debatforum, for at komme på denne fremragende idé, tråden kan ses her:
    http://forum.ob.dk/showthread.php?12...GF-en-mulighed

    Husk at få inviteret alle OB fans i din omgangskreds til denne begivenhed.

    Jeg håber at se rigtig mange på STIFTEN på fredag; der er brug for alle – Sammen finder vi vej igennem mørket!

    Begivenheden kan findes på Facebook som hedder Operation motivation pt2 - sammen for OB*

    I forlængelse af det kan jeg afsløre en begivenhed mere et par timer før kick off. Information følger.

    #2
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      - Link til begivenheden. https://www.facebook.com/events/1300...077274/?ti=icl

      Comment


        #4
        For satan da også , når der endelig for første gang siden man gik bort fra korkpropper under fodboldstøvlerne sker noget på fanfronten og der endelig tages noget initiativ , så befinder jeg mig 1200 km fra Odense ..
        Fedt der gøres noget for det er virkelig tiltrængt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
          Kære medfans,

          Krise beskriver vældig godt den tilstand, som vores hjerteklub i skrivende stund, befinder sig i.
          Denne onde spiral, kan hverken klubben eller spillerne bryde alene; de har brug for din og min hjælp mere end nogensinde før; Sammen vil og skal vi bekæmpe dette onde, der tungt hænger over Odense.

          Derfor opfordres alle OB fans, til at troppe op på STIFTEN på fredag imod AGF, og skabe en stemning der løfter holdet til hårdt tiltrængt sejr. Det er lige meget om du er ny-, gammel- eller aktiv stemningsskaber; dette skal ses som en appel til ALLE.

          Så medmindre at du i forvejen er en fast bestanddel af stemningsområdet, så forlad din vanlige plads på stadion, ta’ din sidemand/dame under armen, og søg mod STIFTEN, og lad os sammen få STIFTEN til at gynge i 90 min. som i de glade sølvdage og hjælpe holdet til sejr!

          For en god ordens skyld, vil jeg gerne give credit til ”Limefrugten” på OB’s debatforum, for at komme på denne fremragende idé, tråden kan ses her:
          http://forum.ob.dk/showthread.php?12...GF-en-mulighed

          Husk at få inviteret alle OB fans i din omgangskreds til denne begivenhed.

          Jeg håber at se rigtig mange på STIFTEN på fredag; der er brug for alle – Sammen finder vi vej igennem mørket!

          Begivenheden kan findes på Facebook som hedder Operation motivation pt2 - sammen for OB*

          I forlængelse af det kan jeg afsløre en begivenhed mere et par timer før kick off. Information følger.
          Rolig nu - der er altså ikke plads til alle ! Iflg. wikipedia kan der være: 3496 publikummere

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
            Rolig nu - der er altså ikke plads til alle ! Iflg. wikipedia kan der være: 3496 publikummere
            Vi rykker tilsammen!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
              Rolig nu - der er altså ikke plads til alle ! Iflg. wikipedia kan der være: 3496 publikummere
              Er du sikker på det?

              Hos mig står der 62000, så vi burde snildt kunne være der allesammen. https://da.wikipedia.org/wiki/Odense_Stadion

              Comment


                #8
                Fantastisk. Jeg hopper over hegnet fra vippen så jeg kan være med i dette fantastiske tiltag..

                Men så nu også gerne en "Fyr Jesper Hansen" TiFo

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Er du sikker på det?

                  Hos mig står der 62000, så vi burde snildt kunne være der allesammen. https://da.wikipedia.org/wiki/Odense_Stadion

                  62.000 er alligevel en pæn del mennesker

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fantastisk. Jeg hopper over hegnet fra vippen så jeg kan være med i dette fantastiske tiltag..

                    Men så nu også gerne en "Fyr Jesper Hansen" TiFo

                    Den dag kommer der ingen "negative" tifo rettet mod klub træner eller sportsdirektør, der bliver det 100% positivt for drengene på Grønrsværnen.

                    Men fortvivl ej, der er massere i støbeskeen i tilfælde af flere hjernblødninger fra Jesper H

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                      Den dag kommer der ingen "negative" tifo rettet mod klub træner eller sportsdirektør, der bliver det 100% positivt for drengene på Grønrsværnen.

                      Men fortvivl ej, der er massere i støbeskeen i tilfælde af flere hjernblødninger fra Jesper H
                      Ok fair nok. Men kan vi snakke grafisk layout muligheder hvis det bliver "7 in a row" ...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Fantastisk. Jeg hopper over hegnet fra vippen så jeg kan være med i dette fantastiske tiltag..

                        Men så nu også gerne en "Fyr Jesper Hansen" TiFo
                        Ja man kan jo frygte manden er så fjern at han tror det også er en støtteerklæring til ham .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ok fair nok. Men kan vi snakke grafisk layout muligheder hvis det bliver "7 in a row" ...
                          Haha selvfølgelig 👍👍

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ja man kan jo frygte manden er så fjern at han tror det også er en støtteerklæring til ham .
                            Ja netop. Men for mig er det en støtte til Kent,John og alle spillerne... Ikke Jesper Hansen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                              Haha selvfølgelig 

                              Comment

                              Working...
                              X