Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det er fandme dejligt at se at der er 200 tilmeldte og over 100 mennesker interesseret i at møde op på stiften på Fredag!.

    Ingen over klubben.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Det er fandme dejligt at se at der er 200 tilmeldte og over 100 mennesker interesseret i at møde op på stiften på Fredag!.

      Ingen over klubben.
      Så fedt .

      Hvis OB ville vinde noget goodwill så henvendte de sig til jer med en stak fribilletter i hånden .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
        Det er fandme dejligt at se at der er 200 tilmeldte og over 100 mennesker interesseret i at møde op på stiften på Fredag!.

        Ingen over klubben.
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Så fedt .

        Hvis OB ville vinde noget goodwill så henvendte de sig til jer med en stak fribilletter i hånden .

        Comment


          #19
          Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
          VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".


          Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er ������

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
            Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
            VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".


            Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er ������
            Det giver helt kuldegysninger at læse det der...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
              Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
              VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".


              Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er ������
              :)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
                VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".


                Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er 💪💪💪
                Det er fandme tæt på det fedeste jeg har hørt i mands minde...

                Comment


                  #23
                  Ja det er godt nok ren kuldegysninger. :).

                  Jeg kan næsten ikke Vente med at få lov at poste det næste der skal ske på kampdagen. Men det bliver engang i morgen det kommer op.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                    Ja det er godt nok ren kuldegysninger. :).

                    Jeg kan næsten ikke Vente med at få lov at poste det næste der skal ske på kampdagen. Men det bliver engang i morgen det kommer op.
                    Glæder mig som en lille dreng til juleaften Håber det er godt

                    Comment


                      #25
                      Send evt initiativet til Leif Rasmussen. Mon ikke han vil lave en lille artikel på fyens.dk der kan hjælpe med at sprede budskabet?
                      Det tror jeg han vil

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Send evt initiativet til Leif Rasmussen. Mon ikke han vil lave en lille artikel på fyens.dk der kan hjælpe med at sprede budskabet?
                        Det tror jeg han vil
                        Fantastisk tanke. Det sker ASAP.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                          Fantastisk tanke. Det sker ASAP.
                          Vi arbejder for det samme mål

                          Det med at de kommer 100 fra ungdomsafdelingen også vil give den kød og garanti for mange hits uden tvivl

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Glæder mig som en lille dreng til juleaften Håber det er godt
                            Ja, det er det bedste hvad skete i OB i laaaang tid: hele fanscenen står op og tilsammen med truppen og klubbens unge. Det har en større værdi for mig på den lange vej end de point vi har brug for så meget aktuelt.
                            Jeg vil starte turen til Fyn sammen med min søn med en kæmpe glade. :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Ja, det er det bedste hvad skete i OB i laaaang tid: hele fanscenen står op og tilsammen med truppen og klubbens unge. Det har en større værdi for mig på den lange vej end de point vi har brug for så meget aktuelt.
                              Jeg vil starte turen til Fyn sammen med min søn med en kæmpe glade. :-)
                              Kæmpe respekt for at I tager den lange rejse til Odense!

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Kæmpe respekt for at I tager den lange rejse til Odense!
                                Tror på at det bliver en stjernestunde på Stiften og for fanscenen og er stolt at have del i det.
                                Man skal ja have noget at fortælle sine børnebørn i fremtiden....
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X