Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Hvis nogen hører GoNova så er de ved at samle ind til "hits for tits" (kræftens bekæmpelse mod brystkræft) og største beløb bestemmer sangen og pt melder Dennis Ravn at "Eye of the Tiger" ligger i front men kun lige så byd ind .. 5 min endnu ..

Leave a comment:

• Ricardo
    replied
    Superflot gået

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Kan ikke huske hvornår en sejr har betydet så meget som den vil i morgen. Min mave gør allerede ondt og jeg kan slet ikke vente på 3p

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Wow. Tænk, at en Limefrugt kunne få klub og fans til at samarbejde. Jeg bøjer mig i støvet
    +1

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Her er lige noget der er blevet slået op på facebook ☺.
    Hvem husker ikke de gode dage, hvor hele stadion, skulder om skulder, stod og hoppede og sang i takt til "En gang Odense, Altid Odense"?
    Det vil vi forsøge os med igen imorgen imod AGF.

Ved kampstart bliver sangen "op og stå" startet. Når vi har fået alle med, vil capoen bede folk om at tage "armene omkring sidenmandens skuldre", hvorefter den fælles nedtælling og sangen vil begynde.

Vi håber at alle er klar på at få stemningen på stadion til at lyde som dengang, en sommer aften i august, hvor Champions League hymnen, gjaldede på stadion i Odense.

Som OB har afsløret, vil de spillere som ikke er udtaget til den endelig trup imorgen, gæste STIFTEN.
    De vil sammen med os, deltage i stemingen og gøre deres for at bære holdet frem mod SEJR!

Ta’ godt imod dem og i skal endelig ikke være bange for tage armen om deres skuldre, og gøre dem til en del af stemingen og tribunen.

https://www.youtube.com/watch?v=yTk8AVVxH1g

Vi ses til en fantastisk dag imorgen.

Der er i skrivende stund 394 som har trykket deltager :)

Leave a comment:

• B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan man håbe dette kan være startskuddet til en operation genopliv fanscenen i Odense ?
    Synes ikke det står så slemt til på hjemmebane. Ift. Hvor meget der er tyndet ud og hvor dårlige resultaterne er, så har stemningen været god. Og den er stadig bedre og mere vedholdende end den var før 2008.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Man må også gi' klubben, at de har taget noget af kritikken til sig. Jeg håber, at det her bliver et vendepunkt og en frisk start på det hårdtprøvede forhold mellem fans og klub.
    Ja lad os håbe dette. Tænker at resultatet i morgen også kommer til at spille en faktor i den ligning

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    nej det lyder ikke surt på nogen måde :)
    Man må også gi' klubben, at de har taget noget af kritikken til sig. Jeg håber, at det her bliver et vendepunkt og en frisk start på det hårdtprøvede forhold mellem fans og klub.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Wow. Tænk, at en Limefrugt kunne få klub og fans til at samarbejde. Jeg bøjer mig i støvet
    nej det lyder ikke surt på nogen måde :)

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Flere af liga spillerne kommer over på stiften i morgen

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-agf-26472.aspx
    Last edited by RASH; 29-09-2016, 15:12.

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Håber virkeligt, at mange støtter op omkring det her, og der bliver fyldt godt op på tribunerne i morgen. Klubben og spillerne har reageret helt fantastisk på det (IMO), hvilket bør motivere endnu mere til en fantastisk dag i morgen. Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt!!

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Hvis ikke i selv har læst det inde i OB.DK så er spillerne som ikke et udtaget i truppen, kommer op på stiften og står !

Leave a comment:

• Simonsen
    replied
    Jeg har hørt Wasim El-Banna kommer og skriver autografer ��

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Så ramte det også hjemmesiden ob.dk

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-trupp...an-tiltag.aspx

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Hvor er det stærkt.

Jeg er der kl 16.00 i min favorit trøje
    Stærtk ����. Det bliver en god dag.

Der er yderligere overraskelser i ærmet, jeg må desværre ikke røbe noget, det kan også være klubben melder det ud selv, det kunne jeg godt forstille mig.

Der er også lidt mere i ærmet endnu. Meget kan man sige om OB, men klubben og folk i omkring den har vist sig at være UTROLIGT samarbejdsvillige :).

Leave a comment:

Working...
X