Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Forza-OB
    replied
    Bliver træningen i morgen i Ådalen eller Dyreskuepladsen?
    Kommer fra KBH og viser min støtte.

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Byggematerialer bestående af fakler og høtyve..?
    Det ville være Naivt

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Under construction :)
    Byggematerialer bestående af fakler og høtyve..?

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvad er status ?
    Under construction :)

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Hvad er status ?

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Det er på den ene side fedt at de prøver at banke liv i fanscenen og stabler ekstre støtte på benene , men på den anden side frygter jeg at vores håbløse ledelse er så naive at de tager det som en opbakning til deres arbejde med procjekt evig tålmodighed . Det vil kunne få os til at ligne 200 Ratata'er som underbegavet sidder og logrer med halen .

Min klub kommer aldrig på fode igen med JH som sportsdirektør , så derfor så jeg hellere vi stod sammen om at signalere at den kræftsvulst der gør min klub syg skal fjernes , hvorefter vi så kunne genoptage arbejdet med at vise støtte til klubben og spillerne .
    Jeg er enig med dig i at Jesper Hansen han gør mere skade end gavn for vores klub. men vores fokus ligger i at støtte drengene på banen, det er selvfølgelig klart at bliver tingene ved som de gør lige nu, så kommer der en reaktion og den kan forventes snarrest i tilfælde af manglende vilje og fight

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kæmpe stort tak til jer Marco. Det er værdsat herfra
    Det er på den ene side fedt at de prøver at banke liv i fanscenen og stabler ekstre støtte på benene , men på den anden side frygter jeg at vores håbløse ledelse er så naive at de tager det som en opbakning til deres arbejde med procjekt evig tålmodighed . Det vil kunne få os til at ligne 200 Ratata'er som underbegavet sidder og logrer med halen .

Min klub kommer aldrig på fode igen med JH som sportsdirektør , så derfor så jeg hellere vi stod sammen om at signalere at den kræftsvulst der gør min klub syg skal fjernes , hvorefter vi så kunne genoptage arbejdet med at vise støtte til klubben og spillerne .

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....

Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..

Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.
    Kæmpe stort tak til jer Marco. Det er værdsat herfra

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Jeg vil opfordre folk til at tage turen til vendsyssel/Hjørring på onsdag, er dog godt klar over vi uofficielle med 99% sandsynlighed bliver de eneste deroppe medmindre vi har nogle OB'ere bosiddende i nærheden....

Hvis man er forhindret så vil jeg opfordre til man møder op på søndag hjemme mod fck og ligeledes til den afsluttende træning lørdag..

Så få røven op af sofaen og støt drengene selvom det er latterligt hårdt for tiden.
    Fed støtte i viser drengene på banen, altid! Det skal i fandeme have ros for. Jeres stemning skaber kampene for os fans, og det skal i fandeme have stor respekt for herfra.

Jeg regner bestemt med at være i Vendsyssel i overmorgen. Jeg er i Aalborg på det tidspunkt, og passer det med job - så kører jeg forbi Vendsyssel inden jeg skal hjem til København.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Jeg kan grundet arbejde ikke komme på onsdag men møder som altid op til hjemmekampen .
    Vil altid bakke spillerne op men jeg vil meget gerne deltage i en aktion som viser vores utilfredshed med ledelsen .

Jeg vil også opfordre til at boycotte køb på stadion så længe OB ser os som ligegyldige kunder og via deres komiske udmeldinger gør os dummere end vi er .

Leave a comment:

• Marco1887
    replied

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Ja, og med tanke på at hver træning stort set er åbne, så kan jeg virkelig ikke forestille mig at der kommer ret mange.. 20?
    Netop :-). Men det lyder fint og så kan OB melde ud at de prøver at nå ud til sine fans ...

Leave a comment:

• Kogtbaby88
    replied
    Det lyder meget fint og rosenrødt , men jeg så hellere Thorborg og JH inviterede til åbent debatmøde med fansene .
    Ja, og med tanke på at hver træning stort set er åbne, så kan jeg virkelig ikke forestille mig at der kommer ret mange.. 20?

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Spillertruppen invitere til åben træning

https://www.facebook.com/events/1862964270614108/
    Det lyder meget fint og rosenrødt , men jeg så hellere Thorborg og JH inviterede til åbent debatmøde med fansene .

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    :-)

Leave a comment:

Working...
X