Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kom alle mand er efterhånden den mest irriterende slagsang vi har.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Kom alle mand er efterhånden den mest irriterende slagsang vi har.
      Tjaa men desværre også den eneste som giver bare lidt volumen på
      stadion
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        'Kom alle mand' er jo i en skidegod sang. Den er bare blevet skampulet de sidste mange år. Tror den har brug for en decideret langvarig pause, hvor vi ikke kører den, så skal den nok komme op igen i tide og utide.

        Nu stod vi uofficielle oppe på vores gamle plads i går og søgte ly for regnen. Kom alle mand blev kørt hele 8 gange i 2. halvleg. Så er jeg egentlig ligeglad om det er den folk kan og vil synge med på. Vil næsten hellere have halvdød stemning end at vi viser os som så uoriginale.

        Vi har mange melodier der ligger og venter til vi vender retur og håber vi kan skabe et par nye hits ud fra nogle af dem. Nye sange skal der i hvert fald til og det er nærmest ikke til diskussion :-D

        Comment


          Jeg ved heller ikke rigtig, om jeg køber præmissen om, at nye sange nødvendigvis skal være simple for at få folk med. En af AGF’s signatursange (I troede, vi var døde og borte) består af to vers, og jeg synes egentlig ikke, ”Kom alle mand” er vores simpleste sang. Men måske misforstår jeg, hvad der menes med simpel.


          For mig at se er vores udfordring snarere, at vi mangler:

          1. En stærk, samlet stemningskerne, der kan få volumen på nye sange og holde dem kørende

          2. Bedre kommunikationsveje til de øvrige i stemningsområdet. Først og fremmest er det selvfølgelig vigtigt at alle kender sangene, men det gælder også større diskussioner som den vedrørende ”Kom alle mand”.
          Jeg synes egentlig, der var fornuft i de uofficielles ønske om at give sangen en pause for at undgå at udvande den, men når den slags beslutninger bliver truffet i isolerede celler, udvikler der sig hurtigt splid på tribunen.

          Jeg er overbevist om, at vi kommer til at tage store skridt i næste sæson, når Ultras vender retur. Ikke kun fordi vi får en flok meget vigtige stemningsskabere tilbage, men også fordi de kommer tilbage til en tribune, hvor flere tager ansvar. Og fordi jeg fornemmer stor samarbejdsvilje i begge lejre.
          SLO

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
            Jeg ved heller ikke rigtig, om jeg køber præmissen om, at nye sange nødvendigvis skal være simple for at få folk med. En af AGF’s signatursange (I troede, vi var døde og borte) består af to vers, og jeg synes egentlig ikke, ”Kom alle mand” er vores simpleste sang. Men måske misforstår jeg, hvad der menes med simpel.


            For mig at se er vores udfordring snarere, at vi mangler:

            1. En stærk, samlet stemningskerne, der kan få volumen på nye sange og holde dem kørende

            2. Bedre kommunikationsveje til de øvrige i stemningsområdet. Først og fremmest er det selvfølgelig vigtigt at alle kender sangene, men det gælder også større diskussioner som den vedrørende ”Kom alle mand”.
            Jeg synes egentlig, der var fornuft i de uofficielles ønske om at give sangen en pause for at undgå at udvande den, men når den slags beslutninger bliver truffet i isolerede celler, udvikler der sig hurtigt splid på tribunen.

            Jeg er overbevist om, at vi kommer til at tage store skridt i næste sæson, når Ultras vender retur. Ikke kun fordi vi får en flok meget vigtige stemningsskabere tilbage, men også fordi de kommer tilbage til en tribune, hvor flere tager ansvar. Og fordi jeg fornemmer stor samarbejdsvilje i begge lejre.
            Men vi skal jo også sørge for at de officielle ikke går tilbage til deres gamle jeg og bare står og ser fodbold i stemnings området , når de uofficielle kommer tilbage. Det jeg desværre bange for der er mange der gør.

            Plus man skal på en eller anden måde gå alle stemnings nyderne ud af stemnings området. Så der kun er stemnings ydere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

              Men vi skal jo også sørge for at de officielle ikke går tilbage til deres gamle jeg og bare står og ser fodbold i stemnings området , når de uofficielle kommer tilbage. Det jeg desværre bange for der er mange der gør.

              Plus man skal på en eller anden måde gå alle stemnings nyderne ud af stemnings området. Så der kun er stemnings ydere
              Det er måske ikke den attitude der er fremmende for at opbygge en bedre fanscene.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det er måske ikke den attitude der er fremmende for at opbygge en bedre fanscene.
                Noget skal der jo gøres. Vi er langt bagefter flere af de andre klubber i ligaen hvad stemning angår og har været det i mange år. Netop pga mange fx stemnings nydere placere sig midt i stemnings området. Og at de officielle ofte ikke sang med. Der er så blevet bedre..men man kan så håbe de officielle vil fortsætte med at synge når de uofficielle kommer tilbage. Og ja som sagt ikke bare gå tilbage til det gamle igen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                  Noget skal der jo gøres. Vi er langt bagefter flere af de andre klubber i ligaen hvad stemning angår og har været det i mange år. Netop pga mange fx stemnings nydere placere sig midt i stemnings området. Og at de officielle ofte ikke sang med. Der er så blevet bedre..men man kan så håbe de officielle vil fortsætte med at synge når de uofficielle kommer tilbage. Og ja som sagt ikke bare gå tilbage til det gamle igen
                  Tror at begge parter skal starte med at gå positivt til værks i forhold til hinanden og finde ud af på forhånd hvordan samarbejdet skal være.
                  i forhold til stemningsnyderme på RMN så
                  skal de ikke mødes med “ syng eller skrid “ attituden .

                  Håber virkelig der findes den rette måde for både at få samarbejde op at køre og for at lokke Hr & Fru Fynbo til at yde bare lidt indimellem i kampene.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                    Noget skal der jo gøres. Vi er langt bagefter flere af de andre klubber i ligaen hvad stemning angår og har været det i mange år. Netop pga mange fx stemnings nydere placere sig midt i stemnings området. Og at de officielle ofte ikke sang med. Der er så blevet bedre..men man kan så håbe de officielle vil fortsætte med at synge når de uofficielle kommer tilbage. Og ja som sagt ikke bare gå tilbage til det gamle igen
                    Hvis du bad alle stemningsnydere om at skride, så ville tribunen være lige så tom som for 2 år siden. Du skal ikke fjerne folk. Du skal aktivere dem.

                    Vi har, ligesom tidligere, lavet en fuldt udstrakt hånd til den officielle fanklub. Nu skal de lige have overstået et formandsvalg, men derfra må de konkrete møder begynde, så vi kan finde et fælles ståsted og så begge parter kan blive tilfredse. Tror vi er langt fra en decideret konflikt - medmindre der selvfølgelig kræves at 'kom alle mand' skal synges x antal gange pr. kamp ;-)

                    Comment


                      Self :)

                      Men man håber da i fremtiden at stemningen vil komme tilbage hva den fx var i sølvdagene. Og egentlig har der til mange kampe været fin stemning fra de officielle af. Og kan det niveau holdes fra dem af. Og når de uofficielle kommer tilbage og deres niveau slåes sammen med de officielle. Så vil lyd niveauet sgu være ganske godt

                      Comment


                        Ærgerligt (men forståeligt) at OU valgte at udskyde deres tilbagevenden.

                        Men jeg må sige, at fra min plads på langsiden gjorde De Stribede et rigtig fint stykke arbejde, tager alle begrænsningerne i betragtning.

                        Jeg selv er fast gænger på RMN, da jeg kan stå op og leve mig mere ind i kampen og bidrage til stemningen. Men jeg er flyttet til langsiden så længe der er de nuværende restriktioner er gældende.

                        Kæmpe skulderklap herfra. Kæmp videre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Ærgerligt (men forståeligt) at OU valgte at udskyde deres tilbagevenden.

                          Men jeg må sige, at fra min plads på langsiden gjorde De Stribede et rigtig fint stykke arbejde, tager alle begrænsningerne i betragtning.

                          Jeg selv er fast gænger på RMN, da jeg kan stå op og leve mig mere ind i kampen og bidrage til stemningen. Men jeg er flyttet til langsiden så længe der er de nuværende restriktioner er gældende.

                          Kæmpe skulderklap herfra. Kæmp videre
                          OU?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            OU?
                            Odense Ultras?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Odense Ultras?
                              Tænker jeg, dog er det korrekte navn Ultras Odense.

                              Comment


                                Der skulle vel egentligt have stået UO (Uofficielle Odense)

                                Comment

                                Working...
                                X