Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Noget tyder på, at retssagen - som jeg også har været inde på - er en såkaldt 'ord-mod-ord'-sag. Dybt beskæmmende at opleve i en "retsstat" som Danmark.

    https://fyens.dk/artikel/betjent-mod...ilh%C3%A6ngere

    Comment


      En man kender ?

      https://ekstrabladet.dk/112/29-aarig...lioner/7960363

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Øhhhhm....???
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Den mest oplagte mulighed er vel ham her idioten i artiklen.
          https://fyens.dk/artikel/forsvarsadv...ud-for-ob-kamp
          Men kun et gæt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Måske. Men skal vedkommende og hans kriminelle handlinger virkelig fylde en debat om fanscenen? Det gør intet godt for nogen parter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

              Måske. Men skal vedkommende og hans kriminelle handlinger virkelig fylde en debat om fanscenen? Det gør intet godt for nogen parter.
              Måske ikke. Men han er jo stadig OB fan og dette er et debatforum. Skal vi begynde at filtrere i hvad der skal skrives herinde bare fordi det er negativt ladet?
              Jeg er helt med på at han intet har med jer de uofficielle at gøre. Men det er der jo heller ingen der påstår..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Måske ikke. Men han er jo stadig OB fan og dette er et debatforum. Skal vi begynde at filtrere i hvad der skal skrives herinde bare fordi det er negativt ladet?
                Jeg er helt med på at han intet har med jer de uofficielle at gøre. Men det er der jo heller ingen der påstår..
                Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                  Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.
                  Det har du ret i. Vidste bare ikke lige hvor den ellers skulle postes. Den har ikke noget decideret med fanscenen at gøre nej. Men den er da OB relevant

                  Comment


                    Så vidt jeg ved er ham Bryhl ikke 29 :) men et par år yngre. Så er ikke ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                      Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.
                      Enig. Folk der holder med OB bliver dømt hver dag (overdrivelse fremmer forståelsen), for narkohandel, vold, pædofili, spritkørsel osv. Det har intet med nogen som helst debat om noget som helst at gøre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvor er det retarderet at smide den artikel i en tråd om fanscenen...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Så vidt jeg ved er ham Bryhl ikke 29 :) men et par år yngre. Så er ikke ham
                          Jeg tror ikke man kan komme udenom, at der nok er tale om Martin Bryhl. Alderen passer også. Han er ish 28-29 år efterhånden (årgang 1991 ifølge flere artikler omhandlende ham fra tidligere sager).

                          Den ene type som ødelægger meget for mange andre i sin væremåde og vilde handlinger, desværre.

                          Men bestemt ikke fanscene-relateret stof. Håber da i hvert fald ikke folk identificere den odenseanske fanscenes billede udadtil med Martin Bryhl. Ville være en skam for de ildsjæle på både den officielle, løsgængerne og uofficielle del af fanmiljøet, som smider mange timer i en fanscene med positive udsigter.

                          Glæder mig til august, så vi kan få en samlet odenseansk fanscene med de uofficielle retur fra 2 år i mørket.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Hvor er det retarderet at smide den artikel i en tråd om fanscenen...
                            Jo tak

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg

                              Jeg tror ikke man kan komme udenom, at der nok er tale om Martin Bryhl. Alderen passer også. Han er ish 28-29 år efterhånden (årgang 1991 ifølge flere artikler omhandlende ham fra tidligere sager).

                              Den ene type som ødelægger meget for mange andre i sin væremåde og vilde handlinger, desværre.

                              Men bestemt ikke fanscene-relateret stof. Håber da i hvert fald ikke folk identificere den odenseanske fanscenes billede udadtil med Martin Bryhl. Ville være en skam for de ildsjæle på både den officielle, løsgængerne og uofficielle del af fanmiljøet, som smider mange timer i en fanscene med positive udsigter.

                              Glæder mig til august, så vi kan få en samlet odenseansk fanscene med de uofficielle retur fra 2 år i mørket.
                              Nå mente bare han var yngre :D

                              Comment


                                19 á 20 idømt betinget fængsel

                                https://fyens.dk/artikel/ob-fans-id%...NuHRfuA65NRrCc
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X