Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    .
    Last edited by Lærlingen; 07-01-2020, 22:54.

    Comment


      https://m.facebook.com/story.php?sto...13034&sfnsn=mo en kammerat har lavet den her fb side om alle hans forskellige OB trøjer, og der er mange forskellige hvor der fortælles lidt om de forskellige trøjer. Smid siden et like hvis det har interesse. Så vil han blive glad. Han er stor samler af OB trøjer :p

      Comment


        Lidt om retsagen her(fra fyens.dk)

        https://fyens.dk/artikel/forsvarsadv...ud-for-ob-kamp

        Comment


          Hmm man må konstatere at det er nogle lidt andre ting der står i anklageskriftet, end blot at vise flaget. Spændende hvad det ender med

          Comment


            Hvad sker der mon hvis de faktisk får en dom, betinget eller ubetinget .. vil karantænerne så blive forlænget?
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Hvad sker der mon hvis de faktisk får en dom, betinget eller ubetinget .. vil karantænerne så blive forlænget?
              Det tænker jeg ikke. De har fået en straf af OB. Dømt uden retsag. Nu har de snart udstået den straf og skal selvfølgelig tibage på stadion til den forhåbentlig bedste sæson i 10 år

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det tænker jeg ikke. De har fået en straf af OB. Dømt uden retsag. Nu har de snart udstået den straf og skal selvfølgelig tibage på stadion til den forhåbentlig bedste sæson i 10 år
                Det håber jeg du har ret i, men karantæner kan vel forlænges hvis det er klare domme. Jeg ved at "umotiveret"vold, og forsøg på det, er noget der stor fokus på hos politi, og ikke mindst politikerene der selvf. vil dæmme op for den form for vold.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det tænker jeg ikke. De har fået en straf af OB. Dømt uden retsag. Nu har de snart udstået den straf og skal selvfølgelig tibage på stadion til den forhåbentlig bedste sæson i 10 år
                  Det er ikke OB der har givet dem karantæne. Det er politiet.
                  så om en afgørelse i retten kan have indflydelse på karantænen det ved jeg ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg

                    Det er ikke OB der har givet dem karantæne. Det er politiet.
                    så om en afgørelse i retten kan have indflydelse på karantænen det ved jeg ikke.
                    I stand corrected

                    Comment


                      Der er simpelthen for mange herinde, der kommenterer, uden at have en tilstrækkelig viden til klogeligt at analysere på en sag, som på grund af en usaglig debat uden nogen former for belæg, mere eller mindre ubevidst, igangsætter rygter og det, man til en MUS-samtale ville betegne som fnidder. Det gør intet godt for de tiltalte OB-fans, at der nu snakkes om mulige motiver, eller hvad der rent faktisk er sket den dag, når personer uden den store kendskab - eller det virker i hvert fald sådan - ikke har de store problemer i at postulere falske "kendsgerninger". Her havde jeg alligevel troet højere tanker om dette forum, som normalvist rammer et dejligt og sagligt niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                        Der er simpelthen for mange herinde, der kommenterer, uden at have en tilstrækkelig viden til klogeligt at analysere på en sag, som på grund af en usaglig debat uden nogen former for belæg, mere eller mindre ubevidst, igangsætter rygter og det, man til en MUS-samtale ville betegne som fnidder. Det gør intet godt for de tiltalte OB-fans, at der nu snakkes om mulige motiver, eller hvad der rent faktisk er sket den dag, når personer uden den store kendskab - eller det virker i hvert fald sådan - ikke har de store problemer i at postulere falske "kendsgerninger". Her havde jeg alligevel troet højere tanker om dette forum, som normalvist rammer et dejligt og sagligt niveau.
                        Jeg kan kun finde 1 bruger der er kommet med en ubegrundet påstand på de sidste par sider. Det er vel næppe mange?

                        Comment


                          Men én er én for mange - kan vi blive enige om det? Lad i stedet domstolene afgøre denne mærkelige sag, så kan vi derudfra tolke på fremtidens omstændigheder, og formentlig også få de involverede tilhængeres version af sagen, på trods af, at denne allerede er blevet fremlagt i denne tråd (tilsyneladende dog uden den helt store nytteværdi).
                          Last edited by Lærlingen; 09-01-2020, 20:44.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                            Men én er én for mange - kan vi blive enige om det? Lad os i stedet domstolene afgøre denne mærkelige sag, så kan vi derudfra tolke på fremtidens omstændigheder, og formentlig også få de involverede tilhængeres version af sagen, på trods af, at denne allerede er blevet fremlagt i denne tråd (tilsyneladende dog uden den helt store nytteværdi).
                            Enig. Bare alle ikke stemples pga 1 person

                            Comment


                              Lidt fra dagens retsmøde

                              https://fyens.dk/artikel/ville-bare-...agf-tilhængere

                              Comment


                                Ja, det bliver spændende at se, hvor mange Brøndby-fans, der så bliver rejst sigtelse imod - og for den sags skyld også AGF-fans - i forbindelse med urolighederne til KMD Cup i Arena Fyn. Enten må denne sag siges at være aldeles tyndsiet, når der i lignende præcedenssager, er frifundet fodboldfans under netop paragraf 134a, eller også skal der ligge nogle virkelig gode argumenter bag, udover grynet videomateriale og en chatgruppe, hvori det ikke kan bevises, at de implicerede selv har skrevet beskederne, og som Fyens-artiklen også påpeger, at jargonen har været en anden.

                                At Fyns Politi slap af sted med blot at anholde tre af de implicerede uromagere ved fredagens arrangement, er en bitter hån mod de 22 tiltalte OB-fans. Jeg håber, at de, der bliver frikendt, har viljen og modet til at slæbe politikredsen i retten med henblik på erstatningskrav, så vi ikke kommer til at se lignende sager og uhensigtsmæssig håndtering af situationen. Alle burde være lige for loven, men det er åbenlyst ikke tilfældet hér, og det kan godt få mig til at grue for fremtidens såkaldte retssamfund, hvis nogen i denne sag bliver idømt en straf.
                                Last edited by Lærlingen; 13-01-2020, 21:33.

                                Comment

                                Working...
                                X