Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Når man går ud med sådanne anklager, så skal man være meget sikker i sin sag, og i og med at jeg kan forstå, at der har været en del mennesker til kampen i går, må der være flere der kan støtte op om den historie, hvis det vitterligt er foregået. Det er AGF der har en alvorlig bevisbyrde i den her sag, ikke OB der har det modsatte.
    Hele den her sag er simpelthen for dum. Der var ingen racistiske tilråb eller abelyde. Og nu skal vi ud og bruge ressourcer på det her, før medierne får kørt det vildt op.

    Vi har et nyt chant med “huh” i det. Mon ikke det er det de har hørt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

      Hele den her sag er simpelthen for dum. Der var ingen racistiske tilråb eller abelyde. Og nu skal vi ud og bruge ressourcer på det her, før medierne får kørt det vildt op.

      Vi har et nyt chant med “huh” i det. Mon ikke det er det de har hørt.
      Jeg var ikke tilstede, så jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige, hvad der er sket, men jeg håber eddermame, at han har mere at have det i, end at han har hørt et chant og så troet, at det var en abelyd. Jeg husker også dengang, da nogle troede at Utaka-chantet var en abelyd, hvilket det selvfølgelig ikke var. Hvis det vitterligt ikke er mere end det, så bør der som minimum rejses en disciplinærsag mod træneren.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

        Når man går ud med sådanne anklager, så skal man være meget sikker i sin sag, og i og med at jeg kan forstå, at der har været en del mennesker til kampen i går, må der være flere der kan støtte op om den historie, hvis det vitterligt er foregået. Det er AGF der har en alvorlig bevisbyrde i den her sag, ikke OB der har det modsatte.
        Af det han har skrevet på engelsk fremgår det at det er noget spillerne/nogle spillere har fortalt ham ...

        "Today we played against the absolute best team and league leaders, from Odense Boldklub. We’re just the second team, to take points from them.
        My boys delivered a great performance, and fought like warriors, even after being reduced to ten men.
        But the satisfaction disappears, when our players have heard, the OB fans chanting monkey sounds, towards one off the players.

        The happiness is gone, because another fight we all need to be part of, isn’t stopped, even after it’s been said multiple times!!".

        Hvis ikke Fatah direkte lyver så er der flere spillere der har hørt det og så virker det ikke skide smart at afvise det uden videre.

        Heldigvis undersøger OB det, men den her type sager kunne også godt bruge en ekstern undersøgelse.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Altså mener da også vi råbte ud ud ud. Engang. Og når man siger det på fynsk kan det jo lyde som u u u u.

          Men som sagt ingen råbte noget rasticisk. Det noget pjat AGF kommer med.

          Comment


            Jeg håber der bliver handlet hurtigt i den her sag, og det bliver afklaret hvad der er sket. Det stikker meget hurtigt af, jeg har allerede set folketingspolitikere der er igang med udskamningen, hvilket er ekstremt kedeligt at se både som OB-fan og fodboldfan generelt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg håber der bliver handlet hurtigt i den her sag, og det bliver afklaret hvad der er sket. Det stikker meget hurtigt af, jeg har allerede set folketingspolitikere der er igang med udskamningen, hvilket er ekstremt kedeligt at se både som OB-fan og fodboldfan generelt.
              Helt enig.. har også set flere journalister osv på Twitter rigtig kører sagen frem. Også siger man til dem. Vent til begge sider af sagen
              ​​​​. Men næææjøh. Så nu er medierne jo allerede godt igang med at få os stemplet som racister. Uden de har hørt obs udlægning af sagen

              Comment


                .
                Last edited by MortenF; 24-11-2019, 17:02.
                SLO

                Comment


                  Og BT har endda nu opdateret deres artikel med kommentar fra sommeren.

                  B.T. har været i kontakt med kampens dommer, Paw Johansen, som fortæller, at han ikke har indberettet noget efter kampen.

                  »Jeg har intet indberettet, og jeg har heller ikke hørt nogle racistiske lyde fra tilskuerne. Jeg talte endda også med AGF's træner efter kampen, og her nævnte han intet,« siger Paw Johansen til B.T.


                  Vil da mene at hører man rasctistiske ting under kampen så underretter man da dommeren med det samme

                  Comment


                    Lyder fuldstændig håbløst håndteret af AGFs træner. Det er latterligt skadeligt at komme med sådanne historier hvis de ikke er rigtige. Her tænker jeg ikke på OBs omdømme, men på ofrer for faktisk racisme. Hold kæft med at råbe ulven kommer, når det ikke passer. Har man begrundet mistanke (og det er naturligvis begrundet mistanke hvis ens spillere tror de har hørt noget) bør man naturligvis indberette det til kampens dommer så det kan blive undersøgt, men det har fjolset tilsyneladende ikke gjort. Lyder mest som en der vil have opmærksomhed..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Lyder fuldstændig håbløst håndteret af AGFs træner. Det er latterligt skadeligt at komme med sådanne historier hvis de ikke er rigtige. Her tænker jeg ikke på OBs omdømme, men på ofrer for faktisk racisme. Hold kæft med at råbe ulven kommer, når det ikke passer. Har man begrundet mistanke (og det er naturligvis begrundet mistanke hvis ens spillere tror de har hørt noget) bør man naturligvis indberette det til kampens dommer så det kan blive undersøgt, men det har fjolset tilsyneladende ikke gjort. Lyder mest som en der vil have opmærksomhed..
                      Det er et "både og" for mig i denne sag .. AGFs træner kan jo gøre stor skade på OBs renomme alene med en løsagtig påstand, men klart nok at ofrene for racisme er de største ofre.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er et "både og" for mig i denne sag .. AGFs træner kan jo gøre stor skade på OBs renomme alene med en løsagtig påstand, men klart nok at ofrene for racisme er de største ofre.
                        Ofrene for racisme er så sagen fuldstændig irrelevant, hvis der overhovedet ikke har været racistiske tilråb. Så er der kun ét offer, og det er OB/Fansene. Skaden er allerede sket, og kommer der ikke mere dokumentation fra AGFs side eller vidneudsagn, så har jeg en forventning om, at pågældende træner får en disciplinærsag på halsen. Og OB burde overveje et sagsanlæg for ærekrænkelse og injurier.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Ofrene for racisme er så sagen fuldstændig irrelevant, hvis der overhovedet ikke har været racistiske tilråb. Så er der kun ét offer, og det er OB/Fansene. Skaden er allerede sket, og kommer der ikke mere dokumentation fra AGFs side eller vidneudsagn, så har jeg en forventning om, at pågældende træner får en disciplinærsag på halsen. Og OB burde overveje et sagsanlæg for ærekrænkelse og injurier.
                          Det er jeg helt enig i - skidt formuleret af mig. Jeg mente det naturligvis generelt de steder hvor det er foregået at det er dem der er de største ofre. OB-fans, og OB er ofrene i denne sag, hvis de ender som det ser ud til; at der absolut ingen dokumentation er i denne "sag". GF må naturligvis offentligt beklage fejlen så hurtigt som muligt når alt er klarlagt.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Ofrene for racisme er så sagen fuldstændig irrelevant, hvis der overhovedet ikke har været racistiske tilråb. Så er der kun ét offer, og det er OB/Fansene. Skaden er allerede sket, og kommer der ikke mere dokumentation fra AGFs side eller vidneudsagn, så har jeg en forventning om, at pågældende træner får en disciplinærsag på halsen. Og OB burde overveje et sagsanlæg for ærekrænkelse og injurier.
                            Enig, hvis det viser sig at være falske anklager så vil OB her kunne vinde en del goodwill hos sine fans ved at gå forrest og sammen med sine fans skyde igen og anlægge en sag mod pågældende træner.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Enig, hvis det viser sig at være falske anklager så vil OB her kunne vinde en del goodwill hos sine fans ved at gå forrest og sammen med sine fans skyde igen og anlægge en sag mod pågældende træner.
                              OB kan ganske givet vinde lidt goddwill hos OB-fans hvis de, som du skriver, går forrest for at få dem renset, og det bør de gøre. Jeg tror ikke det ender med en anlagt sag .. en officiel undskyldning fra GF-træneren og klubben er på sin plads.

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Jeg har oplevet 5-10 situationer på stadion, hvor nogen synes det var sjovt at råbe abelyde, når andre eksempelvis råbte “ud, ud, ud” eller “gult, gult, gult”.

                                I de tilfælde har mange efterfølgende hårdnakket påstået, at der ingen abelyde var.

                                Jeg siger slet ikke det er tilfældet i den her situation, bare at der nogen gange kan være grund til lige at grave lidt dybere.

                                Godt at se du tager fat på situationen så hurtigt for at afklare, Morten!

                                Comment

                                Working...
                                X