Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ved ikke hvad der er op og ned i denne sag. Hvis det er sandt at klubbens SLO er dømt for vold, så synes jeg det er problematisk.

    Jeg kan følge begge synspunkter. Jeg vil dog give ret i, at havde der være tale om en SLO fra det uofficielle miljø i Odense, så havde snoren været kortere. Og det er vel ikke fair

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Klubben har straffet uskyldige fans med 2års karantæne i samarbejde med politiet...
      Var de beviseligt helt uskyldige?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Var de beviseligt helt uskyldige?
        Nogle fik berettiget karantæne. Andre fik uberettiget karantæne, fordi de bare var på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og de stod i registreret

        Comment


          Det er da mega problematisk, hvis man har en SLO der er dømt for vold mod sin ekskæreste. Det står også i stillingsbetegnelsen, at man skal have ren straffeattest. Men han er heller ikke vores SLO længere - Morten Friis overtager teten. Det kunne evt. klæde OB at melde noget ud inden snakken går.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

            Nogle fik berettiget karantæne. Andre fik uberettiget karantæne, fordi de bare var på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og de stod i registreret
            Okay
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Var de beviseligt helt uskyldige?
              Nu er det jo ikke sådan det fungerer i en retsstat

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
                Det er da mega problematisk, hvis man har en SLO der er dømt for vold mod sin ekskæreste. Det står også i stillingsbetegnelsen, at man skal have ren straffeattest. Men han er heller ikke vores SLO længere - Morten Friis overtager teten. Det kunne evt. klæde OB at melde noget ud inden snakken går.
                Har han nogensinde været vores SLO? Han har aldrig været min ihvertfald

                Comment


                  https://m.facebook.com/story.php?sto...composer=false

                  Comment


                    Hmmm boykotter de ikke?? Eller har jeg virkelig fået for mange fadbamser på stadion de sidste gange

                    Comment


                      Dumt spørgsmål nok, men er manden rent faktisk dømt, eller er han under anklage?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Fdml Se indlæg
                        Hmmm boykotter de ikke?? Eller har jeg virkelig fået for mange fadbamser på stadion de sidste gange
                        De boykotter stemningen, men møder op i hjørnet af stadion.
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          De boykotter stemningen, men møder op i hjørnet af stadion.
                          Hvor fint.. Gik meldingen ellers ikke på, at de boykottede stadion, fordi de skulle se kampene sammen med deres kammerater, der ikke kunne komme ind på stadion?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Dumt spørgsmål nok, men er manden rent faktisk dømt, eller er han under anklage?

                            Uanset om den er det eller ej, så er den forskelsbehandling der åbenlyst foregår fuldstændig uacceptabel. Havde manden været en del af miljøet i UO, så var han da blevet suspenderet på stedet indtil dommen endeligt var fastlagt.

                            ​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg


                              Uanset om den er det eller ej, så er den forskelsbehandling der åbenlyst foregår fuldstændig uacceptabel. Havde manden været en del af miljøet i UO, så var han da blevet suspenderet på stedet indtil dommen endeligt var fastlagt.

                              ​​​​​
                              Det er ikke min pointe. Jeg mener nok nærmere, at det er dårlig stil at hænge en person ud, som ikke er dømt (jeg kender ham ikke og ved ikke om han rent faktisk er dømt). Generelt er jeg ikke så stor fan af offentlig gabestok, uanset hvem det skulle omhandle.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Det er ikke min pointe. Jeg mener nok nærmere, at det er dårlig stil at hænge en person ud, som ikke er dømt (jeg kender ham ikke og ved ikke om han rent faktisk er dømt). Generelt er jeg ikke så stor fan af offentlig gabestok, uanset hvem det skulle omhandle.
                                Jeg er ikke 100% sikker, men mener at han ER dømt.
                                Der er vist også nogle optagelser et sted ...

                                Comment

                                Working...
                                X