Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Som andre skriver kan det ske ved et mål. Men jeg så også flere glas blive kastet ved slutfløjt. Det fatter jeg ikke en meter af. Jo man er glad, men det er jo ikke impulsivt som efter en scoring. Man ved jo ligesom godt at dommeren fløjter når tiden er gået. Det skulle gerne ligge på et minimum
    Jeg vil godt anholde ideen om at det ved scoringer bare er glad og impulsivt. Sådan er det ikke længere. Det er bevidst fordi det er sjovt og fordi man får lov. Der kommer ikke 1-2 sjatter, men 10-20 halv og helfulde øl.

    Lidt grunde til at lade være:

    1. Det er irriterende at være drivvåd af øl. Det er irriterende at få sit tøj ødelagt.

    2. Du smider dyre dråber væk.

    3. Du skræmmer mange medfans væk, så du er skyld i stemningen bliver dårligere.

    4. Snart må OB begynde at stange karantæner ud i hobetal og så er du selv ude om det.

    5. Der er efterhånden ved at opstå mange nærved-slåskampe på tribunen fordi folk forståeligt nok er træt af at blive skudt ned. Der bliver sågar kastet øl baglæns nu i modreaktion.

    6. Du er ikke sig og barak fordi du kaster med øl.

    Comment


      #92
      Jeg lagde også mærke mange ølkast i fredags. Det er jo håbløst at få disse mennesker til at lade være. Der var også en del i fredags, der ikke vidste hvor de var henne (lignede det). Man må måske skrue lidt op i indgange, og afvise mennesker der er alt for fulde. På et diskotek er der f.eks. vagter til indgangen og også på selve diskoteket til at smide folk ud der ikke kan opføre sig ordentligt - det burde man selvfølgelig også på stadion. Ellers koster det tilskuere i fremtiden

      Comment


        #93

        Comment


          #94
          I denne uges SFÅ går der en Koval til den masse af tilskuere der sidder ned på RMN.

          Et indspark herfra er, om man kunne opdele RMN i et egentlig stemningsafsnit? Her tænker jeg specielt på den udvikling sektion 12 har gennemgået i parken (uden sammenligning iøvrigt).
          Jeg ved dette ikke ændrer RMN, men mit indlæg skal blot ses som et indlæg til hvordan vi kan hæve stemningen i Odense!

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            I denne uges SFÅ går der en Koval til den masse af tilskuere der sidder ned på RMN.

            Et indspark herfra er, om man kunne opdele RMN i et egentlig stemningsafsnit? Her tænker jeg specielt på den udvikling sektion 12 har gennemgået i parken (uden sammenligning iøvrigt).
            Jeg ved dette ikke ændrer RMN, men mit indlæg skal blot ses som et indlæg til hvordan vi kan hæve stemningen i Odense!
            Tribunen er jo inddelt mellem ståpladser og siddepladser og derfor også mellem stemningsydere og - som oftest - nydere. Synes der er en god bevægelse i gang hvor stadig flere i det gamle stemningsområde og på pladserne nede foran bidrager til stemningen.

            Comment


              #96
              Hvorfor har man intet hørt om at OB's SLO er blevet dømt for vold mod hans ekskæreste? Er det ikke en selvfølge at man skal have en ren straffeattest, for at man må arbejde hos OS&E?
              siden 1887

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Hvorfor har man intet hørt om at OB's SLO er blevet dømt for vold mod hans ekskæreste? Er det ikke en selvfølge at man skal have en ren straffeattest, for at man må arbejde hos OS&E?
                Hvad har det dog med noget som helst at gøre? Hvor mange ansatte har OS&E? Tror du at de alle har en ren straffeattest?
                Jeg kender ikke manden, men jeg synes det er en underlig ting at hive frem på et fodbold forum.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg

                  Hvad har det dog med noget som helst at gøre? Hvor mange ansatte har OS&E? Tror du at de alle har en ren straffeattest?
                  Jeg kender ikke manden, men jeg synes det er en underlig ting at hive frem på et fodbold forum.
                  Klubben har straffet uskyldige fans med 2års karantæne i samarbejde med politiet...
                  siden 1887

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    Klubben har straffet uskyldige fans med 2års karantæne i samarbejde med politiet...
                    Det giver heller ikke rigtig nogen mening :-)
                    Lad os se om de en dag er tilbage, ellers er der jo blot nogle nye der har taget teten.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Hvorfor har man intet hørt om at OB's SLO er blevet dømt for vold mod hans ekskæreste? Er det ikke en selvfølge at man skal have en ren straffeattest, for at man må arbejde hos OS&E?
                      Synes du at du har en ret til at vide det?

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Synes du at du har en ret til at vide det?
                        Retsagen er vel offentlig?

                        Kan man så have en voldsdømt SLO?
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Retsagen er vel offentlig?

                          Kan man så have en voldsdømt SLO?
                          Jammen så har du jo ret til at vide det - har du krav på det?

                          Jeg vil mene det kommer an på omstændighederne, og her har OS&E vurderet at det ikke er et problem

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Er han ikke netop røget ud, fordi han lavede en Arek??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Er han ikke netop røget ud, fordi han lavede en Arek??
                              Andres Brix er ikke røget ud
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Andres Brix er ikke røget ud
                                Ok, det synes jeg bare jeg havde hørt

                                Har faktisk hørt en del, men gider ikke sidde her og sprede ting, som jeg ikke kan være sikker på er sandt

                                Comment

                                Working...
                                X