Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der er gået rigtig mange ting galt på fanscenen de senere år . Nogle at grundene er allerede nævnt .

    Noget der har fået nogle af de gamle og de lad os kalde dem mellemaktive fans til at søge væk var at der på et tidspunkt var en attitude fra nogle unge gutter ikke accepterede støtte på halv kraft . Derfor jagede de nogle væk med deres adfærd af " gør som os eller skrid " . Og ærlig talt så forstår jeg godt at voksne mennesker ikke gider den adfærd fra nogle knægte som knap er kommet ud af puberteten .

    Som sagt er der mange grunde , dette var bare en af dem .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
      Hold nu kæft jeg får gåsehud af det her https://youtu.be/GZ-m0dCryRw
      Mange fede oplevelser , fodbold er og bliver federe når stemningen er god .. Gad vide om vi nogle siden kommer tilbage på sporet .

      Dengang havde vi mange fede Awar's også . Husker bla denne

      https://m.youtube.com/watch?v=NAYsZCmY-TA
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Jeg synes, du har rigtig mange gode pointer, Marco. Derfor synes jeg også, at det er ærgerligt, at du skriver; at vi i OB klart er de mest kritiske fans. Det er en myte, at OB-fans kritisere hurtigere end fans fra andre klubber. Prøv lige at forestil dig, hvis alt hvad der er sket i OB, var sket i Brøndby, tror du virkelig, at de havde været mindre kritiske end os?
        EDIT: Håber, vi ser flere indlæg fra dig.
        Last edited by RASH; 22-09-2016, 13:47.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg synes, du har rigtig mange gode pointer, Marco. Derfor synes jeg også, at det er ærgerligt, at du skriver; at vi i OB klart er de mest kritiske fans. Det er en myte, at OB-fans kritisere hurtigere end fans fra andre klubber. Prøv lige at forestil dig, hvis alt hvad der er sket i OB, var sket i Brøndby, tror du virkelig, at de havde været mindre kritiske end os?
          EDIT: Håber, vi ser flere indlæg fra dig.
          Det skete jo rent faktisk for Brøndby. Så meget at de var ét sølle mål fra Horsens i Aller sidste spillerunde fra at rykke ned. Og jeg skal da lige hilse at sige, de var negative på SSO. Og tilskuertallet dalede. Dramatisk.

          Den var nede at kysse 4-5000, da det var værst, så vidt jeg kan huske.

          Og spillere blev forfulgt. På stadion. Spilleres biler blev vandaliseret.

          Så jo, det er i den grad en myte, at vi skulle være specielt meget mere kritiske end fans fra andre hold, der har ambitioner.

          Men det er jo mere belejligt, når det passer en bestemt agenda at komme med den påstand.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det skete jo rent faktisk for Brøndby. Så meget at de var ét sølle mål fra Horsens i Aller sidste spillerunde fra at rykke ned. Og jeg skal da lige hilse at sige, de var negative på SSO. Og tilskuertallet dalede. Dramatisk.

            Den var nede at kysse 4-5000, da det var værst, så vidt jeg kan huske.

            Og spillere blev forfulgt. På stadion. Spilleres biler blev vandaliseret.

            Så jo, det er i den grad en myte, at vi skulle være specielt meget mere kritiske end fans fra andre hold, der har ambitioner.

            Men det er jo mere belejligt, når det passer en bestemt agenda at komme med den påstand.

            MvH ChrisOB
            Du har helt ret. Jeg brugte lige fem minutter inde på SSO, og wow, bare wow! Det her forum er sobert sammenlignet med deres.

            Comment


              #21
              Det er jo åndssvagt, at de to grupperinger modarbejder hinanden, og at OB ikke under de uofficielle fribilletter til udekampene! Derudover er det vildt at tænke på, at De Stribede har over 2200 medlemmer af deres facebook-gruppe, og ikke engang kan fylde en bus til Vejle.

              Comment


                #22
                Der er også masser af kritiske ryster når det går skidte i FCK, BIF, m.fl, men forskellen er bare de har et langt større publikum og trække på også tror jeg også dem der brokker sig kommer på stadion i de klubber og synger for, for de vil vinde. Der er vi fynboer nok lidt for laidback til den slags.

                Siden 1887 kortet kom har jeg ikke misset en hjemme kamp, men år bliver det for og se City og Liverpool... som andre nævnte... og ikke engang fan af nogle af dem...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Mange fede oplevelser , fodbold er og bliver federe når stemningen er god .. Gad vide om vi nogle siden kommer tilbage på sporet .

                  Dengang havde vi mange fede Awar's også . Husker bla denne

                  https://m.youtube.com/watch?v=NAYsZCmY-TA
                  Uh ja, det var min første away kamp. Det var satme en fed oplevelse!

                  Comment


                    #24
                    130 år⚽💙

                    https://youtube.com/watch?v=kuiXme7rQhI

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      Fedt nok. Det må næsten Province Boys som har stået for det.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Fedt nok. Det må næsten Province Boys som har stået for det.
                        Jep og andre uofficielle :-) Kan anbefale at tjekke Ultras Odense facebookside, da vi går en sæson i møde med god stemning på tribunen 👍

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

                          Det er for fedt det der!!!
                          siden 1887

                          Comment


                            #28
                            Det er store dele af den uofficielle scene der var til stede :).
                            Dog med The Province Boys som arrangører. Men uden alle de forskellige fra den uofficielle ville det ikke kunne lade sig gøre .

                            60 mand en tirsdag hvor over halvdelen skulle op på arbejde i dag er absolut godkendt og viser at scenen er på vej frem.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                              Det er store dele af den uofficielle scene der var til stede :).
                              Dog med The Province Boys som arrangører. Men uden alle de forskellige fra den uofficielle ville det ikke kunne lade sig gøre .

                              60 mand en tirsdag hvor over halvdelen skulle op på arbejde i dag er absolut godkendt og viser at scenen er på vej frem.
                              fantastisk Marco. Stort tak til jer alle herfra

                              Comment


                                #30
                                Sådan! Hvor er det fedt

                                Comment

                                Working...
                                X