Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
Med dømmende kommentarer mener jeg diverse godtfolk i kommentarfelterne på hhv. Twitter, B.T. Sporten, TV2 Fyn osv.
-
Præcis. Det ville være lidt tragikomisk, hvis de forholder sig helt konfliktsky i en sådan sag, hvor en "officiel" fra en anden klub træder på klubbens fans.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
OB skal bare melde ud ASAP, at de har kigget alle optagelser igennem, og ingenting fundet. Det mindste de kan gøre ovenpå hele karantænesagen er at komme deres fans i forsvar, særlig hvis de rent faktisk HAR tjekket optagelserne igennem og ingenting fundet.
Jeg siger ikke at de bør hive ham i retten før jeg er tilfreds, men sæt dog i det mindste spørgsmåltegn ved anklagen, så hele fodbolddanmark ikke bare blindt tror OB's fans er racistiske.
Leave a comment:
-
Den eneste dømmende kommentar er vel trods alt fra u-19-træneren (og måske nogle af hans spillere?). Jeg tror relativt hurtigt den her sag kan pakkes væk hvis der ingenting er i den.Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægVi kan prøve at vende den om. Ikke ét sted eller kommentarfelt jeg er stødt på, på tværs af diverse SoMe kanaler, har jeg set en som hørte de abelyde eller racistiske tilråb. Alle dømmende kommentarer kommer fra bedrevidende individer der har nydt lørdagen på sofaen eller andre gode steder.
Jeg har hørt, at OB har tjekket klippet fra hele kampen og intet fundet. Det ærgrer mig, at et ellers godt arrangement nu skal have sådan en mørk anklage hængende over sig.
Leave a comment:
-
OB skal bare melde ud ASAP, at de har kigget alle optagelser igennem, og ingenting fundet. Det mindste de kan gøre ovenpå hele karantænesagen er at komme deres fans i forsvar, særlig hvis de rent faktisk HAR tjekket optagelserne igennem og ingenting fundet.Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlægVi kan prøve at vende den om. Ikke ét sted eller kommentarfelt jeg er stødt på, på tværs af diverse SoMe kanaler, har jeg set en som hørte de abelyde eller racistiske tilråb. Alle dømmende kommentarer kommer fra bedrevidende individer der har nydt lørdagen på sofaen eller andre gode steder.
Jeg har hørt, at OB har tjekket klippet fra hele kampen og intet fundet. Det ærgrer mig, at et ellers godt arrangement nu skal have sådan en mørk anklage hængende over sig.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Vi kan prøve at vende den om. Ikke ét sted eller kommentarfelt jeg er stødt på, på tværs af diverse SoMe kanaler, har jeg set en som hørte de abelyde eller racistiske tilråb. Alle dømmende kommentarer kommer fra bedrevidende individer der har nydt lørdagen på sofaen eller andre gode steder.
Leave a comment:
-
Men i den her sag om den anklage fra U19 kampen. Fatter stadig ikke hvor AGF træneren har de abe lyde fra. Alle de OB fans der var til kampen of som man har set skrive om kampen. , Har jo sagt de ingen abe lyde har hørt. Så håber karma rammer AGF. Fordi det er altså en slem anklage at komme med , når man kommer med sådan en anklage skal man satme være 100% sikker i sin sag
Leave a comment:
-
Har desværre også oplevet det et par gange på Odense Stadion, og man krummer virkelig tæer...Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg har oplevet 5-10 situationer på stadion, hvor nogen synes det var sjovt at råbe abelyde, når andre eksempelvis råbte “ud, ud, ud” eller “gult, gult, gult”.
I de tilfælde har mange efterfølgende hårdnakket påstået, at der ingen abelyde var.
Jeg siger slet ikke det er tilfældet i den her situation, bare at der nogen gange kan være grund til lige at grave lidt dybere.
Godt at se du tager fat på situationen så hurtigt for at afklare, Morten!
Leave a comment:
-
Jeg har oplevet 5-10 situationer på stadion, hvor nogen synes det var sjovt at råbe abelyde, når andre eksempelvis råbte “ud, ud, ud” eller “gult, gult, gult”.
I de tilfælde har mange efterfølgende hårdnakket påstået, at der ingen abelyde var.
Jeg siger slet ikke det er tilfældet i den her situation, bare at der nogen gange kan være grund til lige at grave lidt dybere.
Godt at se du tager fat på situationen så hurtigt for at afklare, Morten!
Leave a comment:
-
OB kan ganske givet vinde lidt goddwill hos OB-fans hvis de, som du skriver, går forrest for at få dem renset, og det bør de gøre. Jeg tror ikke det ender med en anlagt sag .. en officiel undskyldning fra GF-træneren og klubben er på sin plads.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Enig, hvis det viser sig at være falske anklager så vil OB her kunne vinde en del goodwill hos sine fans ved at gå forrest og sammen med sine fans skyde igen og anlægge en sag mod pågældende træner.
Leave a comment:
-
Enig, hvis det viser sig at være falske anklager så vil OB her kunne vinde en del goodwill hos sine fans ved at gå forrest og sammen med sine fans skyde igen og anlægge en sag mod pågældende træner.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ofrene for racisme er så sagen fuldstændig irrelevant, hvis der overhovedet ikke har været racistiske tilråb. Så er der kun ét offer, og det er OB/Fansene. Skaden er allerede sket, og kommer der ikke mere dokumentation fra AGFs side eller vidneudsagn, så har jeg en forventning om, at pågældende træner får en disciplinærsag på halsen. Og OB burde overveje et sagsanlæg for ærekrænkelse og injurier.
Leave a comment:
-
Det er jeg helt enig i - skidt formuleret af mig. Jeg mente det naturligvis generelt de steder hvor det er foregået at det er dem der er de største ofre. OB-fans, og OB er ofrene i denne sag, hvis de ender som det ser ud til; at der absolut ingen dokumentation er i denne "sag". GF må naturligvis offentligt beklage fejlen så hurtigt som muligt når alt er klarlagt.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Ofrene for racisme er så sagen fuldstændig irrelevant, hvis der overhovedet ikke har været racistiske tilråb. Så er der kun ét offer, og det er OB/Fansene. Skaden er allerede sket, og kommer der ikke mere dokumentation fra AGFs side eller vidneudsagn, så har jeg en forventning om, at pågældende træner får en disciplinærsag på halsen. Og OB burde overveje et sagsanlæg for ærekrænkelse og injurier.
Leave a comment:
-
Ofrene for racisme er så sagen fuldstændig irrelevant, hvis der overhovedet ikke har været racistiske tilråb. Så er der kun ét offer, og det er OB/Fansene. Skaden er allerede sket, og kommer der ikke mere dokumentation fra AGFs side eller vidneudsagn, så har jeg en forventning om, at pågældende træner får en disciplinærsag på halsen. Og OB burde overveje et sagsanlæg for ærekrænkelse og injurier.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er et "både og" for mig i denne sag .. AGFs træner kan jo gøre stor skade på OBs renomme alene med en løsagtig påstand, men klart nok at ofrene for racisme er de største ofre.
Leave a comment:
-
Det er et "både og" for mig i denne sag .. AGFs træner kan jo gøre stor skade på OBs renomme alene med en løsagtig påstand, men klart nok at ofrene for racisme er de største ofre.Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægLyder fuldstændig håbløst håndteret af AGFs træner. Det er latterligt skadeligt at komme med sådanne historier hvis de ikke er rigtige. Her tænker jeg ikke på OBs omdømme, men på ofrer for faktisk racisme. Hold kæft med at råbe ulven kommer, når det ikke passer. Har man begrundet mistanke (og det er naturligvis begrundet mistanke hvis ens spillere tror de har hørt noget) bør man naturligvis indberette det til kampens dommer så det kan blive undersøgt, men det har fjolset tilsyneladende ikke gjort. Lyder mest som en der vil have opmærksomhed..
Leave a comment:
-
Lyder fuldstændig håbløst håndteret af AGFs træner. Det er latterligt skadeligt at komme med sådanne historier hvis de ikke er rigtige. Her tænker jeg ikke på OBs omdømme, men på ofrer for faktisk racisme. Hold kæft med at råbe ulven kommer, når det ikke passer. Har man begrundet mistanke (og det er naturligvis begrundet mistanke hvis ens spillere tror de har hørt noget) bør man naturligvis indberette det til kampens dommer så det kan blive undersøgt, men det har fjolset tilsyneladende ikke gjort. Lyder mest som en der vil have opmærksomhed..
Leave a comment:
-
Og BT har endda nu opdateret deres artikel med kommentar fra sommeren.
B.T. har været i kontakt med kampens dommer, Paw Johansen, som fortæller, at han ikke har indberettet noget efter kampen.
»Jeg har intet indberettet, og jeg har heller ikke hørt nogle racistiske lyde fra tilskuerne. Jeg talte endda også med AGF's træner efter kampen, og her nævnte han intet,« siger Paw Johansen til B.T.
Vil da mene at hører man rasctistiske ting under kampen så underretter man da dommeren med det samme
Leave a comment:
Leave a comment: