Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Synes det er lidt hårdt at sætte fest af, for han er en af de rutinerede kræfter, som burde gå forrest og få det hold her op i et højere gear. Kan dog godt lide at vi nu har muligheden for at hælde bolde i feltet, i stedet for den skal forsøges trilles ind over stregen. Nu har vi to store angribere, som kan udfordre i hovedspillet. Det bør give anledning til lidt mere direkte spil. Det er dog langt fra nogen drømmeopstilling, og bliver det samme starter imod bøf, så får vi jo smadder. Sønderjyske synes jeg ikke skræmmer mig i år, og der kan sådan et hold her godt redde point hjem. Nogle vil jo nok påstå at de ikke kan gøre det værre end de hold vi har sendt på banen hidtil i sæsonen

    Comment


      #62
      Med en sejr i morgen ryger vi op på en 10. plads med 4 point til Horsens på 6. pladsen forudsat at Lyngby taber til BIF og Viborg til AAB hvilket vel ikke er helt usandsynligt ... Lyngby og Viborg mødes i næste runde mens vi møder BIF og Horsens møder FCM mens AGF skal i Parken ...
      Kunne vi nu tage os en smule sammen kunne vi komme tæt på ....
      Runden efter kan vi selv sætte AGF mens vi kan slå hul til Lyngby og Viborg der møder Midtjylland og FCK ... Horsens spiller hjemme mod Esbjerg men skal mærke presset :-D
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        #63
        Et OB hold uden Fester og AK og med en midtbane blottet for offensiv kvalitet, samt et obskurt 4. valg på venstrebacken. Jeg tror bare, at jeg bliver liggende indtil fredag, det bliver jo enten forventeligt ringe eller decideret pinligt i morgen...

        Fair nok hvis man synes, at Festersen har underpræsteret, jeg synes så, at han har haft nogle meget besværlige arbejdsbetingelser, men hvordan man kan vælge Jönsson foran ham, som jo åbenlyst har været grotesk ringe, må i så fald være et af livets større mysterier.
        Last edited by Sheed; 21-09-2016, 22:27.

        Comment


          #64
          TM mener at han banker på til startplads

          http://www.fyens.dk/sport/Jeg-banker...rtikel/3073925

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Med en sejr i morgen ryger vi op på en 10. plads med 4 point til Horsens på 6. pladsen forudsat at Lyngby taber til BIF og Viborg til AAB hvilket vel ikke er helt usandsynligt ... Lyngby og Viborg mødes i næste runde mens vi møder BIF og Horsens møder FCM mens AGF skal i Parken ...
            Kunne vi nu tage os en smule sammen kunne vi komme tæt på ....
            Runden efter kan vi selv sætte AGF mens vi kan slå hul til Lyngby og Viborg der møder Midtjylland og FCK ... Horsens spiller hjemme mod Esbjerg men skal mærke presset :-D

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Et OB hold uden Fester og AK og med en midtbane blottet for offensiv kvalitet, samt et obskurt 4. valg på venstrebacken. Jeg tror bare, at jeg bliver liggende indtil fredag, det bliver jo enten forventeligt ringe eller decideret pinligt i morgen...

              Fair nok hvis man synes, at Festersen har underpræsteret, jeg synes så, at han har haft nogle meget besværlige arbejdsbetingelser, men hvordan man kan vælge Jönsson foran ham, som jo åbenlyst har været grotesk ringe, må i så fald være et af livets større mysterier.
              Festersen har "underpræsteret" siden foråret 2016 hvor han aldrig rigtig kom igang. Han har set tung ud i bevægelserne og har lignet en spiller der manglede selvtillid.

              Festersen og AKs hhv formnedgang og skade er en stor del af problemet. Når vores angribere mister deres bevægelighed så bliver vores spil forudsigeligt og langsomt. Det er præcist hvad der er sket.

              AK burde måske reelt ikke have fået lov til at spille her i efteråret med den skade han har og han har været en skygge af sig selv i de kampe han har fået.
              Havde Kent smidt Mikkelsen eller Yao på toppen, er der god sandsynlighed for at vi havde scoret et par mål mere i de kampe vi har gået målløse fra banen... Også selvom deres top niveau ikke kan matche AK og Fester

              Comment


                #67
                Jeg tror virkelig af KN er igang med at ryste posen.

                For han har jo også set at det er i en kamp som denne at han skal have point.

                Jeg håber han prøver noget lidt nyt, for de opstillinger han har brugt på det sidste har jo ikke rigtigt givet noget..

                Comment


                  #68
                  Jeg kunne godt tænke mig at se Yao og Thomas M. på spids fra start. OG så stoppe nips-trilningerne med bolden

                  Comment


                    #69
                    Kan Leif Rasmussen blive Julemanden?

                    http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-Spor...rtikel/3074011

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg kunne godt tænke mig at se Yao og Thomas M. på spids fra start. OG så stoppe nips-trilningerne med bolden
                      Altså du mener at Kent skal gå væk fra den fodboldfilosofi som han har praktiseret de sidste mange år ... konsekvent :)?
                      Så er det jo fordi du ønsker dig en anden træner ...
                      Hvordan ser du helst at fodbold spilles, eller hvilken stil kan du bedst lide ... og hvilken mener du er mest effektiv?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #71
                        Altså med alle de spillere vi efterhånden har ude, så kan jeg simpelthen ikke forstå, at Mathias Greve ikke snart får chancen fra start. Han har gjort det fint de gange, han er kommet ind, og har bidraget med drive og gå-på-mod. Han må fandme være ringe til træning.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kan Leif Rasmussen blive Julemanden?

                          http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-Spor...rtikel/3074011
                          Hvaa.. Er der snart mus-samtaler på Fyens Stiftstidende? Leif er godt nok steppet up på det sidste. Fremragende interview med Jesper Hansen her den anden dag, og nu bringer han også god humor ind i ham og Niels' videoer. Keep it up!

                          Comment


                            #73
                            Tænk hvis det forplantede sig til OB.

                            EN god nyhed ville være at JH blev opsagt, og de annoncerede en eller anden der har mere kompetence til at lede en superliga klub.

                            JH er super god i 1. div. men det kan da ikke være det mål der er i klubben.

                            Comment


                              #74
                              Tv3 sport har samlet de 5 bedste scoringer fra opgørene mellem OB og SDJ de seneste par sæsoner..

                              SDJ 4
                              OB 1(scoret af Zohore som ikke længere er i klubben)

                              http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...d-sonderjysk-e

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tv3 sport har samlet de 5 bedste scoringer fra opgørene mellem OB og SDJ de seneste par sæsoner..

                                SDJ 4
                                OB 1(scoret af Zohore som ikke længere er i klubben)

                                http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...d-sonderjysk-e
                                Så må vi bare reducere til 2-3 i dag , eller bringe os på 3-2 med et eller to kongemål ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X