Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt SDJ - OB

    Ny kamp i morgen hvor sønderjydske .

    Af de seneste 10 indbyrdes opgør har vi vundet 1 , 3 uafgjorte og tabt 6 .

    Svær opgave mod SDJ som fik et ordenligt skud selvtillid i seneste kamp .

    Mit gæt er 2-0 til SDJ .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    #2
    Jeg tror desværre også at vi taber.. Jeg glæder mig ikke engang mere, men jeg ved at jeg ser kampen i morgen, og jeg er allerede forberedt på den følelse der sidder i kroppen bagefter.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ny kamp i morgen hvor sønderjydske .

      Af de seneste 10 indbyrdes opgør har vi vundet 1 , 3 uafgjorte og tabt 6 .

      Svær opgave mod SDJ som fik et ordenligt skud selvtillid i seneste kamp .

      Mit gæt er 2-0 til SDJ .
      2-0 til SDJ? Du ødelæggede lige min dag. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...egge-obs-spil/
        hvilket spil?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Jeg tipper 1-1..

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Jeg tror desværre også at vi taber.. Jeg glæder mig ikke engang mere, men jeg ved at jeg ser kampen i morgen, og jeg er allerede forberedt på den følelse der sidder i kroppen bagefter.
            Kender det alt for godt. Regner med samme kampbillede som de sidste par runder; vi er med langt hen i kampen dog uden at blive farlige for alvor og i den sidste halve time score sønderjyderne en enkelt gang og der er så det da vi ikke magter at svare igen.

            Comment


              #7
              Hvis vi taber i morgen og på søndag - Så tror jeg sgu vi får en trænerfyring i vores klub.. Spændende at se hvordan det hele ser ud de kommende uger.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Hvis vi taber i morgen og på søndag - Så tror jeg sgu vi får en trænerfyring i vores klub.. Spændende at se hvordan det hele ser ud de kommende uger.
                Så håber jeg godt nok JHs hovede ruller med.....ellers giver det da slet ingen mening... (men det er der vel i virkeligheden egentlig så meget der ikke gør når vi snakker OB i de senere år)
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #9
                  Nogen der ved hvordan det står til med skaderne?

                  Comment


                    #10
                    Men alligevel trist for klubben, hvis vi skal vente helt indtil efter søndag før der sker noget....Kent havde jo allerede fat i noget da han i 45 min mod FCM dristede sig ud i noget så vildt som 3-4-3... spændende at se om han bare 'går planken ud' og fortsætter sin uinspirerende stil med dansk rekord i antal afleveringer bagud eller til siden for at vinde boldbesiddelse statistikken...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg tror desværre også at vi taber.. Jeg glæder mig ikke engang mere, men jeg ved at jeg ser kampen i morgen, og jeg er allerede forberedt på den følelse der sidder i kroppen bagefter.
                      Haha spot on!

                      Comment


                        #12
                        Tror vi vinder 3-1.!

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Jeg tror desværre også at vi taber.. Jeg glæder mig ikke engang mere, men jeg ved at jeg ser kampen i morgen, og jeg er allerede forberedt på den følelse der sidder i kroppen bagefter.
                          Sådan tror jeg vi er mange der har det pt , det er en ligegyldighed som er indtruffet men denne ligegyldighed er først komplet når vi heller ikke gider juble over scoringer og være lykkelige over sejre , hvilket kan blive det næste når/hvis top 6 er væk teoretisk for så kan det være inderligt ligegyldigt om vi ligger nr 7 , 9 eller 11 .. Og et slutspil i pulje med SIF , Lyngby og Horsens er hverken tiltrækkende eller spændende hvilket vil resultere i lave tilskurertal og manglende tv interesse og endnu mere ligegyldighed ..
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Sådan tror jeg vi er mange der har det pt , det er en ligegyldighed som er indtruffet men denne ligegyldighed er først komplet når vi heller ikke gider juble over scoringer og være lykkelige over sejre , hvilket kan blive det næste når/hvis top 6 er væk teoretisk for så kan det være inderligt ligegyldigt om vi ligger nr 7 , 9 eller 11 .. Og et slutspil i pulje med SIF , Lyngby og Horsens er hverken tiltrækkende eller spændende hvilket vil resultere i lave tilskurertal og manglende tv interesse og endnu mere ligegyldighed ..
                            Jeg tror vi er rigtig mange som har det på den måde, men jeg må ærligt indrømme, at sådan har jeg ALDRIG haft det før mht. OB.

                            Ligegyldigheden ved vores trænerstab, spillere og sportsdirektør vægter så højt, at glæden ved at se sit hold, den skal virkelig bearbejdes og graves frem helt nede fra maven.. Måske jeg kan nå det til i morgen kl. 18, jeg tror dog ikke at den kommer. Vi taber i morgen og på søndag... Det eneste jeg tænker på ved kampdag, er om spillerne udviser den nødvendige gejst om at de arbejder med deres elendighed, og virkelig prøver på at forbedre vores situation, hvis ikke - Så tror jeg desværre de mister mig som tilskuer for resten af sæsonen. Jeg glæder mig simpelthen bare ikke længere, og det er pisse hårdt at indse dette.

                            Comment


                              #15
                              Solgt for Xet og en kamp med lidt lovende tendenser.

                              Comment

                              Working...
                              X